1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    xp pro iig wel (in zo'n soort virtual console)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja, dat weet ik. Maar niemand die dus weet of Vista ook op die manier kan werken? Is het daarnaast echt zo, dat je bij andere merken echt veel meer voor je geld krijgt, of valt dit wel mee?

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey mannen,

Als je met een laptop overal online wil kunnen wat kan je dan het beste kopen? Ik neem aan dat daar een behoorlijk prijskaartje aan zit?

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat bedoel je met "overal"?
    Als je bijv. op een trein station wil internetten, moet je betalen omdat de service wordt geleverd door bijv. KPN. Bij de McDonalds levert T-Mobile deze dienst, en moet je een x-bedrag aan hun betalen.
    Ligt niet aan de hadeware matige kant van de laptop ;)

Anyway, ik zoek ook een laptop. 'T is eigenlijk voornamelijk voor school, en hoeft dus niet een top systeem te zijn. Zelf dacht ik aan een Dell Inspirion 6400 ofzo. Maar als iemand anders toevallig op de hoogte is van leuke acties/winkels mag hij dat zeker noemen.
    Budget is €850/900

Must is alleen wireless aan boord, maar dat is tegenwoordig natuurlijk al standaard :)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  5. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar laptops en ik heb een vraagje over de videokaarten. Is de Nvidia Geforce Go 7400 een goede videokaart? De laptop is voornamelijk bedoelt voor m'n vervolgopleiding multimediavormgever dus ik moet regelmatig met Photoshop en 3d-software gaan werken. En ik speel zelf ook World of Warcraft dus dat moet het ook goed doen natuurlijk. ;) Heeft iemand toevallig een laptop met deze videokaart of kan antwoord geven op mijn vraag? Bedankt.

6. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even mijn eigen vraag een schopje geven....

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Asus A7CC-7S008C ???
    Ben erg benieuwd, kan nog steeds niet veel gebruikers ervaringen vinden.

7. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeer spoedig voor de Sony Vaio N 21 W/E, moet alleen nog kijken waar ik het beestje ga halen.

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nu een laptop, mijn enige eis is eigenlijk dat hij zonder moeite HD bestanden kan afspelen, die TS bestanden dus. 1080p.

budget, tsja ik weet eerlijk waar niet in welke pris klasse ze zitten. dus alle suggesties zijn welkom, maar hou wel bij de minder duurdere dan. ik ben niet rijk :p

9. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik in je andere topic al zei, Kareem; de Sony Vaio is er in 1080P-smaak. Kost rond de 3000 Euro afhankelijk van de rest van de specificaties die je erop/aan wil hebben.

10. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds kort ook een beetje opzoek naar een laptop zodat ik in me kamer zowel op msn en op xbox kan zijn (tegelijk natuurlijk :p). Ik heb namelijk niet veel ruimte voor een compleet bureau met computer en alles erop en eraan (en heb het ook niet nodig). Ik zoek daarom een beetje leuk, goedkoop, snel laptopje. Dit zijn zo'n beetje mijn eisen:

- Moet niet al teveel geluid produceren.
    - Moet World of Warcraft kunnen draaien (niet op extra high ofzo, medium is al leuk zat).
    - Msn, internet, downloaden moet gewoon allemaal lekker gaan
    - Natuurlijk een leuk uiterlijk
    - Liefst van het merk: Asus/Compaq/HP/Apple
    - Niet boven de 750 euro. (mag ook 2ehands).

Besturings systeem maakt me ook niet echt uit, Mac lijkt me wel lekker werken . Windows mag eigelijk ook wel :p

Naja dat was het zo'n beetje.. iemand die wat weet?

Greetz, Tom

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had al een thread gemaakt, my bad..want er was dus al eentje, anyway...-----

Ik wil van mijn huidige pc af, en overgaan op een laptop. Ik game amper op mijn PC, daar heb ik een Xbox360 en PS2 voor. Opzich weet ik voldoende van PC's af,maar als het op laptops aankomt....ik heb geen idee. Mijn broer heeft een Acer Aspire 5602WLMI en raad mij dus ook aan echt voor een Acer te gaan.

Mij is ook aangeraden sowieso voor dual-core te gaan en ook minimaal 1024MB geheugen, het liefst 512+512. De grafische kaart hoeft dus niet perse super te zijn, kijk...als het een wat oudere game als Brothers in arms leuk kan draaien, ben ik al blij. Mij gaat het vooral om MSN,Internet en applicaties.
    Mij zijn merken als Packard Bell sterk afgeraden en HP ook. De keuze in de shops hier zijn vooral Acer,Toshiba,Fujitsu Siemens,Asus. Mijn budget ligt toch wel in de 700-750 euro. Of het nou AMD of Intel is....maakt mij vrij weinig uit...tenzij er echt een groot verschil is. Ik wil gewoon goed kunnen internetten, apps gebruiken en HD filmpjes kunnen draaien . Maar vooral moet het niet minder zijn dan de PC die ik nu heb...naar mijn mening kan dat nooit , want ik heb niet eens dual-core in mijn pc zitten .

De pc die ik heb nu is

AMD Athlon XP 2400+
    1GB ram
    Win Xp
    Geforce 7600 gs

De keuze bij de betere computerwinkels hier in groningen voor laptops zijn --->

Acer Aspire 5102WLMi

749 euro

http://www.computerland.nl/ProductDe...?en=NS00455636

Acer TravelMate 5513WLMi

704 euro

http://www.funprice.nl/shop.gss?page...=Artikel::4371

Fujitsu Siemens Amilo Pa 1510

700 euro

http://www.computerland.nl/ProductDe...?en=NS00457454

Er zijn zoveel laptops, word er gek van. Maar ik houd het gewoon simpel...
    Het moet dus

Dual core zijn (het vervangt mijn huidige pc, dus voor de toekomst lijkt mij dit erg belangrijk, ik koop natuurlijk een laptop voor een lange tijd)

1024MB ram(2x 512)
    VGA port (zodat ik em ook op beamer kan aansluiten)
    degelijke grafische kaart(die als het even kan games nog leuk kan draaien, oudere games,that is)

100-120 GB HDD.

Ik denk dat ik absoluut geen slechte koop zou doen wanneer ik bijvoorbeeld voor een Acer Aspire 5102WLMi zou gaan...die is dus 750 euro...maar dan kom ik ook bij die andere twee, die gelijk een stuk goedkoper zijn...
    De Fujitsu Siemens en Acer travelmate, allebei bijna 50 euro goedkoper...dan zou je kunnen zeggen..ach het is maar 50 euro..maar je kan ook zeggen "die 50 euro zou ook mooi zijn voor een jaar extra garantie, nou ja...plus nog een keer 50 )

Ik hoor het graag, want ik ben er echt nog niet uit, en hulp/advies is ALTIJD welkom

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben ook toe aan vervanging. Mijn huidige (Acer Aspire 3002WLMi) begint het moeilijk te krijgen zodra ik Illustrator CS3 en Photoshop CS3 tegelijk heb openstaan.

Wil dus een nieuwe, die weer genoeg kracht heeft om dit goed te laten lopen.
    Budget zit zo rond de €1000,-.

Iemand tips? Het liefst een Intel Core2Duo.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe lang heb je nou met de laptop kunnen doen? :)

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    aka bigkabuto

Je links doen het niet

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm nu bijna 2 jaar.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb zo 's rondgesnuffeld en m'n ogen zijn gevallen op 2 modellen van HP.
    Schitterend design met geweldige prestaties!

HP Pavilion Media Center dv6335eu Entertainment notebook pc

http://www.centralpoint.nl/frame.ph...enter_dv6335eu_Entertainment_notebook_pc.html

€762,-

HP: Pavilion dv6318ea

http://www.centralpoint.nl/frame.ph...l/p/HP/GH883EA%2523ABH/Pavilion_Dv6318ea.html

€847,-

Pluspunt van de 6318, is dat hij geen gedeeld videogeheugen heeft. Dat is voor mij namelijk een heel groot pluspunt!

18. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn persoonlijke ervaring: Koop nooit een HP, echt slechte machines als je hem krijgt gelevert staat er al allemaal rotzooi op van HP wat ook bij het opstarten is te zien.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Packard bell werd mij sterk afgeraden...HP is weer heel wat anders?

20. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het hetzelfde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina