Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand wel eens van last.fm gehoord?
    Het is een heel handig programmatje als je van muziek houdt en nieuwe muziek wil ontdekken die bij je eigen muziekstijl past.
    Het is een soort internet radio die registreert naar welke muziek je zelf luistert op je eigen computer, en die gegevens gebruikt het programmatje dan om nummers af te spelen die op jouw eigen muziek lijken.

Ga naar www.last.fm en daar moet je je aanmelden. Dan download je een plugin voor je mediaspeler die registreert welke muziek je luistert. en je moet nog de last.fm player downloaden waarmee je naar je persoonlijke radio luistert. als je dit allemaal heb geinstalleerd, dan moet je rond de 300 nummers luisteren (de plugin registreert dan je muziek smaak), als je dat gedaan hebt start je de last.fm player op en kies je voor neighbour radio. Je luistert dan naar muziek die anderen luisteren en als het goed is ook bij jouw muzieksmaak hoort.

De speler heeft ook ander functies om nieuwe muziek te ontdekken. Je kan bijvoorbeeld tags kiezen, bijv. punkrock of hip hop, en dan speelt hij muziek in deze categorien af. Je kunt ook een artiest kiezen en de speler speelt dan muziek af die op de muziek van die artiest lijkt.

Ik vind het wel een handig programmatje. Ik heb soms ook wel eens dat ik geen zin heb in de muziek die op mijn computer staat en dan kan je naar andere muziek luisteren.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    oeps vergeten, sorry

jullie alkmaarders willen het ook altijd beter weten he :+

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik gebruik het heel vaak en kijk er een paar x per week op. Zo ontdek je echt veel goede bands. Btw, er is ook een XBW group.

http://www.last.fm/group/XBW

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken deze jongen, idd erg lui en laks. Ik ga dit ook ff proberen trouwens.

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina