1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Das weer de overtreffende trap van de laptop die ik er vorig jaar heb gekocht :p
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    he jongens ik heb net een nieuwe laptop gekocht, maar als mijn de internet kabel erin doe maakt die geen verbinding. Mijn broer heeft heeft 2 weken geleden ook nieuwe gekocht en die deed de internetkabel erin en bij hem hadd die gelijk verbinding.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand?
     
  4. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    // probleem als opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zomer 2008 komt er een nieuwe lijn EEE PC van Asus uit.
    Waar ik bij de huidige serie al het idee had dat ze er een veel groter scherm in hadden kunnen stoppen ipv die zwarte balken hebben ze hierin een 9" scherm gepropt! Daarnaast zijn de specs ook nog eens opgepompt. Ze zullen de toonbank overgaan voor 399 euro. En dan is er natuurlijk het gewicht van niet eens een kilo.

    [​IMG]

    In vergelijking met de huidige serie:

    [​IMG]

    Hebben!!!

    En @ Kevf: Aan die requirement van de vorige pagina te zien is dit DE laptop voor jou.


    Nouja, het gaat tussen deze en de ook aankomende HP 2133 (maar daar zijn nergens goede technische specs van te vinden):

    [​IMG]
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Veel meer dan internetten en word kan je er idd niet mee...
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Internetten, MSN, videootjes kijken, muziek luisteren, mn schoolwerk/programmeren, office.

    Ideaal ding toch voor (onderweg naar) school \o/

    Je kan er alleen geen photoshop op gaan gebruiken en geen grotere games op spelen, maar op een laptop gamen is toch helemaal niks.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doe ik anders al 2,5 jaar (vooral CSS) :)
    Nu maar nieuwe PC besteld... :+
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik wil voor school ( en na school voor werk) een laptop aanschaffen, maar weet niet zo goed waar ik op moet letten.

    Ik heb een paar eisen aan mijn laptop.

    Er moet veel werkgeheugen inzitten, minimaal 1 gig, liefste 2 gig.

    Hij moet gewoon vlot lopen voor internet, film, muziek etc (schoolwerk heb je nooit zo'n zware eisen voor nodig)

    Ik wil een degelijke geluidskaart omdat ik er speakers op wil aansluiten om mijn mkuziek goed te draaien. Ook een goede accu vind ik belangrijk, kan iemand daarom uitleggen wat het wil zeggen als een batterij 6 of 9 cellen heeft?

    Videokaart is niet heel belangrijk, als ik goed films kan kijken en alles er mee doen is het goed.

    Hoef niet crysis te kunnen draaien op hoogste resolutie.

    Ook vraag ik me af wat een goed merk is? Ik zit te denken aan een Acer of een Dell.

    Deze Acer kwam ik op internet tegen:http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?cPath=42_229&products_id=99476006

    Is dat een goede laptop? Ik wil ook totaal inclusief tas, een goede acculader en alles niet meer dan 700 euro kwijt zijn, dat is voor mij echt de max. Ook las ik ergens dat sommige laptops heel warm worden, en je batterij daardoor snel kapot gaat. De laptop die ik hier als link aangaf, is dat er één die snel warm wordt?

    Alvast bedankt voor jullie advies.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Acer gaat naar 1,5 jaar stuk en dan houden die etter.. dingetjes hem gewoon dik 6 tot 10 weken daar omdat er 68923749 fouten zijn gemaakt.
    Acer is goed, maar service is super super super kut.
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ikzelf heb ook een acer uit de aspire serie en ben zeer tevreden. Mijne is wel wat beter dan degene die je hier aangeeft. Acer heeft een hele keurige prijs-kwaliteit verhouding en is populair onder studenten. Zelf raad ik je af om voor een dell te gaan! Heb alleen negatieve dingen daarover te zeggen en hoor diezelfde dingen uit mijn omgeving.

    Verder zou ik persoonlijk voor 2 gig werkgeheugen gaan. Dat haal je wel met je budget + dit heb je ook nodig als je windows vista wilt gaan draaien.

    Crysis kan geen enkele computer perfect op hoge resolutie draaien laat staan een laptop. Voor schoolwerk is deze grafische kaart die er in zit iig genoeg.

    Ik heb niet zo veel verstand hoe het zit qua cellen in de accu. Heb zelf een 8 cellen batterij en die gaat toch wel 2,5 -3 uur mee. Maar dat hangt er vanaf hoe actief ik bezig ben (wat voor programma`s enzo) Dat warm worden valt bij mij overigens wel mee, zelf heb ik er nauwelijks last van.

    Naast een acer zou je ook voor hp kunnen gaan. Dat is ook een goed laptop merk. :)

    Serieus? heb zelf nog geen problemen gehad gelukkig en heb de service dus nog niet nodig gehad. Heb er verder nog niemand over horen klagen ook? Maar zal dit is navragen.

    Die service problemen had ik dus met dell...
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat van crsysis was bij wijze van spreken, ik wil er niet op gamen, maar gewoon goed film kunnen kijken en internetten zonder dat de processor overwerk moet doen voor de videokaart.

    Dell zal ik dan maar vanaf zien.

    HP zal ik eens kijken. Heb wel gehoord dat Peckard Bell ook niet zo goed is.

    2.5-3 uur klinkt goed.

    Heb beetje verder gekeken en verschil tussen 1 en 2 gig is maar 40 euro ofzo.

    Op de totaal prijs is dan de keuze makkelijk gemaakt.

    Na de opmerking van Xink twijfel ik over Acer, maar als ik moet kiezen betaal ik 200 euro minder en wacht dan maar wat langer.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    17" en een onboard video chip... Logische keuze 8)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dit gaat hem worden :thumbs:

    echter is de nieuwe versie ook met linux? Of krijgt de upgrade alleen maar windows?
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoezo wat is daar mis mee?

    Ik gebruik de laptop toch niet voor te gamen. Maar heb wel een lekker groot scherm om film te kijken of gewoon op te werken.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je maar geen HD spul gaat bekijken met je onboard video chip ;)
     
  18. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet precies of ze al genoemd zijn. maar XXODD laptops zijn ook erg goed. heb dr zelf 1 van 1250 euro ong. nvidia 8600gs genoeg geheugen etc. voor specs vraag maar maar site is gwoon xxodd.nl ik ben er erg tevreden mee
    (15" is mijne je heb ze ook 17")
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben op zoek naar een laptop onder de 1000 euro waarop je prima kunt gamen. Het hoeft natuurlijk geen Crysis aan te kunnen maar ik wil wel graag GTA: SA en dergelijke erop kunnen spelen. Heeft iemand voor mij wat aankooptips? Misschien een bepaald merk of model of waar ik op moet letten.


    Bij de Mediamarkt is wel een aanbieding:

    Acer Aspire 7720G

    Dual Core T5550
    3 gig DDR2 intern geheugen
    up to 1024mb Nvidia geforce 8400M
    17 inch monitor
    250 GB HD


    799,- euro


    Wat denken jullie ervan?


    Heb hier nog een gevonden van HP, ook 799 euro

    https://www.dynabyte.nl/artikel/23533/HP-Pavilion-dv9750
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die van de mediamarkt is beter..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina