Ja dan heb je een 17" scherm maar als je resolutie hetzelfde is dan heb je daar weinig aan lijkt me. Dan zie je even veel, alleen iets groter.
Het verschil tussen mac en windows vind ik wel moeilijk uit te leggen, het is echt iets wat je moet ervaren. Als je van windows naar mac gaat, dan denk je misschien dat het niet veel uitmaakt. Maar als je dan van mac terug naar windows gaat dan merk je de verschillen beter. Mac is gewoon een stuk stabieler en geoptimaliseerd voor de apple computers. En je hebt geen last van spyware en die onzin. Op een of andere manier werkt het voor mij een stuk prettiger dan windows.
Spellen zijn er nog niet echt voor de mac, maar er komen er wel steeds meer. Maar dit zijn vaak porten van de windows spellen. Maar het is tegenwoordig mogelijk om xp/vista naar mac os te draaien voor de programma's die je echt niet in mac versie kunt vinden. AutoCAD is er daar 1 van, speciaal voor windows maar er zijn wel goede vervangers van AutoCAD voor mac os x.
Ik heb zelf een Macbook pro 2,4 GHz, 4gb low latency geheugen en een 7200 rpm HDD. Dit ding werkt lekker snel.
Laatst bewerkt: 30 jun 2008