1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lol, nog maar 1x een pentakill gehad.

En dat was met twitch

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    1x pas ja? Beschouw mezelf niet een pro ofzo, maar tik toch wel al tegen de 7 á 8 aan nu. Waarvan de meeste met Vayne geloof ik.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik nog geen één :mad:. Ik merk wel dat ik minder LoL speel. Mede omdat solo queue gewoon kut is.

[yt]_ATLWvuj44k&feature=player_embedded#![/yt]

Mooie actie van Katarina, ook al waren 4 mensen low health. Het ziet er cool uit IIG.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Net best een epic potje gehad. We verloren best hard, mede omdat de teamplay van de andere team veel beter was. Door 2-3 (off) tanks waren ze eerst best lastig te killen. Echter, na mijn maldreds bloodrazor en PD (op Kog) ging het al wat beter. Helaas bleven zij wel ons de hele tijd aanvallen, waardoor wij moesten verdedigen. Backdoor ging ook gedeeltelijk slecht. Daarnaast hdden we nog een Rumble die niet luisterde en telkens wou opgeven en een Nasus die niet bepaald tankte.

Geen idee hoe, maar ik begon uiteindelijk met een kill spree van 10, waardoor ik mezelf nog kon oppimpen. Uiteindelijk had ik 2 PDs, IE, Maldreds Bloodrazor, Frozen Mallet en GA. De tanks smolten gewoon weg door mijn ''W''. Alleen kon ik niet veel doen tegen 1v3, maar niemand was bij onze base. IIG, uiteindelijk gewoon 2 pushes gemaakt en gewonnen na 71 minuten. Stats: 29/15 (:mad:)/16. Best goed, ondanks de vele deaths.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dit voor een fucked rotation? Vier 450 IP champs? Serieus...

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja drama, heb alle heros behalve Xerath al...

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Graves komt trouwens donderdag pas uit. Ik had verwacht dat het morgen zou komen :'-(. Jammer genoeg staan de finales en de 3rd place matches ook niet online van IEMNY. Goed regelt allemaal.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, besloten om Cassi, Swain, Udyr en Grave te halen. Daarnaast wil ik nog een extra runepage halen (of misschien meerdere) voor verschillende champs. Twee is echt te weinig. Ik ben wel een beetje geïntimideerd door Udyr. Hij is zo verschrikkelijk versatile. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Daarnaast moet je ook zijn runepage aanpassen aan je playstyle. Pittig, pittig...

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    iemand anders nog zwaar teleurgesteld met de Harrowing skins?

Zat echt te wachten op een Witch Lux ofzo, krijgen we nog een Anni skin :emo: mja misschien komt er nog een surprise skin.

Ben ook weer (moeizaam) terug gevallen op Summoner's Rift van dominion. Het zijn toch wel veelal dezelfde champs, het is op de een of andere manier gewoon niet zo boeiend als SR.
    Wel meer actie maar het voelt allemaal zo oppervlakkig aan, en de patch gaat er niet veel aan verranderen zo te zien.

Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ze maken alleen maar skins voor champs die veel gespeeld worden. Lijkt me ook logisch, daar valt het meeste geld te halen.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn ook genoeg popu champs die geen nieuwe skins krijgen.

Ik baal hier ook nogal van.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand Graves al geprobeerd (met zijn Dom skin)?

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah dat zou idd logisch zijn Nidalee en Nocture heb ik een week of wat niet meer voorbij zien komen, eigenlijk enkel als ze F2P zijn.

En Teemo dan? :+ die kut heeft 7 skins maar je ziet hem best weinig en zeker niet meer dan bijna elke andere andere 2-3 skinnige champs.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jazekers,

Hij speel wel fijn alleen krijg ik voor mijn gevoel niet zoveel dmg uit hem.

Maar dat is gewoon experimenteren met builds enzovoort.

Je kunt lekker met hem combo'en enzovoort en je kunt hem gewoon als DPS carry spelen.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie van Skarner? Viable of niet? Ik zie op Solomid nog geen rode/groene guides staan oid.

16. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag jij nou over alle champs wat wij ervan vinden ?

éénmalig ok maar alle dagen ..

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind van wel, na de buff iig meer. En hij heeft natuurlijk 1 van de hardste CC die er te wensen is.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, ik kan ook per dag triple posten zoals sommige mensen.

@Dimlight, wat is eigenlijk je IGN?

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Tegen gespeeld, OP ding man.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah valt wel mee. Lategame valt 'ie een beetje weg. Zijn scaling carried niet zo goed als Cait/MF/Vayne
    Heeft wel aardig wat sterkte maar met wat coordinatie heeft de melee/nuke/ap 'm zo neer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina