1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.Ik zie het wel.Er staat nu 16 van de 50.Ik speel wel gewoon dan merk ik het wel

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  2. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe last van vette lag bij deze game :mad:

Ik ben niet de enige tot nu toe.. zo ver ik gehoord heb..

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Local goed zetten? Ik had eerste potje ook lag bij de demo, toen Local geselecteerd( dacht ik ) en het liep als een zonnetje :)

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de redneck erg veel op de scout lijken van TF2. Verwacht elke keer dat hij "Boink!" gaat zeggen :p.

5. Koekjebyte

Koekjebyte Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er voor plezier co-op spelen ik word altijd aan Engelse, Amerikanen of Canadesen gekoppelt door het spel ze zijn bloed fanatiek of klote maar wat aan en er is vaak lag. Ik spel het liefst op easy (ik weet het) op normaal gaat het ook wel.

6. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik speel liever versus en bloedfanatiek, of expert en realisme mode.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De lag in dit deel is echt om te huilen, zelfs amerikanen laggen als een gek met 1 rood balkje bij de "dedicated servers". Beste is om gewoon om aleen games te joinen die local hosten zijn, mja als een amerikaan host dan zit je alsnog met dikke lag.
    Het is eigenlijk gewoon triest dat dit nog kan gebeuren bij een spel tegenwoordig, maja zal wel binnenkort gefixed worden net als de Cash Course DLC.

Zelf hosten gaat voor mij het best, maar het volkrijgen van zo'n game kan soms wel erg lang duren, zeker omdat ik maar 2 nederlanders ken die L4D2 spelen en geen die serieus Expert willen(kunnen:+) doen.

Je kunt deze achievement gewoon het best tot het laatst bewaren omdat je altijd wel mensen omhoog helpt, als je het toch gaat boosten gewoon op easy No Mercy eerste hoofstuk met een extra controller(s), die dan naar de saferoom lopen met healthkits en dan Vote Difficulty > Expert, knal je de computer todat ze liggen en dan ga je met je guest aan de gang, als hij zwart wit word moet je hem healen zodat hij weer normaal ord en als de computer bijna doodgaat snel hun omhoog helpen en dan weer neerschieten (anders healen ze je guest de hele tijd en pakken ze healthkits).

Expert en Realism mode is dus echt ff moeilijk, de gemiddelde die-hard L4Der doet 4 uur over zo'n game O-) Maar ik ben zeker van de partij als we nog twee andere kunnen vinden (bots zijn gewoon NOG dommer dan in deel 1).

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  8. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het probleem niet van 4 uur per potje.8):cool:

9. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt deze achievement gewoon het best tot het laatst bewaren omdat je altijd wel mensen omhoog helpt, als je het toch gaat boosten gewoon op easy No Mercy eerste hoofstuk met een extra controller(s), die dan naar de saferoom lopen met healthkits en dan Vote Difficulty > Expert, knal je de computer todat ze liggen en dan ga je met je guest aan de gang, als hij zwart wit word moet je hem healen zodat hij weer normaal ord en als de computer bijna doodgaat snel hun omhoog helpen en dan weer neerschieten (anders healen ze je guest de hele tijd en pakken ze healthkits).

oke bedankt ik speel gewoon het spel.Dan zal ik hem wel krijgen denk ik

10. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rond kerst, zet ik mn xbox weer volop aan. En ga dan vervolgens elke achievement halen die er te halen valt. Net zoals bij left 4 dead 1. Alleen lelijk dat ik die nieuwe achievements van crash course niet kan halen. Omdat er een bug in zit. Is deze onderhand al verholpen?

Je moet echt communiceren met realism mode, want zonder mic is het volgens mij onmogelijk.

En even nog een vraagje, is er een leaderboard die je totale kills bijhoud? Zoals in Call of duty, maar nu met zombies?

11. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach bij mij voldoet de achievement zombie genocidest nog, ik heb namelijk nog steeds niet de benodigde 53.000 kills.:eek::'-(

12. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zijn de servers gefixt.. geen lag meer online.. :D

13. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Als iemand nog co-op wil spelen, voeg me maar toe.
    Spel is na patch zo goed als lag vrij trouwens.

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn xbox ophalen van een vriend en l4d2 erin schuiven ipv mw2 :D

15. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Dr0kz.. al iets met expert gehaald? :p wuhauha..

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah, hoofdpijn :'-(

17. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwuhauha.. ja leuke game.. wel verder dan het eerste level gekomen? :p

Vanavond ben ik weer on btw..

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja heb het later met 2 gasten en een random in chapter drie van Dead Center gekomen maar toen moest er iemand weg en hadden we geen zin meer in random stumperts :+

Gister nog ff Swamp Fever met KhaosFoShow en 2 randoms geprobeerd, was leuk todat een kleuter de hele tijd joinden ons neerschoot, toen hebben we coach maar steeds afgeknalt mja dan zit je toch met z'n drieën. We waren ook niet verder gekomen dan iets voorbij het pondje *)

19. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Vond je het gek toen kwam de tank.:+ Gister hebben we toch ook nog even aardig wat potjes scavenge gedaan. Vandaag weer?;)

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die tank was een kleine ongunstige bijkomstigheid :+

En elke avond bijna denk ik, al ga ik wel proberen voor Expert of misschien die achievement dat je een Medal moet halen bij survival met aleen Melee wapens.

Toen jij leavde speelden we nog iets van 7 games achter elkaar 16-0 btw 8)

Deel Deze Pagina