1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Warmogs is volgensmij 3k. Warmogs atmas build is defensief en offensief. Geeft je hp + armor en dmg + crit.

Is niet zo slim? Hij is dan een tanky dps en dat is de way forward voor een champ als Xin die erin springt/initiat en zijn ulti gebruikt, anders drop je binnen 1seconde.

Afzonderlijk niet bijzonder? Daarom koop je heb ook in combinatie met je atmas...

Warmogs op Cho? lol? Je koopt Warmogs bijna alleen maar in combo met atmas voor tanky dpsers, niet voor tanks.

Dat is de beste combo voor atmas? lol'd.

Hoop dat dit het duidelijk maakt.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Warmogs is inderdaad 3k, redelijk duur zonder dat het enige offence geeft of iets nuttigs zoals een bubble op BV of een extra go op GA.
    Tanky DPS betekent niet dat je initiate, het houd je stevig in teamfights

Build up items, Ruby Crystal/Regrowth/Giant's Belt zijn geen goede single-buy items. Deze dingen zijn erg belangrijk in wat high-end matches aangezien je vaak maar zo'n 2/3 items finished zijn de build-ups ook erg belangrijk.

Warmogs haal je op Cho vanwege zijn hoge HP potential samen met Feast, samen met zijn makkelijke wave clear haal je daardoor een max Warmogs snel. Het is een HP sink, en HP sinks zijn alleen goed voor tanks die -ook- de nodige armor ervoor krijgen.

Het probleem met de Warmogs/Atma's combo is dat deze een money sink is voor endgame terwijl er betere zijn, het is een verschrikkelijke start-up combo. Dit terwijl Frozen Mallet alles geeft wat Xin nodig heeft.
    Een slow, HP en extra damage. Vervolgens als alles goed haalt, haal je een Brutalizer voor de ArP, CDR en extra damage. Van daar uit heb je dus een ontzettend sterke en cost-effective build up naar of een defensive build (met de Atma's en Banshee's) of je gaat direct door voor offensive.

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dat zei ik ook niet. Door Xin zijn ulti zul je midden in het gevecht terecht komen, hierdoor zal hij gefocussed worden omdat hij een dpser is. Daardoor helpt het om zo lang mogelijk te overleven.

Warmogs zou je al moeten hebben voordat de laning phase voorbij is, ook doet Xin uit zichzelf al was dmg dus het geeft hem dan meer survivability dan Mallet.

Voor Cho zijn er veel betere items dan Warmogs. De hebt genoeg HP zonder Warmogs dus kan je beter voor AP or Ar/Mr gaan.

Je moet ook niet Warmogs gaan als je farm faalt.

Btw wat is je username?

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    En precies hoe doet een banshees/frozen mallet combo dit niet 10x beter? Als er een Madreds of DFG in het andere team zit, is dit -vele- malen sneller te counteren namelijk. Het probleem met de pure HP van Warmogs is dat -als- je gefocussed word, je geen hybrid defence hebt op magic. (Iets wat een Guardian Angel of Banshees dus wel geeft)

Meer survivability geeft het wel, maar de Frozen Mallet haal je voor HP en een slow, dat extra beetje damage is gewoon fijn. Het is een groot verschil tussen wat extra utility of wat meer HP. Als ik de laning phase uitkom heb ik liever een banshees boven alles.

Is ook waar, maar Warmogs is ook een nogal slechte item om mee te beginnen zoals ik al eerder zei.
    Het grootste probleem is dus de build up, van de 3 items (Giants Belt -kan- nice zijn als je gefeed bent, mind, maar alleen dan), is alleen de Regrowth Pendant handig als start-up voor een lane.

Vergelijk dit met een start-up als brutalizer. 2x Longsword is erg solid en voor 1337g heb je dus uiteindelijk ook nog ArP en CDR.
    Frozen Mallet hetzelfde, Long Sword en Ruby is een meer beefy start-up en je krijgt een slow erbij.

Dan nog steeds zijn er betere items om te halen. Het is hooguit een 5th slot item.

Scoodles op EU West.
    Gynsingg op NA, hier speel ik Pre-5v5, volgende season ga ik volledig in EU spelen, solo ranked en misschien premade als ik een teampje kan vinden

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Andere mensen ook de DOTA stream aan het kijken, best interresant, al lijkt het wel een 1-1 copy van DOTA1. DOTA 2 and LoL zullen het komende jaar en hevige competitie gaan voeren, een beta tournament met 1 miljoen prijzengeld, insane...

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat het wel mee zal vallen. De grootste groep van LoL spelers speelt het spel casual, ook hier op het forum zijn er zat mensen die (bijna) alleen maar co-op of custom games spelen en geen PVP, en als ze al level 30 zijn spelen ze waarschijnlijk geen ranked. HoN daarentegen is een 1 op 1 kopie van Dota, die zullen een stuk banger moeten zijn. Is onlangs ook F2P geworden, LoL komt als reactie met Dominion en waarschijnlijk een nieuwe map Magma Chamber binnenkort.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De skills van de nieuwe champ.

8. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet zo aantrekkelijk (( en weer die stealth klooi =(

En wat ivm de prijs ?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er op rekenen dat ie 6.3k zal zijn.

10. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    nvm.

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  11. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me nou eens toe powerlines ! dan kunnen we nu eens spelen ?

12. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog een game ( 5v5 of 3v3 ) wil spelen ?

13. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    voeg me toe MrDragon1 voor 5vs5

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zag dat jij alleen Coop speelde Powerlines? Ben je dat onderhand niet's zat dan? Ik zie dat echt als een soort easy/freemode die ik speel als ik een dag van 14 uur gehad heb en totaal niet kan concentreren etc, of een nieuwe champ probeer ofzo, je kunt gewoon echt niet verliezen :p

en die niewe champ lijkt me nou net wat de game niet nodig heb, een stealth DPS die extra dmg doet als
    de target onder CC zit, burst DPS is al snel teveel en dit komt de tactische gameplay echt niet tengoede.
    Nog een champ die je zonder problem ganked als je geen flash en/of 100% health hebt.. Mja we gaan het zien, misschien valt het nog wel mee allemaal.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kijk weer eens naar die nieuwe champ uit. Lijkt me wel eens tof een goeie CC DPS die niet al teveel health heeft en def. Al hebben we Shaco ook wel, deze klinkt zeker leuk. En die bloed skill is opzich wel leuk bedacht.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde veel co-op, voornamelijk met vrienden. Ik was beetje 'bang' voor pvp omdat ik nog niet echt een champ heb waar ik het gevoel heb dat ik er veel mee kan bijdrage. Maar t begint nu wel saai te worden, dus ben ik gedeeltelijk over gestapt naar pvp met vrienden. 3vs3 is echt leuk.

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een mix tussen Akali en Vayne. Erg interessant. Hoop dat 'ie een beetje de base defence krijgt van Akali zodat het echt een glass cannon word.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien Trynd volgens vele zo cheap is, zijn er vergelijkbare characters als hem? Dan bedoel ik met skills bijvoorbeeld zoals die 'spinnig slash'' (w/e) of zoals zijn ulti?

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Yorick's ulti komt dichtbij, in dat het 'm een second wind geeft. Maar met nadeel dat 'ie al dood is dan. Qua spin, er zijn aardig wat spells die gewoon een movement blink/dash geven. Caitlyn's net, Corki's Valkyrie, Ezreal's Arcane Shift etc, noem maar op. Er zijn er wel 20/30 denk ik.

Edit: Kon het niet laten na de tournaments eventjes kijken. Terug naar mijn oude main. Hello Caitlyn :D

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Yorick en Tryn ulti zijn niet vergelijkbaar. Noem dan Zilean...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina