Kut zeg... 22 fockin replys op een verneukte Thread... en iedereen begint ook nog s te schelden... WOOOOW..... ik d8 dat ik dom was om deze thread erop te zetten.. maar kennelijk zijn al die mensen die hier op hebben gepost nog dommer.... echt lachuh man om iedereen te zien schelden.... Ik weet t ik weet t... wat een grote bek voor een newbie.... maar moet je luisteren.... het kan me geen reet schelen. Voor de mensen die begonnen te schelden (eentje zei bijv: je bent een mens ja... een domme) veel sterkte PS: Kobold heeft gelijk: COWBOY BEBOP RULEZZ en love hina ook
De rest van je commentaar vind ik niet belangrijk genoeg om te leven maar: ja! Cowboy Bebop ruled zonder question!
Jepz..... ik zat ook maar ff wat te verzinnen hoor.... Ik had toch nix te doen dus was ik maar naar mijn thread gegaan en zag zoveel reply's waar ze me zaten af te ************************************en... dus daarom heb ik ook maar gereageerd... khad toch nix te doen... Love hina is ook kei vet... moet je ook kopen (of downloaden van kazaa)