Latere gamereleases in Europa

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vengo, 2 dec 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De oorzaak van de late gamereleases komt o.a. dat deze versie ook geschikt moet zijn voor andere landen ... de games moeten vertaald worden (naar duits of italiaans of frans) hier door komen sommige games later uit

2. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik dus absoluut niet begrijp. Alsof Duitsers bijv. Halo 2 niet kopen omdat hij niet roept: "Oh himmel, die Strohm ist wieder untsnapt und knabbln am mein Aarsloch. Verdamt nochmahl" Breng gewoon alles in het engels uit geen gezeik, geen vertraging. Hoeveel mensen hier hebben een game niet kunnen spelen omdat ze het engels niet begrepen? Waarschijnlijk 0

3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en ze moeten van ntsc naar pal worden omgezet

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread hoort in Algemeen / Discussie thuis. Ik verplaats hem :)

5. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik het totaal mee eens ze laten mensen gewoon onnodig [lang]wachten echt een lijp gebeuren :confused:

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het komt ook vooral omdat de Fransen en Duitsers elk spel in hun eigen taal willen hebben, ik snap nog steeds niet dat door twee landen in heel europa heel veel word uitgesteld.

7. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd laat hun maar lekker wachten zij hebben blijkbaar tijd zat 8) :mad: misschien te dom om normaal engels te leren? trouwens vind ik een engelse versie [meestal] leuker dan een nederlandse ;)

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, ik kocht de medal of honor warchest (pc) en tot mijn verbazing was alles in het nederlands |:-. Dit verziekt de sfeer echt

Deel Deze Pagina