1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog niet. Moet eerst even Windows erop zetten. Nog geen Intel Mac game tegen gekomen of heb nog niet goed gezocht. Als ik op de pc game (of op de laptop ga gamen) is het meer af en toe een demo.
     
  2. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je games zoekt voor de mac zou je eens wat Blizzard games moeten checken.
    Zoals diablo, warcraft etc..
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    me vader zoekt een laptop voor ze werk (autobedrijf), maar kan niet echt tot een besluit komen en wil geen troep hebben.

    het is maar voor 1 apparaat wat op een usb kabel werkt , maar hij moet wel redelijk snel zijn.

    Hij wil tot 500 euro uitgeven , tips/advies?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu bij de MM.

    Haier H51 Notebook voor € 499
     
  5. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm je vind geen goede laptop voor 500 euro. Als er geen eisen aan video kaart zijn enzo zoek dan een acer of een asus laptop die rond de 800 is met minimaal een Core Duo processor en 1 GB aan geheugen. Aangezien het voor werk is maakt de grafische kaart nietzoveel uit, maar voor 500 euro vind je echt niet iets dat goed is of een beetje mee gaat, tenzij iemand zo gek is om een nieuwe laptop van 1500 euro voor 500 te verkopen.

    Kijk anders op deze site http://computerpirates.com/ hier hebben ze wel goede aanbiedingen.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  6. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0

    Of probeer iets 2 hands als je vader geen bezwaar er tegen heeft.. 500 euro is namelijk een erug klein budget voor een pc waarop gewerkt moet worden.
     
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Nou, na het doorlezen van het topic kom ik ook maar met een vraag...

    Ik zoek dus ook een laptop, mijn budget is tot 1400-1500 euro, mijn desktop pc is kapoet dus ik moet er eigenlijk redelijk wat mee kunnen, ik hoef niet de allernieuwste games op de allerbeste stand te spelen maar ik wil toch wel een aardig gamepje als CoDII kunnen draaien eigenlijk.

    Verder moet ie vooral vrij snel zijn want ik erger me dood aan langzame pc's. Ook moet hij eenharde schijf van minstens 80/100 gig hebben.

    Hij moet ook vrij mobiel zijn, moet er onderweg in de trein goed mee kunnen werken.

    Hoop dat jullie me kunnen helpen!
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2006
  8. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Alleen je moet weten waar je moet zoeken! En dat weet ik niet echt! Kheb er wel een beetje verstand van maar weet lang niet alles, op deze laptops zou je dus een aardig spelletje moeten kunnen spelen?

    En het er btw wel op dat als je van internet besteld dat eht dan een stuk goedkoper is als in de winkel?

    Ik wil btw maximaal een 15,4inch beeldscherm, anders word het zo groot om mee te nemen ed.

    Dus:
    -Duo Core Processor
    -Maximaal 15,4 inch
    -Minimaal 100gb HDD
    -Minimaal 1gig geheugen, liever nog meer uiteraard:p
    -Videokaart: Geen verstand van, 1 vd betere in ieder geval. Gehoord dat Ati kaarten beter zijn dan G-Force kaarten?
    -Qua geluid, High Def geluid zou heel mooi meegenomen zijn!
    -Rotatiesnelheid: Is bij de meeste 4200, is dat genoeg?
    -Batterijduur: Toch wel minimaal 3 uur
    -Overigen: Bluetooth, en lekker mobiel!
    -Prijs: 1400/1500 euro

    Dat zijn zo'n beetje mijn specifieke eisen...

    Volgens mij voldoet die Asus het meest aan mijn eisen, de Acer en de Siemens vallen af want die zijn te groot!

    Misschien dat er mensen zijn die bij dit lijstje een leuk laptoppie kunnen vinden?

    Edit: Deze misschien, wat vinden jullie hier van? http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=PN4C34&showTechData=true

    Of deze?
    http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=PN4AE6&showTechData=true
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Whuahaha, en nu als niet-werknemer van alternate?:p
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik heb weinig kaas gegeten van laptops, vooral omdat ik ze veel te duur vind, voor veel te weinig.

    Op de vorige pagina van dit topic stond ook echt een laptop van Toshiba van 2300 euro, voor 1000 euro heb je een normale desktop die beter is dan dat ding... Daarom ga ik niet voor een laptop en games wil ik er ook niet op spelen want dat gaat ook gewoon beter op een normale desktop.

    Toevoeging
    Overigens moet ik wel een toevoeging maken op dat games op een laptop spelen. Een normale game als weet ik veel... World of Warcraft gaat wel goed natuurlijk dat is het probleem niet, maar een dikke 3D Shooter zoals een nieuwe Unreal ja... Dat werkt daar gewoon niet lekker op, in ieder geval minder goed als op een desktop.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Uiteraard niet!
    Dat is ook niet de bedoeling, ik wil em niet als full-time game pc gaan gebruiken maar ik wil wel als ik me verveel gewoon een potje call of duty II (al weet ik dat deze game ook al aardig wat vereist) of pro evo ofzo kunnen spelen
     
  14. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een goede laptop, maar op internet (check forum.notebookreview.com) wordt er veel gepraat over zogenaamde 'graininess' van het scherm, oftewel: er zou zich een soort ruis voor doen. Veel mensen vinden dit ergerlijk. Ik ben uiteindelijk voor de Compal HEL80 gedaan (die wordt ook verkocht op laptops4u), deze heeft soortgelijke specs. Ik had eerst de S96J besteld, maar de levertijd daarvan vond ik te lang worden.
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben volgens mij ontzettend veel laptops last van en dat is dan ook de hoofdreden dat laptops niet zo geschikt zijn voor gaming. (Buiten de hardware matige belemmeringen dan natuurlijk).
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzit zwaar te twijfelen of ik een laptop neem want het ligt hier vol met draden bij me comp en met een laptop heb je dat niet.!
     
  18. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik betwijfel het hoor, hoor er verder nooit wat over. Ik kan overigens perfect gamen op mijn laptop. _O_
     
  19. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem dit niet als reden, de laptop-equivalent van een goede desktop is veel duurder dan die desktop PC zelf. Neem alleen een laptop als de mobiliteit je handig lijkt :+ .
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Bij deze is het wel lekker dat je veel dingen zelf samen kan stellen, bevalt ie een beetje, kan je er redelijk op gamen en wat voor specs heb jij er verder in gedaan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina