1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

leeftijd gamer

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 30 sep 2007.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was de eerste spelcomputer die echt van mij was. Mn broer had een Nes waar ik vanaf 3 jaar oud ook al op speelde, maar dit was de eerste console die ik gekocht heb. Met Sonic uiteraard.
     
  2. pademax

    pademax Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat heb je dan beters te doen volgens jou op die leeftijd?
    Wat voor zever is dat wat jij hier neerzet!?Niemand is te oud om te gamen...
    Waarom zouden computerspellen nu enkel en alleen leuk zijn als je jong bent?

    Ik speel al computergames van mijn 15 de...ben er nu 40..en ik speel nog liever dan vroeger.

    Gaming is een vorm van ontspanning,zowel voor jong en oud..
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    44 jaar is ongeveer dezelfde leeftijd van mensen die games maken, en aangezien de meeste games heel serieus kunnen zijn. Ik zie dan ook niet in dat gamen alleen voor mensen onder de 20 zou moeten zijn. 44 jaar is toch gewoon een leuke leeftijd om te gamen, al is het maar wekelijks?
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen is een hobby voor jong en oud! Net als films kijken, boeken lezen etc.
     
  5. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 23 en ik weet zeker dat ik nog jaren met veel plezier game. Ik zal er misschien minder tijd voor hebben dan nu, maar dat is vrij logisch denk ik. Ligt er ook maar net aan hoeveel tijd je er voor vrij wilt maken. Ik heb mijn oude xbox ook aan mijn neefje (=mijn oom ;)) verkocht.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gamen doe ik denk ik nog als ik in het bejaardehuis zit, lekker met me mede opa's beetje system linken :) ik heb al met een paar maten een rij kamers laten inplannen voor de toekomst.

    Ben nu 26 en game redelijk wat af, vaak met vrienden, ik denk niet dat het ooit zal gaan vervelen.
     
  7. pademax

    pademax Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm,dat hang er van af he..wat je prioriteiten zijn,welk soort werk je hebt,hoeveel uren,gezin of niet,enz..Maar dat bepaal jij voor het grootste gedeelte zelf hoor!

    Ik game niet elk uur dat ik vrij ben..maar als ik niet moet werken..de uurtjes die ik dan vrij heb..als ik dan goesting heb om te gamen..dan game ik,daar zal niemand mij van tegen houden!
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ben 30 jaar:p ik game al sinds toen de NES uitkwam met mario 1.

    gamen kend geen leeftyd...
    het is voor jong en oud:b:
     
  9. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zegt exact hoe ik er over denk:thumbs:

    Is er nog een kamertje vrij?:lol:
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben 32 en een gaming nerd :) dus ja ik blijf nog wel een tijdje een Oldskooler ;)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik tik bijna de 28 aan en game nog steeds. Helaas door werk en verplichtingen bij lange na niet zoveel als eerst.
     
  12. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hmm , 15 nu.
    Game elke dag wel een uurtje.
     
  13. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game al sinds mijn 5e en ben nu 20 jaar.
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er lol in hebt waarom niet?
    Er is geen grens, heb jij er plezier van dan is dat toch mooi. Game zelf 3 jaar en daar zullen nog heel wat jaartjes bij komen!
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja daar heb ik ook last van ja:9
    dat krijg je als je ouder word he, dan heb je meer verplichtingen:)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ben nu 29, game wel steeds minder maar vind t niet minder leuk dan toen ik 15 was:p
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ben nu 19
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    ik ben 16 en ik speel ongeveer 9 (!) jaar. Mijn eerste echte game was midtown madness en dat spel, hoe lelijk ook, heeft nog steeds een plaatsje in mijn hart.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik game al sinds ik 4 was. Misschien zelfs al eerder, maar niet zelfstandig kunnen gamen toen. Heb zelfs nog filmpjes liggen dat ik op de oude grijze gameboy speel. :b: Zelf ben ik 16, dus dan game ik al 12 jaar. Binnenkort wordt dat 13 jaar. En heb er nog steeds veel plezier in!
     

Deel Deze Pagina