[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    L4D2 heeft verschrikkelijk veel verschillende gamemodes en 'mutations' (variaties op de regels van alle verschillende gamemodes)

zowel in Co-op als versus.

DI heeft 'alleen' een volledige co-op campaign voor 4 spelers. Beetje lastig vergelijken omdat DI meer een soort melee gebaseerde Borderlands is waar je in een open wereld met een paar anderen veel fetch quests uitvoert en L4D dus allerlei co-op en competitieve varianten heeft.

beste kun je dit even een beetje doorlezen en dan met name het stukje over de mutations

http://left4dead.wikia.com/wiki/Gameplay_Modes

Persoonlijk denk ik dat je L4D2 langer speelt omdat er meer in zit. DI vond ik ook erg leuk MAAR na 1 playthrough was ik klaar.

Je moet bij L4D2 wel de mindere graphics voor lief kunnen nemen, want het is zeker geen BF3. De zombies zijn vet ge-animeert en er zitten soms heftige weerseffecten in die echt overdonderend zijn maar dat is het wel een beetje. Voor de rest kun je de graphics niet meer dan 'functioneel' noemen.

Maar goed, bij DI moet je dan de bugs weer voor lief nemen dus zo heeft elk spel wel wat :+

Zou er geen L4D2 'complete' edition aan zitten te komen? Zou wel logisch zijn aangezien de laatste DLC op het punt van uitkomen staat

2. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het wéér uitgesteld is, ik word er wel een beetje moe van. Maar goed, de DLC staat nu toch écht op het punt om uit te komen, er schijnt alleen nog aan een patch gewerkt te moeten worden om de DLC ook daadwerkelijk werkende te krijgen.

Wel vreemd dat Valve dat niet van te voren weet. :/

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waar lees je dat? wat is de nieuwe rls datum nu dan?

4. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Steam forums/Twitter/L4D blog. Er is nog geen nieuwe datum bekend.

Ander baanbrekend nieuws:

8)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    haha, vet

maar jammer van de delay. Al is het voor mij niet heel erg, ben toch het hele weekend weg

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    bedankt voor de info. dus ik kan beter even wachten op een complete editie!!

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet ik niet , maar het zou me logisch lijken.

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja..lijkt mij ook. en zou wel fijn zijn.

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zoveel jaar na de release van de game nog een complete edition uitbrengen? Ik zou er persoonlijk niet op rekenen. Kunnen ze beter aan deel 3 gaan werken :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  11. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 2 weken te laat dus. Ik vind het erg slordig van Valve, maar ben blij dat de DLC toch eindelijk op de 360 verschijnt. :)

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Weet iemand of die 4 left 4 dead 1 mappen iets zijn aangepast? Of zijn ze echt precies hetzelfde alleen dan nu met de wapens uit deel 2?

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gratis Coldstream !

To download Cold Stream
    Start up Left 4 Dead 2
    On the Main Menu select 'Downloads'
    Cold Stream should be an option, select it
    You will notice that it's free, begin downloading
    It's 1.34GB in size, which is good news considers how many campaigns are on it. I am currently at 11% as of 1:13PM EST
    Note: It shouldn't have been free, this may change if you don't download soon enough.
    Happy Cold Streaming!

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Thanks! Meteen gedaan :)

15. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de DLC nu ook gratis aan het downloaden. Waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat 'ie gratis is, maar fok it.

[EDIT] Bij mij gaat 'ie maar tot 99% en dan krijg ik de melding dat 'ie de DLC niet kan downloaden. :/ Overigens wil de DLC dan ook niet verschijnen in de download history.

Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hier hetzelfde..

17. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft dit probleem, en het is nu ook niet meer mogelijk om de DLC op deze manier te downloaden.

Helaas staat 'ie nog steeds niet gewoon op de Marketplace. Echt, Valve, hoe moeilijk kan het zijn. |:-

[EDIT] Hij staat er nu op, 560 punten. :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2012

Deel Deze Pagina