leefbaarheid

Discussie in 'Algemeen' gestart door seb*, 15 sep 2002.

1. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb morrowind op de PC. En ik zweer je daar ben je pokke lang mee bezig. En ik heb ook PGR na 2 maanden heb ik nog niet de F50. En wacht op unreal championship samen met XBOX live dan ben je wel even heeeeeeeeel lang bezig!:D

2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: Re: leefbaarheid

vrouwen he, en als je niet weet hoe die auto heet denk ik ook niet dat je hem hebt uitgespeeld.(alle auto's,alle banen en alles goud gehaald)

3. seb*

seb* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor al de posts! nu ga ik er zeker eens over nadenken welk spel ik ga kopen. maar geen gotham racing, sorry ik haat race spelletjes, meestal verlies ik, daarmee :mad: .....behalve wipeout....maar geen nood, we hebben die oude doos al een half jaar geleden weggedaan....hihihihihi

ik ga elk spelletje dat je hebt opgeschreven eens deftig bekijken en dan ga ik een beslissing maken.....spannend.....ik ga het zekers laten weten, welk het wordt! ook dacht ik aan malice....
    ik ga hier eens lang over nadenken.....

seb*

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: leefbaarheid

:confused: :confused: :confused:
    UITGESPEELD!!! 8)
    Ik interesseerde me niet in de namen...die onthoud ik sowieso nie
    kweet het niej hoor...nee niet ALLES goud dat weet ik wel,maar vind het maar een kaebwubev-spel :+

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ja ik begrijp het :confused: :confused: :confused: :confused:

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Turok is volgens mij wel redelijk lang en PGR ook. De rest is kort of ik ben er net aan begonnen (heb Moto GP en Oddoworld vandaag binnen gekregen, via AIRMAIL! :p). Dus. :{

Deel Deze Pagina