1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, ik ga gewoon de characters testen op mijn manier. Al kan ik dan niet de volledige potentie eruit halen. Twisted Fate is trouwens echt awesome, vind ik. Zijn skill waarbij je stunnen, slowen of mana kan drainen werkt goed met een damage dealer. Zo had ik met iemand een lane en stunde ik de vijand zodat diegene vervolgens genoeg schade kon dealen om 'm af te maken. Daarnaast had ik veel cooldown reduction, waardoor ik het kon spammen.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    lol volgens mij heb ik nog veel te leren:p maar spel het ook pas net natuurlijk, maar tegen mij werd altijd gezegt dat ik naar mid lane moest met morgana dus deed dat dan maar he:p en werkte altijd wel goed op low lvl nog in ieder geval:p

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heb in mijn vorige post eventjes wat uitleg over Doran's Items vs gewone starter items gezet.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom staat er bij de tips van Leona: mark your foes with Sunlight? Ik zie dat niet bij haar abilities staan, of is het haar passive?

Iemand die met Irelia speelt trouwens?

E: @ Deoxis, ik heb je vorige post gelezen, maar nu heb ik daar een vraag over. Volgens mij zal dit heel dom overkomen, maar wat boeit het of je mid, top of bot lane bent voor je gold income?

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Op mid is je income sowieso hoger, aangezien alle last hits naar jezelf toe gaan.

Sunlight is inderdaad Leona's passive. Elke ability die ze gebruikt en die een enemy raakt, wordt gemarked met Sunlight. (Kleine gloeiende sphere komt dan op hun).
    Als je allies dan die enemy raken, word deze geconsumed voor extra magic damage.

En ik heb ook met Irelia gespeeld. Ik heb 9 champions niet unlocked; maar ik kan ze zo'n beetje allemaal wel spelen.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Thoughts on Irelia? Wat is haar speelstijl bijvoorbeeld?

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Irelia kun je op -erg- veel manieren spelen.
    Om te beginnen kan ze lanen, mid -en- junglen.
    Item builds kun je ervoor kiezen of om tank-crit te gaan (dit houd in dat je een hoop HP en defence haalt samen met een Infinity's Edge en Atma's Impaler)
    Volop attack speed/chaser (Youmuu's, Boots of Speed, Frozen Mallet etc) zodat je constant op je enemy blijft zitten en ze vervolgens met de true damage afmaakt i.p.v. damage items stacken.
    Of inderdaad gewoon volledig op DPS focussen en een carry build maken. (IE, Youmuu's, Bloodthirster etc)

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Njah, zolang je ook balanced met defensive items is het goed. Maar al haar support increased wel met meer AP. :)

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, alleen haar shield word sterker en die gebruik je vooral voor immunity. De rest is allemaal damage increase, haar stuns blijven even lang duren after all.
    IPV AP spammen op haar, haal ik een Deathfire Grasp en Rod of Ages, hierdoor krijgt ze vooral meer HP, meer mana (en een beetje meer AP), de main damage kun je dan met DFG z'n active gebruiken en voor de rest gewoon cooldown items spammen en meer defensive stuff.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel dus sinds kort Urgot (toevallig gratis deze week ook) en daarmee domineer ik altijd mijn laan, maar vandaag moest ik met hem solo top tegen Irelia en het schoot echt niks op. Wat te doen? Hoe counter ik haar goed?

Probleem was ook wel een beetje dat hun jungler veel beter was, de onze kwam nooit ganken.><

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, guides zijn erg handig om champs te verkennen, luister maar niet naar Diozis, gewoon eerst lekker leren met een guide, daarna komt het wel dat je je champ moet aanpassen aan situaties.

BTW, iemand die soraka een slechte support vind, muah, mijn elo is niet goed, maar een dergelijk statement voorspelt ook zeker niet veel goeds :p

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Tower huggen of haar proberen te out-harassen. Maar over het algemeen zou ik gewoon defensive spelen tot er iemand komt ganken. Over het algemeen is Urgot niet echt een goede mid/solo champion als je het mij vraagt, samen met een stun champion is 'ie gewoon véél beter als je z'n ulti timed bij een friendly tower.

@Jordo, Soraka is niet voor niets een van de champions die word gereworked.
    Zoals ik hiervoor al zei, ze is te makkelijk te counteren, haar global heal is te laag, haar silence duurt te kort.
    Wat houd ze dan nog over? Een mana boost? Dan kun je net zo goed een andere champion pakken met Clarity, of gewoon wat mp5 stacken.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, Zilean vereist meer training. Ik wist hem niet zo goed te gebruiken in me eerste potje.

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet je dat Soraka gerebuild wordt? Link? Soraka kan feitelijk niet getarget worden, aangezien ze nooit in een teamgevecht hoort te zijn, ze moet op een redelijk afstand staan, ook is ze tijdens de lane echt een vervelende champ om te counteren, aangezien haar Magic resist en shield door haar heal beide redelijk hoog zijn. Misschien is soraka late game niet de beste support aangezien je inderdaad geen AP kan stacken aangezien je maar support bent, maar early/mid is ze een stuk beter dan veel andere supports en later in de game blijft ze door het schild wat ze krijgt met haar heal toch levensvatbaar en bruikbaar genoeg.

Het is niets voor niets dat Ruit binnenkort komt met een Heal patch waarbij Heal wordt generfed aangezien sommige champs als Soraka er te sterk door zijn. http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=11898004#post11898004

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Op mijn Morgana (die ik het meest speel tegenwoordig) haal ik meestal 2x een Doran's Ring, die zijn relatief goedkoop voor best veel stats en zorgt ervoor dat je veel langer in de lane kunt blijven.

in 5v5 haal ik wel meteen Mp5 ofc

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Kan de link zonet niet vinden, het staat in dezelfde source waarin de andere reworks waren announced (Evelynn, TF, Vladimir, Alistair, inderdaad Soraka en Sona)

Die 'heal patch' is juist gebaseerd op het feit dat ze alleen irritant zijn in een lane. Heals zijn goed, true. Maar in ranked matches zie je een pick. Eg: Je ziet een Soraka, gelijk 3 mensen pakken Ignite en Soraka is geen probleem meer.

Wat ze gaan doen is characters als Sona en Soraka meer op utility laten focussen dan die heal. Want in een teamfight heb je bijna geen kont aan haar als iemand ignite op haar gooit.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het lukt me echt nooit om veel kills te maken :mad:. Ik word telkens maar afgemaakt en afgemaakt.

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te greedy zijn, je kansen afwachten en anders om ganks vragen :)

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Awwww Yeah. Goed potje met Zilean. 4 Kills, 0 Deaths en ik hield verdedigde de top lane best goed. Geen enkele turret van onze was kapot en voornamelijk doordat de time bomb combo ze dwingde terug te trekken om te healen. :D

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag eventjes gebikkelt en mijn match history ziet er weer uit zoals het hoort :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina