1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mij is het nog niet goed gelukt, maar met AP shit kan je Malthazar echt een beest maken 8). Xin Zhao (oid) is trouwens ook niet verkeerd als assault. Ik zelf zit te denken om Janna, Zilean en nog een melee-based character te kopen. Alleen heb ik geen idee welke. Er zitten geen leuke melee-based chars in de rotation deze week.

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog niet zo lang bezig bent is het niet slecht om je te orienteren op de free weeks. Maar probeer er toch een vaste champion uit te picken en vervolgens alvast een beetje te sparen voor je runes als je de 30 nadert.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    200 +- IP per potje van 35 minuten ongeveer is wel lekker <3. Ik kan nu bijna Janna en Zilean kopen. Al twijfel of ik misschien Zilean niet in kan ruilen voor een echte attacker en hem vervolgens later te kopen.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mensen die met Janna spelen, hoe upgraden jullie je skills? Focussen jullie eerst op een bepaalde skill of verdelen jullie het eerlijk? Wat vinden jullie voor max 1350 IP een goede attacker/pusher? Kan ranged, maar het liefst melee. Ik zat zelf te denken aan Alistar, de minotaur.

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kan iemand in de game komen nu? als ik op Play druk krijg ik een error iets met maestro ofzo:confused:

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een update nu, volgens mij.

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja hij had al ge update maar de servers zouden om 10 uur vanochtend weer online zijn

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik krijg dit: There was an error connecting with Maestro. League of Legends will now exit. Please try restarting the application.

dat laatste heb ik al 5 x geprobeert nu:p

maar even me pc proberen te rebooten.

Laatst bewerkt: 28 jul 2011
  9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet 't gewoon voor mij. Run ff de repair tool zou ik zeggen.
    Of kijk naar wat Maestro is, het hoort iig geen software te zijn die LoL moet runnen (dit wordt gedaan door Adobe Air)

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Janna is almighty _O_. Heerlijk als je wordt bedankt voor je support.

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Don't forget. Wards wards wards.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie van Shaco, the Demon Jester?

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Redelijk zwak op het moment. Sterk als 'ie gefeed is maar het probleem op het moment is dat er beter junglers zijn en op de lane is 'ie niet zo sterk.

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Damn, Wukong is zeker wel een nice champ. Heb hem zelf nog niet gespeeld, maar wel al een aantal potjes ermee en ertegen. Kwam een gozer tegen een mooie actie tegen me maakte met die dubbelganger. Hij vlucht voor me weg op low health een bosje in (ik speelde Urgot) en ik gooi m'n granaat om erin te kunnen zien, flash ernaartoe en ruil daarna van positie met mijn ulti. Blijkt dat ie snel in het bosje onzichtbaar was geworden en had ik dus die dubbelganger genuked met mijn laatste mana.:'-(

Wel gewonnen.:cool:

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen jammer dat Wukong 6.3k is. Zijn skill set spreekt me wel aan. Met die dubbelganger kan je veel shit uithalen. Waar ik aan zat te denken, zijn er nog meer characters met dubbelgangers of teleport skills?

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ezreal heeft een teleport skill. Wat ik je aanraad om mee te beginnen is om je te orienteren hoe champions werken. Maar er nog niet mee spelen en je focussen op wat je echt leuk vind, daar een beetje je main van maken en dan voor runes sparen (geloof me, dit scheelt ENORM op level 30)

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil nu 2 champs hebben om mee te spelen. Ik heb al een support, dus nu wil ik een attacker vinden. Ik twijfel alleen of ik misschien door zou moeten sparen tot Wukong.. :x

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe net een quadra kill met katarina, eindigde het potje met 27/5/11 }:]

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die katarina is altijd fucking irritant, alhoewel nu ik weer met morgana speel haar wel weer kan hebben meestal:)

Valt me wel op dat er veel freaks zijn die dit spel spelen, als iemand een foutje maakt wordt meteen zijn of haar huid verrot gescholden lol.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niks vergeleken met DotA / HoN.
    En om Kat te counteren - CC haar tijdens haar ulti (stun, silence etc)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina