1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lcd Tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tacniturne, 9 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    precies, ik loop niet achter alleen ik vindt voor de "normale" mens een 106cm breedbeeld plasma scherm inderdaad groot.

Mischien behoor jij niet tot die catogorie, maar ik kijk als normaal en naar de normale medemens.

De meeste hier zijn tussen de 15-24 jaar en niet iedereen heeft geld voor een plasma, hij vroeg in dit topic over een lcd tv.

Die zijn standaard niet zo heel groot maar "redelijk betaalbaar"

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wist niet dat japan in eens zo dicht bij is gekomen, 40 inch lcd schermen zijn gewoon in landgraaf te koop WIXX, dat is niet ver van waar jij woont!! www.rax.nl

Tja.... Als jullie niet verder kijken dan de plaatselijk electronica winkel of MM

Zou je ze idd ook niet vinden!!

waarom is een 41 inch plasma normaal formaat als de grote plasma's rond de 60 inch groot zijn? een 41 inch plasma is voor mij gewoon een klein voor een plasma, dat is nog kleiner dan mijn TV.... Als je wilt weten waar je de plasma's van 60inch kan kopen, moet je maar is langs correct in rotterdam aan de ceintuurbaan....

ik snap niet waarom jullie nu opeens naar de prijs grijpen? 2500 euro kan een 15 jarige zowiezo al niet zo uit zijn zakken schudden.... Voor een 15 jarige is een kleine plasma ook niet te betalen.... zo waar hebben jullie het over:confused:

3. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het over een LCD tv en jij begint al die trubbel over een plasma??

Maarja effe on-topic want hier schiet hij ook niets mee op

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ben jij zielig als je niets meer te zeggen hebt!

Ik geef hem gewoon advies, dat er ook alternatieven zijn naast LCD-TV's.....

En vraag niet om een on-toppic reactie, als je zelf niks on-toppic's weet te melden...

Volgensmij heeft de toppic starter al een antwoord op zijn vraag....

Daarom sluit ik dit toppic maar om verdere off-toppic dicussie te voorkomen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina