De oorzaak van de late gamereleases komt o.a. dat deze versie ook geschikt moet zijn voor andere landen ... de games moeten vertaald worden (naar duits of italiaans of frans) hier door komen sommige games later uit
Wat ik dus absoluut niet begrijp. Alsof Duitsers bijv. Halo 2 niet kopen omdat hij niet roept: "Oh himmel, die Strohm ist wieder untsnapt und knabbln am mein Aarsloch. Verdamt nochmahl" Breng gewoon alles in het engels uit geen gezeik, geen vertraging. Hoeveel mensen hier hebben een game niet kunnen spelen omdat ze het engels niet begrepen? Waarschijnlijk 0
Het komt ook vooral omdat de Fransen en Duitsers elk spel in hun eigen taal willen hebben, ik snap nog steeds niet dat door twee landen in heel europa heel veel word uitgesteld.
ja idd laat hun maar lekker wachten zij hebben blijkbaar tijd zat misschien te dom om normaal engels te leren? trouwens vind ik een engelse versie [meestal] leuker dan een nederlandse
Ja ik ook, ik kocht de medal of honor warchest (pc) en tot mijn verbazing was alles in het nederlands . Dit verziekt de sfeer echt