1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

Achillias Guest

Een GS videokaartje is niet echt geschikt om erop te gamen, ik zou zeggen kijk pricewatch van tweakers.net eens of anders Dell.nl :)

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1

Goede koop voor 712 euro?

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraag, waar in hemelsnaam vind je JOUW laptop op de dell.nl site? een 17inch kost er 1500.....

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Beetje jammer van de videokaart. Ligt eraan wat je ermee wilt.

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Af en toe een spelletje moet ermee kunnen als ik wat reviews op internet bekijk (Far Cry/Fear/Doom 3 ) Bron: http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4223

Gaat vooral gebruikt worden voor internet en office.

6. Achillias

Achillias Guest

7. Achillias

Achillias Guest

Zeker een mooie deal alleen een iets mindere videokaart maar dan nog een zeer leuke laptop :) Welke ''line'' is het trouwens die laptop?

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2008
  8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Vostro 1510, zakelijk dus.

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Niks mis met dell hoor, goeie kwaliteit enz. Alleen soms zijn ze net Apple, beetje overpriced....maar idd ik vind voor 900 en daar gaat dan nog 10% af en nog wat geld dus dan kom je uit op 790 geloof ik? Best wel een gaaf dingetje! En zeker voor die dingen! Als je hem aan de oplader houdt is het volgens mij zelfs een juweeltje :+

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heren! Voor mijn opleiding die ik komend jaar ga volgen heb ik een notebook nodig. De specificaties van de notebook moeten minimaal zijn;

Type processor Dual Core
    Merk processor Intel of AMD
    Kloksnelheid 1,6 Ghz
    Intern geheugen 2048 mb
    Harde schijf 80Gb
    CD/DVD-RW ja
    Grafische kaart VGA on board
    Grafisch geh. 128mb
    Shared video geh. Ja
    USB poort 4 usb
    Schermformaat 15,4 inch
    Widescreen ja
    Wifi 802.11 b/g ingebouwd

Ik wil hier 600 euro voor uitgeven. Hoeveel kost een notebook met deze eisen ongeveer? Of kan ik meer voor de 600 euro krijgen? Heb niet echt veel verstand van notebooks. Nooit een gehad namelijk. Dus wie weet er meer van :)

13. Achillias

Achillias Guest

Nieuwste Dell studio 15 kun je voor €601 euro kopen met korting.

Je krijgt er veeeel meer voor dan de specs die jij nu gepost hebt en de styling ervan is echt super mooi.

Als je zelfs nu besteld kun je gratis je eigen kleur uitkiezen, lol en ik word er niet eens voor betaald om hun spullen te promoten :)

http://www1.euro.dell.com/content/p...px/laptop_studio_15?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

14. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hallo luitjes,

Ik ben van plan een laptop te kopen, om er wat op te gamen, filmpjes erop te kijken en gewoon voor wat download werk.

Beide laptops zijn in Australische dollars aangegeven aangezien ik daar nu zit, beide zijn 1500 dollar (900 euro). Welke van de 2 is de betere keus. Specificaties staan op beide links aangegeven in een duidelijk overzicht.

http://cgi.ebay.com.au/ASUS-T9300-2...6961243QQihZ003QQcategoryZ16159QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com.au/ASUS-G1S-Cor...16159QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Mij lijkt de eerste, die heeft toch een betere processor en grafixcard? Of zie ik hier iets over het hoofd? En is Asus wel aan te raden (het heeft iig 2jaar internationale garantie).

Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker of die grafische kaart wel beter is bij de 1e. Processor dus wel beter. Wat betreft Asus: het is zeker geen slecht merk hoor, wat mij betreft niet minder dan toshiba bijvoorbeeld.

Zijn allebei goede keuzes, zou als ik jou was de 1e nemen, idd vanwege de betere processor en de grotere capaciteit van de harde schijf.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Doe die 1e maar. Al zou ik zelf geen laptop kopen van ebay, maar zelf weten :+

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom niet via ebay?
    De reden dat ik zelf via ebay koop is omdat de winkels hier alle laptops nogal overprijzen. Degene die ik wil, kost minimaal 300 meer in een retailwinkel.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    http://kieskeurig.nl/product/1A159726DFB1EAB8C1257425004104E7.htm

Videokaart type ATI Mobility Radeon HD 3650
    Videogeheugen 256 MB, 1023 MB gedeeld

stijlvol zwart design
    2,1 GHz Intel Core 2 Duo-processor T8100
    Windows Vista Home Premium
    3 GB werkgeheugen
    17 inch beeldscherm met 1440x900-resolutie
    250 GB hardeschijfruimte
    802.11a/b/g/n-ondersteuning voor draadloos internet
    ATI Radeon HD 3650-videokaart
    4 x USB 2.0 om randapparatuur aan te sluiten
    Harman Kardon stereospeakers
    Bluetooth om draadloze accessoires aan te sluiten
    ingebouwde webcam

Kan iemand mij vertelle nof dit een beetje goeie laptop is voor gamen/thuisstudie/draadloos internetten & downloaden/films bekijken ?

is die videokaart een beetje goed of kan je beter de nvideo 8600 hebben?

19. steeze

steeze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een HP Pavilion kopen of een Asus, en als je geld teveel hebt kan je het beste een macbook pro aanschaffen. ;)

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja als je geld teveel heb om voor het merkplaatje te betalen en een lichtgevende appel op de cover.. en een kut OS waar je geen game op kan spelen behalve WoW :+
    Videokaart is wel goed voor gamen/films kijken dus dat is wel een goede koop ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina