Heb je niet een nieuw account gestart of wellicht een aparte spelling? Heb je ook verder niet online gezien op mijn main account namelijk. Zo niet, dan heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn
Hallo mensen. Ik ben opzoek naar 4/5 vaste mensen om mee te spelen. Ik zelf speel alleen bottom met lucian. Ben pas lvl 12. Speel momenteel voor fun maar wil me potjes natuurlijk wel winnen. Ben ik goed? Nee..... Ik hoor et wel
Weet niet wat er met mijn account aan de hand is. Ben ineens weer lvl12, was lvl18.... Zie mijn vorige games niet meer en kreeg ook geen XP. Daarnaast zie ik nog steeds mijn items sets niet. Heb zo ook global gemaakt en niet aan een champ gehangen, maar nog steeds zie ik ze niet. Kan dat liggen aan de plaats van de file ofzo? Nu in de editor ook alle sets weer weg. Fuck it. Game uninstalled, ga het ook niet meer spelen. Wacht wel op Heroes of the Storm.
ìk heb dat ook met me item sets, 2x opnieuw gedaan en daarna dacht ik laat maar. heb het eigenlijk ook niet nodig. doe het ingame wel. wel fucked up dat je lvl omlaag is gegaan.
Dat gaat helemaal nergens over nee. Sliv zei ook al dat hij mij niet online zag en dat vond ik al vreemd. Zeker omdat ik de afgelopen weken bijna iedere dag wel gespeeld had...
Sorry ik was vergeten dat ik het hier gepost had. Ik ben zelf ook niet super goed hoor. Ik speel het pas sinds oktober. Maar lijkt me wel grappig om voor de fun een team te hebben. Zet je naam er ff onder als je mee wilt doen. (Je moet moet wel level 30 zijn voor ranked dacht ik) Xboxworldteam: Obscure Thing ... .... ... ...