1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nog nooit gehoord van deze game maar ziet er wel tof uit! ga het meteen even downloaden.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het is opeens niet meer mogelijk om in je 1tje een custom game te doen :mad:

    Ik wou gewoon even testen hoe goed het spel draaide op m'n andere PC, maar dat kan dus opeens niet meer.. Je moet minstens 4 spelers hebben om een custom game te den, belachelijk.
     
  3. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nick is trouwens Mezzla. Feel free to add. Speel best regular, vaak met een vast groepje maar altijd wel een plekje of 2 over.

    En Leona rocks :eek:
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Handig, speel eigenlijk altijd vast met een vriend. Mijn nick is gewoon Vixae. :)
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Leona is gewoon een erg solid tank. Als er een tank nodig is speel ik voortaan vrijwel exclusief haar tenzij ze al gepicked is in het andere team.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat speelt iedereen trouwens, ben nog steeds niet een echt relaxte champion tegen gekomen eigenlijk.

    Behalve Ashe zijn er nog andere ranger achtige die een beetje boeiende skils hebben?
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ashe, Caitlyn, Tristana, Ezreal, Corki, Kog'Maw, Miss Fortune, Sivir, Twitch, en Vayne.

    Dat zijn alle ranged AD. Ashe is wel de beste uit de hele lijst though.
    Sterkste CC en ramped goed op items. In high ranked matches zul je geen enkele game zonder Ashe zien.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vind ik Singed toch echt een betere tank. Zeker door z'n ulti + de Q skill.

    @Dr0kz,

    Ik speel zelf main met: Yorick, Karthus, Cassiopeia.

    Verder speel ik kwa tanks voornamelijk met Maokai en Singed.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat komt omdat Vayne automatisch geblocked is in high end matches. 8)

    Speel zelf wel met vayne tho. <3
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Singed heeft geen goede initiates, de slow is -te- afhankelijk van een hit, terwijl Leona 3 CC's en een shield heeft. Ze is gewoon net als Amumu gemaakt om puur te tanken (terwijl Singed ook kan AP offtanken).

    Wat ik main in ranked (vooral US):

    Morgana, (Leona sinds kort), Lux, Warwick en Sivir
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nice, Rammus niet dan?

    Bedankt :thumbs: Die ga ik meteen allemaal ff checken. Heb "al" 3 matches met Tristiana gedaan maar vind haar het net ff niet, tenzij ik haar niet goed itemize ofzo.


    Duidelijk ff Vayne proberen dus :+
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog nooit mee gespeeld.

    En Singed + Maokai zijn ook AP tanks. (dus kunnen ook nog wel enige dmg doen en ik hou van AP)
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    AP tanks zijn leuk in casual games maar schieten al snel tekort tegen fatsoenlijke mensen (die ook weten hoe ze een tank moeten counteren).

    Rammus is ook erg solid, maar als je tegen personen speelt die al een langere tijd spelen, zien ze Rammus voortaan wel aankomen. Terwijl Leona en Amumu gewoon een skillshot hebben.
    Shen behoort nog wel tot de holy-tank-trinity :p

    Tristana lijkt heel erg straight forward maar is verdomd moeilijk te spelen vanwege haar jump waar je redelijk mee kan rond klooien.
    Verder is itemizen nooit een geval van één build gebruiken en daar bij blijven. Maar altijd, maar dan ook echt altijd, een kwestie van aanpassen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Speelde net tegen iemand die volop armor bouwde als tank terwijl we allemaal APdps waren.:+ Potje was zo voorbij.
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal je armour pen/ Madred's Bloodrazor. Dan is het inderdaad zo voorbij voor hun :p
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Net zo'n gare pot gehad. Ik speelde met twee maten tegen Yi, Morde en Kog (wij waren Singed (:cool:), Yi en Tryn) en die Kog had sicke range op z'n autoattack, ging egt ontzettend snel in wandelendetijdbommodus en wist Tryn te killen tijdens z'n Undying Rage. Hij liep ook flink te flamen enzo, maar gelukkig wisten we nog een harde comeback te maken en hebben we uiteindelijk toch gewonnen, maar het was wel flink irritant allemaal.

    En zou nice zijn als er ook bans komen in normal games, want Mordekaiser in een 3v3 is echt belachelijk overpowered en ik wordt er gewoon moe van daartegen te moeten spelen. Zie hem nu bij 3v3 in 4 van de 5 potjes wel denk ik.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Er zijn ook geen bans in ranked games hoor. Alleen als je echte clanmatches hebt, word van te voren afgesproken welke champs niet gebruikt mogen worden.

    En ja, kog'maw heeft een sicke range op zijn ulti. :)
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel bans in ranked games
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Veel van (al dan niet al) je succes hangt toch echt af van je kennis van alle champs en je teammates. En dat leer dus alleen door alle champs te spelen en je deathlog goed na te lezen.

    Is er niet een site waar je (snel) de abilities van het andere team kunt nalezen?

    En hoe komt iedereen aan al die mannetjes? Om alle heroes te kopen ben je een jaarsalaris kwijt man
    :+


    mja denk vanavond wel weer ff eran, inv maar :b:
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Het was echt zijn auto-attack met die sicke range en er was bijna niet tegen te lanen, want hij kon je van achter de minions nog makkelijk zonen.

    En je hebt wel bans bij ranked matches?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina