1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Larry

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 7 mei 2002.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik speelde hem ook in 4 kleuren :) en was toen ook 8 ofzo
    eerste delen vond ik meesterlijk..alleen laatste point n click deel vond ik niet zo..hoop dat deze beter wordt

police quest vond ik net zo strak btw mogen ze ook wel een remake van maken

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Een nieuwe opleving voor de "echte" adventure games?

De makers van een van de laatst verschenen adventures Syberia zijn bezig met het oprichten van een gamestudio genaamd White Bird. Deze studio zal zich puur en alleen gaan bezig houden met adventures. Ik moet zeggen dat ik zowel Syberia als de onlangs verschenen adventure Runaway best wel te pruimen vond. Weliswaar niet zo goed als de vroegere klassiekers, maar als dat met die studio doorgaat en er komen eindelijk eens meer titels bij dan maakt dat mijn dag weer helemaal goed. :) En als deze ook nog eens succesvol zijn dan zullen andere studio's wellicht ook wel weer gaan investeren in adventures.

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0

http://www.tierraentertainment.com zij bezig met een quest for glory 2 remake, je kan er ook hun kings quest 2 remake (gratis) downen, beter verhaal, vga graphics, digitale soundtrack, digitale spraak en meer

echt de moeite waard

Laatst bewerkt: 30 okt 2003
  4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    :9 the good ol' days

...downloading

5. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ^^zeker

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar Larry is dus gewoon gedoemt te gaan tegenvallen. Hij is gewoon helemaal anders. Mannetje dat eerst een player was is nu veranderd in een of ander sukkeltje. De vergelijking:

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Duh, het is nu ook z'n neef, niet Larry zelf|:-.

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    claw heeft wel een punt vind ik...larry heeft een hele andere uitstraling dan zn neefje
    zou best kunnen dat ze een hele andere kant opgaan met dit deel
    waarschijnlijk is de doelgroep nu jonger dan voorgaande delen

k denk niet dat je in dit deel nog dood kan gaan aan aids net als in deel bijvoorbeeld

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mja die nieuwe gast ziet er eigenlijk gewoon te jong uit vind ik. Misschien hadden beter kunnen doorgaan met een Son of Larry serie. En dat je dan de oude Larry af en toe eens om raad moet vragen in het bejaardentehuis waar hij de verpleegsters loopt lastig te vallen.

10. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het diep triest dat ze al lowe niet gevraagd hebben, terwijl hij maar wat graag een larry 8 had willen doen. Hier is de info over larry 8

3dLeisure Suit Larry 8:
    the Larry that never was...
    Since Sierra has cancelled production on Leisure Suit Larry 8: Lust in Space and has no plans to ever make the game, I thought you might be interested in seeing the only fragment of the game in existence.

At the end of 1998, while Sierra and I negotiated a contract, they had Jason Zayas (lead animator on Larry 7: Love for Sail and Mask of Eternity) create a 3-D Larry.

While only a first draft, this prototype will give you an rough idea of how 3-D Larry would have looked and sounded. While this crude test is only a movie, in the real game you would have been able to move the camera up, down, and all around the scene, changing angles and distance at will.

So, enjoy the only piece of Leisure Suit Larry 8 you'll ever get a chance to see!

hier een link naar het 3d larry model uit 98 met originele larry stem.

http://www.thedierks.com/allowe/video/L8test.avi

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Larry was de man... tering...
    Snoop Dogg kan opschuiven... maak plaats voor de echte P.I.M.P. :p

12. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    hé, mensen weet er iemand waar ik de eerste Larry LEGAAL kan downloaden, mijn vriend wil zou hem heel graag eens uitproberen, ik zou ook wel eens graag een Larry spelen, ziet er cool uit, vrouwen versieren en dan sex met hun hebben en dan, weer nieuwe vrouwen versieren, die nieuwe Larry heeft maar weinig weg van zijn voorganger, wat de oudheid aan een mens kan doen.:+

Die trailer van 98 is zo grappig! Hoe dat ie eruit ziet!!! Percies Elvis!:p

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws voor larry fans van het eerste uur, het ziet er toch naar uit dat larrys vader Al Lowe toch weer mee gaat werken dat stont op de al lowe site

October 29, 2003
    For the thousands of you who have written and expressed support of me becoming involved with the new game, I have news: your efforts are being heard. I have been in contact with Sierra many times over the past week and, while nothing is finalized yet, today Sierra's legal department said I could release the following (grammatically challenged) message:

"Currently, I am in the process of negotiations with Vivendi Universal Games and my involvement with the next installment of the Leisure Suit Larry. Once we have reached an agreement I will be able to comment more on my involvement."

I'll leave it to the message boards to discuss the full meaning and ramifications of this.

Watch this page for the latest information

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Oh ik hoop het zó ontzettend!_O_Al Lowe_O_

Deel Deze Pagina