Hey, ikzelf heb ook een acer uit de aspire serie en ben zeer tevreden. Mijne is wel wat beter dan degene die je hier aangeeft. Acer heeft een hele keurige prijs-kwaliteit verhouding en is populair onder studenten. Zelf raad ik je af om voor een dell te gaan! Heb alleen negatieve dingen daarover te zeggen en hoor diezelfde dingen uit mijn omgeving.
Verder zou ik persoonlijk voor 2 gig werkgeheugen gaan. Dat haal je wel met je budget + dit heb je ook nodig als je windows vista wilt gaan draaien.
Crysis kan geen enkele computer perfect op hoge resolutie draaien laat staan een laptop. Voor schoolwerk is deze grafische kaart die er in zit iig genoeg.
Ik heb niet zo veel verstand hoe het zit qua cellen in de accu. Heb zelf een 8 cellen batterij en die gaat toch wel 2,5 -3 uur mee. Maar dat hangt er vanaf hoe actief ik bezig ben (wat voor programma`s enzo) Dat warm worden valt bij mij overigens wel mee, zelf heb ik er nauwelijks last van.
Naast een acer zou je ook voor hp kunnen gaan. Dat is ook een goed laptop merk.
Serieus? heb zelf nog geen problemen gehad gelukkig en heb de service dus nog niet nodig gehad. Heb er verder nog niemand over horen klagen ook? Maar zal dit is navragen.
Die service problemen had ik dus met dell...
Laatst bewerkt: 9 mrt 2008