1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Had je 5 losse champs gekocht dan? Had je beter van je RP een pack kunnen kopen, heb ik zelf tijdje terug ook gedaan.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Wukong en Xin kun je beiden of full DPS (Xin kan ook AS, zou het niet op Wukong doen) of OT/DPS bouwen.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar DPS draait om AS. Of begrijp ik het nou verkeerd?

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nee helemaal niet. AS is iets wat je alleen maar stacked als de champion een on-hit passive heeft of iets wat je haalt samen -met- AD.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, die inderdaad ook. Wou hem er ook bij zetten, maar kon even niet op zijn naam komen. Er missen er nog een paar hoor, sommige champs worden gewoon nooit door verstandige mensen gekozen.:9

Ik heb vandaag Jarvan IV gekocht en hem een aantal potje vandaag jungle gespeeld. Eerst faalde ik vooral (o.a door Drokz die mijn buff stal toen ik hem vroeg te pullen :+, was wel grappig verder :9), maar nu heb ik het een beetje door en vind ik dat junglen misschien wel de tofste rol die je kan spelen. Op het begin is het wat saai met gewoon die minions slaan alleen, maar als je lvl 6 raakt en een beetje fatsoenlijk kan ganken, dan is junglen echt zo tof! Lekker de hele tijd overal zijn om iedereen op zijn kop te tikken, heerlijk!

Heb alleen het probleem dat als ik niet de blauwe buff heb dat ik dan wel continu zonder mana zit met Jarvan. Hoe verhelp ik dit? Is het 't waard om een Manamune te kopen?

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verhelp je dus niet. Er zijn maar een paar junglers die zonder blue buff kunnen. Als Jarvan zul je 'm dus -moeten- hebben.

En een manamune halen haalt ook niks uit. Als je die bij elkaar hebt ben je al bijna uit de jungle phase.

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar ook buiten de jungle phase zit ik vaak na 1 teamfight al zonder mana, wat dus redelijk kut is als je daarna nog een turret wilt pushen, want ik heb vaak niet genoeg nieuwe mana als het andere team weer respawnt en wraak komt nemen.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, wat een haat voor die champs. Al heb ik zelf ook best wel een hekel aan Xin. Maar om Wukong nou direct een Xin kloon te noemen is wat teveel van het goeie. Hij was toch een Shaco kloon immers? :p

Wukong is nog geen week uit, dus echt solide goeie builds zijn er nog niet. En riot kennende komen er eerst toch tig patches die hem nerfen/buffen. Dus laten we daar maar eerst eens op wachten.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wie vinden jullie dan goede melee-champs?

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Xin? Warwick? Yi? ;)

Preview nieuwe champ:

Ziet er erg vet uit! (waarschijnlijk haal ik hem weer day 1)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met PvP?

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Level 1 ofzo. Na een paar potje co-op was t wel genoeg.

Vind bovenstaande champ trouwens maar weinig interresant.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kom je dan überhaubt wel met mensen van je eigen level/rank?

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
  15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Geen solid builds? In de US speel ik 'm regelmatig op 2k ELO als Xin al gepicked is :eek:

Frozen Mallet, BT, Banshee's Veil als zijn core, rest aanpassen naar het team.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit te twijfelen of ik nog één laatste champ zal kopen ;x. Anyway, ik ga nu even wachten met Wukong tot dat ik een beter idee heb over hoe je hem moet spelen.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Paar potjes met Nunu gespeeld en hij is echt dope. De ulti is ook een beest _O_. Ben benieuwd naar de free champs morgen. Hopelijk zitten er een paar leuke bij.

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nunu is echt skilloze troep :p

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    ik ook, al heb ik amper gebruik van deze week's gratis champs gemaakt, enkel Malzahar gespeeld en Kayle+Tryndamere gekocht, beetje zonde weer maargoed :+

Zijn er trouwens wel's acties met die punten? Anders haal ik denk maar die baal punten van 50 euro.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gehoord dat Nunu wel een redelijk tank was, en ik vond het best een leuke char :eek:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina