1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mja wel ok. Lompe range op z'n abilities, kan best aardig harassen en squishies opblazen maar is zelf ook behoorlijk kwetsbaar als je 'm eenmaal te pakken hebt.

Speel er zelf trouwens niet mee, niks voor mij :).

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Doet niet uberrr veel dmg maar speelt wel lekker weg. (tot nu toe)

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hij doet niet inderdaad veel damage. Hij kan met zijn range wel goed poken en turret huggers afstraffen. Zover niet ontevreden met mijn aankoop.

4. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hai, ik speel tegenwoordig ook LoL. :) Ik vind tot dusver support (sona & Janna) het leukste om te spelen. Maar mijn main is een soort van support/ap carry Lux. Ik ga bottom met de Carry (mijn maten nemen over het algemeen Ashe) en geef diegene de farm, terwijl ik de tegenstander(s) lekker mijn Q en E laat proeven. :p En R is natuurlijk geniaal. Dat terwijl ik wel langzaam opbouw tot Rod of Ages en dan andere lanes ga terug pushen en tegelijk farmen. :)

Daarnaast nog niet echt andere champions geprobeerd. Ashe, Katarina en Morgana een paar keer en net 1x Xerath (beetje overpowered imo).

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil Janna miss ook weer oppakken. Support is altijd leuk om mee te spelen.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik meen me trouwens te herinneren dat jullie Sona geen goede support vinden. Hoe komt het dan eigenlijk dat mensen die op een hoog niveau spelen (zie CLG etc) Sona als support gebruiken? Dan is zij toch wel viable?

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Soraka voortaan meer DPS dan support is.
    Sona word gepakt als er global CC nodig is.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar is zij dan niet goed genoeg om als support te spelen? Eerst werd er namelijk gezegd dat Soraka en Sona beide niet echt geweldige supports waren.

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nerfs en patches veranderen dingen. Je kunt niet echt uitgaan van dingen die een maand of twee geleden gezegd zijn.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    True. Vind je nu dat Sona wel goed genoeg is als support?

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nog steeds liever een Taric, Janna of Morgana.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je dan liever een AP Janna of een echte support Janna, als ik vragen mag?

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Support.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, wat een potje. Eerst werd de team helemaal gefeed, dus konden zij genadeloos pushen. Wij wouden het eerst opgeven, maar 2 mensen niet. Toen werd het echt getouwtrek. De ene keer neemt die team een turret, de andere keer neemt de tegenpartij een turret. Zo ging het door. Uiteindelijk hadden we een ace en is er voluit gepusht. Na 56 minuten toch gewonnen.

Score met Janna: 6/8/38. Best netjes.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb een refund voor Kayle gekregen :lol: Ik heb haar 2-3 maanden geleden gekocht ofzo. Wel netjes van ze.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je met Soraka echt lang in een lane blijven? Of stelt haar heal/mana spells nu niet zo veel voor?

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Langer dan gemiddeld, sure. Ze is niet meer zo goed als ze was, maar op solomid zal je veel champs aankunnen en langer op de lane blijven als je het goed speelt.

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je moet Soraka niet solo mid spelen... En ja je blijft langer op lane door heal, echter kan je wel veel beter poken met ali/taric als support.

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jawel, dat moet je wel. Je hebt de patches en dit topic duidelijk niet gevolgd, want Soraka is zo gebuffed/generfed dat ze als support niet meer viable is en als AP carry wel. Haar Q heeft een nog lagere cooldown gekregen, doet meer damage en heeft nog dezelfde manacost.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat moet je niet doen! :eek:
    Ze mag dan wel een AP carry kunnen disablen. Maar ze werkt nog VEEL beter als anti-support atm. Dus haar lekker op bottom pleuren, de AD heeft dan wel minder support, maar hun hebben er ook geen en je denied ze er hard mee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina