Ik heb hem nog niet kunnen spotten voor een leuk prijsje. Trailer van deel twee zag er erg tof uit, vooral die kettingzaag was gaaf.
eindelijk de CHAINSAW!! ik miste hem al wel jammer dat de personages veranderd zijn, misschien dat ze later in het spel terug komen ofzo.. zou wel vet zijn. Deze ga ik ook zeker halen, speel L4D al best lang online.. als er iemand een keer zin heeft om te spelen, voeg me maar toe!
Ben grote fan van VALVe maar waarom deze game al zo snel? Maak eerst fucking de Episode trilogie af van HL2. Die is al wat ouder en daar hebben ze 0,0 informatie nog over. En ze zeggen wel dit jaar, maar VALVe is meester in uitstellen dus dat word echt wel 2010.
Ja maar Half-Life is saai en Left 4 dead niet. Oh-oh, nu gaan we het krijgen. Doe me geen pijn, het is maar een mening
Och , ik heb liever nu een deel 2 dan dat ik een jaar langer op deel 1 had moeten wachten. Maar ik had idd ook wel graag iets van Episode 3 willen zien,.. hoe gaat het nu verder met Freeman!?
Ik vind deze game nog een beetje snel. Ze kunnen beter een game add-on maken met hun volgende kleine idee'tje. Ik geloof namelijk nooit dat de game na een jaar al zeer vernieuwend kan zijn. Deel 1 is namlijk al niet echt vernieuwend en heeft dat ook niet nodig. Kortom; tenzij de game super vernieuwend is, dit keer met een uitgebreidere campaign wat niet ten koste gaat van de multiplayer. Dan pas is het waard om te kopen.
Snap best dat je HL2 wat saai vind, al die nuance en subtiliteit is aan de gemiddelde Harry Potter fan natuurlijk niet besteed Ik hoop vooral dat 1 van de 4 survivors in deeltje 2 Chicago Ted is
ochoch HL2 is nix mis mee, de normale single player heerst! De uitbreidingen vond ik dan weer wat minder.. en ze hadden voor L4D2 net zo goed een level add-on kunnen uitbrengen dmv DLC ofzo, maar we zullen zien..
L4D2 zag er geweldig uit. Koekenpan en 20 nieuwe wapens + Sniper. Veel verschillende plaatsen speelt het zich af, en het eindpunt is New Orleans. Ze zeggen dat die langer is dan het eerste deel. En dat de a.i het level ook bij iedere sessie een beetje veranderd en dat je dan steeds andere route moet nemen. Klonk allemaal goed.
Heb ik even gespeeld, maar ik ben gewoon geen teamspeler. [GT]50348[/GT] [GT]50350[/GT] [GT]50356[/GT]
Hij lijkt wel heel erg op deel 1, en ik vind dat ie ook wel snel gereleased word. Ik hoop dat ze er nog wat leuks van maken...
Ja, logisch dat hij snel gereleased word. Het is alleen een nieuwe omgeving met wat nieuwe zombies + wapens. Voor de rest is het gros van het spel hetzelfde gebleven. Ben benieuwd! Deel 1 heb ik laten liggen, hopelijk kan deel 2 mij meer boeien.