1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik ga een pc halen voor thuis en deze laptop (ik gebruik laptop als desktop) gaat naar school, 15,4 inch is al zat in mn tas, laat staan 17 inch. =P
    Tog wat meer voor je geld. =D
    En tog bedankt voor de hulp. ^_^
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Trouwens voor de mensen met "echte" video kaarten in hun laptops zoals die ati x1600 x1800 etc ism met Vista, ik gebruik altijd mobility modder om de gewone desktop drivers ook op mijn laptop te kunnen installeren. Werkt perfect! Dit omdat ati besloten heeft dat de laptop manufactures maar lekker zelf vista drivers mogen maken... Welke natuurlijk ruk zijn en erg lang op zich laten wachten.

    http://www.driverheaven.net/modtool/

    Gewoon de vista drivers downloaden voor de radeon kaarten. Uitpakken naar de standaard map. Dan die modtool starten, browsen naar die map en klikken op "modify". Nu kan je de drivers wel installeren _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een Nvidia kaart in m'n laptop zitten (7600 256mb) en die werkt perfect onder Vista.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn nieuwe 17" Acer weegt ook bijna 4 Kilo.
    Vind alleen jammer dat Acer gekozen heeft voor 2x 512Mb ipv van 1x 1024mb.
    Wilde graag de Acer upgraden naar 2Gb en moet je 2x 1024Mb kopen.

    Welke tassen of koffers krijgen jullie om de laptop te vervoeren.
    Wil zelf graag een alu koffer hebben :9
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik noem toch ook ati videokaarten ;)

    Heb zelf een belkin schoudertas:

    belkin notebook tas khaki 12

    [​IMG]

    past alleen maar 1 boek bij (en max een 15,4"), dus niet extreem groot.. Wel erg stevig met losse sleef voor je laptop
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  6. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan natuurlijk niet op tegen mijn "super_special_voor_laptops_gemaakte" eastpak tas ;)

    [​IMG]

    Speciaal met 1 groot ruim waar je alles in dondert. Gegarandeerd een puinzooi aan stekkers, utp kabels, wacom tablet en gekrengte dubbel gevouwen readers uit de les. PRACHTIG !!

    Wel dikke plus is dat je niet zo opvalt ipv met een dikke laptop tas. Maarja dat is dan ook wel het enigste pluspunt.


    Dussuh.. ben eigenlijk een beetje opzoek naar een goeie rugtas (geen schoudertas) voor een laptop. Probleem is dat je dan gelijk zo 1 krijgt zo groot waar je desktop pc ook in kan. Of ze zijn zo saai dat zelfs iemand die al 50 jaar bij de belastings dienst werkt zoiets heeft van.. ieuw wat een saaie tas.

    Iemand dus nog een mooie gezien of een shop waar ze kleine, nice looking laptop tassen hebben? Beetje in de richting van crumpler dus, maar dat zijn allemaal schouder tassen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wil ik in het zwart! of iets in die richting..
    Zitten er in zulk soort tassen ook bescherm 'zachtigheid'? :>
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja speciale vakken voor je notebook of een zogenaamde sleeve, is een soort etui voor je notebook
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn laptop tassen duur!!
    Ik neem wel gewoon zon sleeve ja... haha =D

    /edit: iemand een link naar zulke dingen, ziet er goed uit maar.. kan alleen maar zachten vinden en ik wil graag dat mijn laptop een perongelukke val kan overleven.. of is dat teveel gevraagt? =P
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een notebook tas van Icidu. Aangezien ik een 17" laptop heb, was het moeilijk zoeken naar een geschikte tas. Er zijn er namelijk maar weinig voor 17". De meeste zijn 15,4". Maargoed, deze werkt perfect.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even op www.conrad.nl

    Daar hebben ze ook een mooie Alu Koffer (17") , maar mijn laptop is net 5mm te dik :mad:
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb de "Seagate Momentus 7200.2, 2.5" 160GB (7200rpm, SATA300, 8MB)" besteld voor mijn laptoppie.

    Weer een snelheidsupgrade :) 5400rpm merk je toch wel helaas, + gelijk 40gb meer capaciteit.

    De oude 120gb 2.5" doe ik wel in een externe behuizing, ideaal want geen losse stroom adapter nodig!
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet met een koffer rondlopen.. o_O

    En Pascal... dat geeft tog niet veel bescherming? =P
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Meer dan genoeg, die sleeve kan je gewoon in je tas stoppen
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik zie mezelf er nog wel voor aan dat ik mn tas een keer laat flikkeren...
    Daar helpt dat ding tog niet tegen? :p
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Aan de binnenkant zit een zachte voering als het goed is, die de schok in zo'n geval absorbeerd. Of althans, een poging daartoe doet. Helpt wel wat, hoor. ;) En ik heb een IBM, die dingen zijn gebouwd op duurzaamheid. Ik denk dat mijn laptop i.c.m. die sleeve een val wel zou overleven.

    Het is of zo'n sleeve, of een bokke dure koffer met een zware voering om schokken op te vangen en uitstraling van steel me alsjeblieft, ik ben geld waard. Ga ik toch eerder voor die sleeve, houd ik nog geld in m'n zak ook, en neemt veel minder ruimte in beslag.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog een paar mooie aanbiedingen bij Ahtec (Barendrecht):
    [​IMG]
    [​IMG]

    Voor meer info en aanbiedingen, klik je hier! :)
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik krijg vandaag of morgen van Salland mijn 2 reepjes van 1 GB ramgeheugen binnen, dus dat wordt vanavond of morgen de rotzooi openschroeven en ze erin zetten. Ben benieuwd of het een groot verschil zal geven, hoop het wel.

    En Lethal, die kasten van die Ahtecs, zijn dat niet gewoon Compal dingen?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina