1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja klopt maar soms moet je wel van veraf schieten om ontsnappende champions te pakken:p maar ben nu wel aan het ownen met lee, laatste 2 matches hard lopen carryen hij is wel fun. Moet maar is serieus met ranked gaan beginnen nu ik veel junglers/solo tops kan spelen en van alle andere roles ook wel aardig wat.
     
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Gaat iemand van jullie ook naar Hannover? ik zit zelf nog een beetje te twijfelen vanwege de prijs. Maar het is wel een geweldige kans om de grootste teams eens van dichtbij te zien.
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    [​IMG]

    Carry much
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou opzicht naar Hannover willen, maar dat gaat me niet lukken. Dit weekend de IPL qualifier semi-finals en grand finals + de Curse finals. Dit is zeker de moeite waard om te kijken. CLG.EU neemt het op tegen aAa bijvoorbeeld.
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd, en V8 speelt ook nog. Hier kan je blijkbaar gratis tickets krijgen voor Hannover.
    [EDiT] het werkt, ticket ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word een beetje moe van het spel. Het is zó leuk, maar mijn gemiddelde teammaten. So hateful.

    [​IMG]

    En dat gebeurd in like 90% van de games. Ik faal zelf ook hard, maar om nou smite te kiezen (zoals Teemo), en dan naast mij in een lane te gaan staan. Om er vervolgens achter elkaar in te blijven rennen.
     
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Houdt hoop, het wordt beter.
    Morgen begint het grootste event van Season 2: Intel Extreme Masters Hannover. Waarvan hier coverage te zien is.

    [EDIT]:mad:Orange kies een character met een grotere impact op het spelAD/AP carry en leer lasthitten. Dat zal heel veel helpen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb volgens mij mijn favoriete champ van deze lichting gevonden :)

    [​IMG]
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb gister ook met shen gespeeld. zooo echt OP als je ulti goed timed, en je dash _O_
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij carryen is echter nog steeds een uitdaging voor je. :+
     
  11. Zeus

    Zeus Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Woaw Xin Zhao is een über nuker als je een beetje AD krijgt, iemand ervaring met Brand? Ik ben van plan om hem te kopen met zn nuke AP
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Shen is een tank dus het zou een beetje raar zijn als ik jou als Ahri zou carryen. Over het algemeen probeer je te vermijden de killing blows te maken.

    Eigenlijk is elke AP/AD carry wel een goede nuker als je maar fed genoeg bent. Heb zelfs als AP Garen gespeeld en gecarried.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Xin Zhao is echt een goede 1v1 duelist, met al die knock ups schijn je een persoon heel makkelijk te kunnen bursten.
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hmm ik keek net een match van Hannover, SK vs aAa en hun Mundo was continu wards aan het slopen. Eentje werd geplant naast hun vision ward dus dat is niet zo vreemd maar volgens mij had hij er ook een paar gesloopt buiten de vision ward. Kan je met Oracle's Elixir (of iets anders) soms ook de sight/vision wards zien?
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk mensen die twijfelen aan logica. Ik ben geen pro, ik speel het spel amper, ik kan begrijpen dat je het vervelend vind op je vingers getikt te worden door mij. Excuus daarvoor. Als je mij niet geloofd, ga eens naar de IRC channels Fnatic of Sainvicious, ik heb deze wiskunde namelijk niet uitgevonden, hun weten er ook van, en proberen dit soms ook in de praktijk uit, dat het niet altijd lukt ala, maar jou potje is pure triesthied van jezelf. Jij denkt eigenlijk dat je omdat hij goed gefarmed heb, jij goed kills maakt je dan logisch een game kan winnen, zo werkt het spel niet, een team met allemaal 5 kills en 5 deaths, is beter dan 1 persoon met 25 kills. Maarja, jammer dat ze wiskunde niet overal in Nederland perplicht hebben gemaakt.

    Maar ok, mensen, heb je een vraag, negeer de echte pros die geld verdienen en dergelijke systemen hebben gecreëerd, vraag het Pine of Doexis want hun gevoel is betrouwbaarder dan pure statistieken. _0/
     
  16. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.
    het staat er niet bij, maar je kan er dus ook wards mee zien.

    Oracle's Elixir
    Click to Consume: Grants stealth detection until your champion dies.
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Doe toch niet zo kinderachtig man. Ik ben geen expert in dit spel maar ik weet wel dat je beter een AD/AP carry kan hebben met 15 kills dan dat je ze verdeelt tussen de tank en de carry. In het professionele circuit is het toch nooit zo dat iemand voorbij de 10/20 kills gaat, en gebeurt dat wel dan maakt het ook geen drol meer uit hoe die kills verdeeld zijn want dan carry je ongeacht of je carry, jungler, tank of support bent.
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat een prachtige matches van aAa vs. CLG waren dat zeg. ALs je die niet hebt gezien moet je die echt even terugkijken.

    Sowieso vandaag echt een topdag.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond CLG vs M5 rerun kijken. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat M5 wint morgen.
     
  20. Zeus

    Zeus Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die streams precies kijken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina