1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177

Ben nu keihard Riven jungle aan het oefenen en het gaat best lekker moet ik zeggen. Net echt een super potje. Op het eind werd ik gestunned door Morgana en wilde ik weg 'dashen' met E dus ik spam die knop, realiseer ik me dat ik op R heb gedrukt. Ach, fuck it, teamfight it is. Dus m'n Q paar keer gespammed, die Randuins aangedaan waardoor iedereen lekker slowed werd. Ging wel dood, maar was geloof ik 5 voor 1 of 5 voor 2 dus no problem.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik vind Riven's potential een beetje wasted in de Jungle. Het werkt verder goed en ik zie het nog wel gebeuren als je een matchup hebt in top die je niet aanstaat maar Riven is juist een sterke laner en heeft maar één (zeer korte) hard CC dus is niet de beste ganker. Juist de mobility is fantastisch in lane en veel minder belangrijk in de jungle.

Dan zou ik eerder nog Darius jungle pakken. Die pull heb je meer aan in ganks dan de Riven stun.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Over Pantheon btw. Hij is de laatste tijd een beest. een pantheon met early black Cleaver is echt eng.

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Bij Darius flashen ze uit je pull, en dan? Niks, terug je jungle in. Bij Riven jump ik er gewoon achteraan en met ganken heb ik eigenlijk geen problemen.

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Als ze met hun flash nog niet onder hun toren zijn (dus zelfs Out of Range voor Riven), zijn ze sowieso overextended en had je je pull moeten bewaren. ;)

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bovendien is de gank IMO al geslaagd als ze flash gebruiken of ee andere summoner spel. Tevens kan je terug komen binnen de tijd dat de flash nog on cooldown is, zodat ze het dit keer niet kunnen gebruiken.

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Tuurlijk, maar je gaat toch altijd voor de kill.

Anyway, vind jungle steeds leuker worden. Word alleen beetje zat van het gezeik in solo que. Continu whinen dat ik niet genoeg heb geganked als hun lane niet lekker gaat.

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Geweldige actie!

[yt]u8e3YYL5g74[/yt]

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Kwam die ook al tegen! Misschien ook een keer proberen.

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177

Leona gekocht omdat ze in de sale is en dit was m'n eerste game met haar! Hele leuke champ. Veel slows en toch veel damage doen. Lekkere korte cooldown op ult, alleen lastig om de W te timen soms.

Game ging lekker. Iets te veel kills gepakt hier een daar, maar goed.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Leona eerder een stun machine dan een slow machine :p. Ze is idd een leuke supp om mee te spelen.

12. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Stuns bedoelde ik ja! Nunu in combinatie met Vayne is ook leuk, die bloodboil kan toch wel erg handig zijn.

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177

Net even 2 potjes Leona gedaan nog. Begint lekker te gaan met haar en je kan zo goed engagen in lane he. Je doet W aan, gaat erop met je E en crit nog even met Q. Na Level 6 herhaal je dat maar dan met je ult erbij.

Denk ook maar Support runes kopen. Speel nu met een AD page.

14. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Als iemand een keer zin heeft om samen een paar potjes te doen, voeg mij maar toe: Sjak Patat
    Mijn mainroles zijn jungle en adc:thumbs:

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mits je voor gold generation quints, glyphs en seals gaat, ben je wel erg duur uit. Ik zou persoonlijk aanraden om eerst een AD/AP rune page te hebben, en misschien een top of jungle rune page. Dan heb je tenminste rune pages die je kan gebruiken voor veel personages. Maar goed, als je veel support wilt gaan spelen, kan je ook gewoon investeren in een support rune page :p. Helemaal jou keuze.

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Als je maar een gelimiteerd aantal Rune Pages hebt zou ik niet voor Gold per 10 Quintessences gaat, maar voor Movement Speed. Dat is voor bijna elke support erg handig. Door de increased ambient gold gain en pickpocket zijn de GP10 runes namelijk veel minder nodig. Je kunt daarnaast dan armor marks/seals nemen en MR per level glyphs. Dat is een page die je op elke support kan gebruiken en je heel veel survivability geeft. Daarnaast is het ook te gebruiken in top lane tegen gevaarlijke AD bruisers (Xin Zhao, Pantheon, Riven etc.) als je de early game moet doorkomen (Op champions als Jax, Vladimir). Het is zelfs te gebruiken in mid lane in bepaalde situaties (Bijvoorbeeld Karthus vs een AD bruiser mid)

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de E-sports liefhebbers: Garena Premier League is weer begonnen, met o.a. TPA.

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Viel mee.

Ex-CLG lid Krepo speelt ook veel Leona en ik heb zijn mastery en rune page zo ongeveer gekopiëerd. Ik heb nu een AD, AP en Support page. Support bestaat uit Armor, die Gold quints en MR.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hier is de nieuwe champ genaamd Thresh. Ziet er leuk uit. Veel CC, maar ook veel skillshots (wat ik totaal niet erg vind). Interessante mechanics ook, met name zijn passive.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Toffe support/jungler/toplaner en wie weet zelf mid :p en je kunt er vast ook AD carry mee spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina