1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 19 sep 2013.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dan was er nog een game tussen hun geweest.

    En nu moet TSM dus vs SSW.
     
  2. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah oke, ja dit gaat erg lastig worden :p
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gelukkig wel, vind het nogal, of nogal is nog te mild eigenlijk, ZEER arrogant om jezelf "The hope of the west" te noemen.. Flikker op..



    Ik begrijp dat riot wat hype wil creeren op PAX & Gamescom, maar de werkelijke standen waren natuurlijk al voor de playoffs op deze evenementen bekend. C9 = 1, LMQ = 2 en TSM = 3. Wanneer EU verliest zie ik veel liever een C9 winnen, deze groep is altijd zeer bescheiden en down to earth, je zal Hai nooit horen zeggen dat zij het hele westen vertegenwoordigen ofzo..

    En dan was er nog het kinderachtige gezeik van Regi & Locodoco op Montecristo & DoubleLift op twitter.. Echt, ik vindt Bjergsen & Amazing fantastisch maar wat mij betreft mag TSM heel hard in de stront zakken..
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja ben het over het algemeen wel eens met je.

    Hoop zelf dat Alliance het heel ver gaat schoppen. Kregen ontzettend veel haat aan het begin van dit LCS seizoen toen ze net gevormd waren en niet alles en iedereen stompte. Maar ze hebben geen roster swaps of wat dan ook gehad en gewoon als team blijven oefenen en daarom zijn ze nu hier. Gun het Froggen ook heel erg eigenlijk.

    En anders C9 ja! Altijd zeer humble.
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is toch gewoon zo dat ze NA vertegenwoordigen? Je ziet juist dat veel mensen in NA hopen dat TSM (en C9) ver komen, terwijl ze eigenlijk nooit wat met die 2 teams hebben.
    Is hetzelfde als dat Ajax in de CL speelt, ik ben absoluut geen fan (beetje anti-ajax zelfs), maar ik hoop toch dat ze het goed doen in europees verband.
    Het is niet meer dan logisch dat ze zeggen dat ze het Westen vertegenwoordigen, net zoals C9, SK en Fnatic. Vind ik niks arrogants aan.

    Dat gedoe op twitter was kansloos, heb je helemaal gelijk in. Maar ook daar kun je niet alles op TSM schuiven. MonteCristo en SI liepen altijd TSM te bashen.
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Summoning Insight basht op iedereen overigens, niet alleen TSM. Daarom vond ik het ook altijd zo kinderachtig dat ze er zo'n groot probleem van maakten. Als Van Persie een slechte wedstrijd heeft en hij wordt uitgekotst door de media gaat hij toch ook niet ruziemaken met de pundits op Twitter?
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vertegenwoordigen is wel heel wat anders als zeggen dat je de hoop van het westen/LCS bent. Dan zeg je dat heel europa en amerika denkt dat TSM de enige is die de eerste plaats kan halen.. Dat vind ik arrogant dus. Ik gun het Alliance of C9 veel meer, of desnoods de Koreaanse teams die dag en nacht hiervoor oefenen.. Maargoed, zin in donderdag! Ben benieuwd wie er doorgaan van de 2 groepen..
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Damnnnnn son. Spoiler over games van vandaag.

    Echt super zonde dat ALL het net niet won van Najin. Gunde het ze zeker.

    Gelukkig wel een hele goede game van FNC tegen SSB, damn.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Fnatic vs OMG. Mond stond open zo spannend.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Beste LoL dag op professioneel niveau dat ik ooit heb gezien, wat een games. _O_
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Waren inderdaad echt super games. Helaas niet live kunnen zien omdat ik de hele dag werken was, maar gelukkig net alles ingehaald.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik kijk het ook niet live hoor. Ze beginnen om 0800, mij een beetje te vroeg. :+
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    [​IMG]

    Derde account naar Diamond. Nu alleen af en toe een match spelen tegen de decay en dan heb ik mijn rewards binnen voor dit seizoen. Volgend seizoen naar Diamond 1 :D
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Zijn er nog xboxowrld mensen die een team ranked kunnen doen? Ik heb met Sliv al een team aangemaakt waar ook een paar vrienden van mij inzitten.
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wil best keertje meedoen en als het bevalt vaker. Welke role is nodig? Speel vrijwel alles behalve ADC.
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik speel alles en die vrienden van mij ook wel, ik denk dat het gewoon een beetje roteren is.
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Zeg maar wanneer. Add me trouwens maar op League; Nerrion.
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wanneer ranked 5s?
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Gisteren op 0 lp Gold 1 dacht ik laat ik toch maar proberen voor plat te gaan. 9 gewonnen games later 2-0 in series. Toen 2 verloren en uiteindelijk toch nog gewonnen.

    [​IMG]
     
  20. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een keer zin in heeft in een game? Ben bijna Silver 3. Main Zed mid.
     

Deel Deze Pagina