lees dit perbericht vam MicroSoft !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ron, 18 apr 2002.

1. Marvin

Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me dus nu niet meer aanmelden??
    Pas weer op 26 april???;)

2. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je nu helemaal niet aan te melden. Je moet gewoon op 26 april ff teruggaan naar die site en dan het officiele formulier invullen. Het formulier wat er nu staat is slechts een test versie

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    26 April dat is nog zo lang wachten! ik wil het NU NU NU!! ;)

Ik vraag me af hoe snel je het in je bezit krijgt allemaal, ze moeten wel eventjes duizenden aanvragen doorwerken en dat allemaal gaan leveren op een of andere manier.

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stond er ook onderaan dat formulier dat het wel iets van 21 dagen kan duren.

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het nu volgens mij ook al invullen hoor, maar de lijst met games is nog niet volledig...maar goed ik vond er 2 games bijzitten die ik toch al graag wilde hebben, dus ik heb dat formulier al ingevuld en gemaild....krijg ik voor 26 april geen reactie...een emailtje terug ofzo....dan stuur ik hem gewoon nog een keertje in op 26 april !... maar goed ik heb het nu al geprobeerd, wie niet waagd wie niet wint ! en da's toch weer 8 dagen eerder als 26 april....misschien heb ik ze dan al...hahaha:9

6. combat_evolved

combat_evolved ChoppeR

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX is here and its GUNNING for PS2.....

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Op 26 april ben ik lam van het examenstunt....
    ik stuur hem de 27ste wel op....

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dus dat formuliertje moet je nu nog niet opsturen maar je moet op 26 april op die site kijken en dan meteen dat formulier doorsturen naar dat e-mail adress

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    nbee 28 dagen, en ron, ik neem aan dat je dat voormulier ingevuld hebt op de cumputer en hem daarna ge-emailt.
    maar nou vroeg ik mij af, hoe heb jij aangegeven welke spellen je wilt? gewoon een x gezet achter de spel(namen)??

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom er NU al naar kijken.. volgende week kan die lijst veel groter zijn

11. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    precies, 3rd party dev. kunnen dr ook nog bijkomen en volgens mij gaan ze die aanvragen toch niet eerder behandelen...

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    heb de games aangegeven op dat formulier door net achter die keuzehokjes te gaan staan dan op < en dan 2 keer -- dan krig je een dik pijltje te zien zoals deze <-- maar goed mocht ik geen reactie krijgen dan doe ik het de 26'ste april weer even...geen probleem!;)

en waarom w88 tot de 26'ste als ik er nu al 2 games bij zie staan die ik graag wil hebben....ja toch ?!?! :+

Laatst bewerkt: 18 apr 2002

Deel Deze Pagina