De lag in dit deel is echt om te huilen, zelfs amerikanen laggen als een gek met 1 rood balkje bij de "dedicated servers". Beste is om gewoon om aleen games te joinen die local hosten zijn, mja als een amerikaan host dan zit je alsnog met dikke lag.
Het is eigenlijk gewoon triest dat dit nog kan gebeuren bij een spel tegenwoordig, maja zal wel binnenkort gefixed worden net als de Cash Course DLC.
Zelf hosten gaat voor mij het best, maar het volkrijgen van zo'n game kan soms wel erg lang duren, zeker omdat ik maar 2 nederlanders ken die L4D2 spelen en geen die serieus Expert willen(kunnen) doen.
Je kunt deze achievement gewoon het best tot het laatst bewaren omdat je altijd wel mensen omhoog helpt, als je het toch gaat boosten gewoon op easy No Mercy eerste hoofstuk met een extra controller(s), die dan naar de saferoom lopen met healthkits en dan Vote Difficulty > Expert, knal je de computer todat ze liggen en dan ga je met je guest aan de gang, als hij zwart wit word moet je hem healen zodat hij weer normaal ord en als de computer bijna doodgaat snel hun omhoog helpen en dan weer neerschieten (anders healen ze je guest de hele tijd en pakken ze healthkits).
Expert en Realism mode is dus echt ff moeilijk, de gemiddelde die-hard L4Der doet 4 uur over zo'n game Maar ik ben zeker van de partij als we nog twee andere kunnen vinden (bots zijn gewoon NOG dommer dan in deel 1).
Laatst bewerkt: 25 nov 2009