huh hoe kan je dat nou vinden jij hebt geen smaak of goede argumenten je moet m meteen kopen hij is wel 4x 60 euro waard dus gewoon kopen. Ik vond het maar tegenvallen, op basis van wat ik in de demo gespeeld heb. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar toch. Vind de nieuwe special infected eigenlijk niets toevoegen, melee wapens voegen wel wat toe, alleen jammer dat ze allemaal hetzelfde effect hebben. Okay, met de gitaar kun je zombies onthoofden, boehoe, maar er lijkt qua effectiviteit geen verschil te zitten in de wapens. (Heb de kettingzaag overigens nog niet gezien). Maar goed, uiteindelijk is dat bijzaak. Ik heb niet echt het idee dat ik in een zombie apocalypse zit en deze probeer te overleven, wat ik bij het eerste deel wel had. Ik heb meer het idee dat ik door een stad ren en dronken mensen neerschiet. En dat eerste is juist waar het voor mij om gaat, bij een spel als dit. Of er dan 600 nieuwe wapens en 40 nieuwe zombieapen inzitten kan me eigenlijk niet zoveel schelen.
Vanmiddag ook even de demo gespeeld. Grafisch vond ik hem best matig, maar de actie zit er wel lekker in. Beetje ala GoW's Horde, flinke hordes aan zombies afknallen. Van het echte teamwork was nog weinig sprake, gewoon alles wat je in beeld ziet afknallen, maar het is wel vermakelijk. Had zelf niet echt een idee van wat ik moest doen, of waar ik naar toe moest, maar uiteindelijk komt het neer op gewoon een 'pad' volgen en knallen, niet te veel nadenken. Wellicht dat ik deze wel ga kopen. Heb deel 1 overigens nooit gespeeld.
Ik uit mn mening toch ook, aap. Als ik het ergens niet mee eens ben, en het ook nog een slechte argumentatie is, dan zeg ik daar wat van. Ik ben geen L4D fanboy, dat zijn jullie. Die zitten te janken dat Valve jullie in de steek hebben gelaten, door te weinig content? Dat vind ik kinderachtig. En dat van uncharted 2. Dat is gewoon zo eentonig als wat, gewoon een tomb raider rip-off.
Heb hetzelfde, het is wel lekker opzich wat doelloos zombies afknallen (met 3 andere mensen). Graphics vind ik daarentegen wel middelmatig, dat je dit kan vergelijken met o.a Uncharted 2.. : Maargoed, zal me verder ook weinig ballen. Als de gameplay maar goed is, en dat is hij imo wel dus ga het spel in deze drukken tijden eens proberen aan te schaffen. Heb deel 1 ook nooit gespeeld dus ben wel benieuwd naar wat het hele spel brengt
Nee ik heb er pas 30000, heb zelf niet die van 5328 ong en zelfs de red mist achievement ontbreekt . Dat was toch ook leuk?
Nee, zombies killen is natuurlijk een brand nieuw concept Ik vind ook de vergelijking die je maakt naar ODST niet echt slim. ODST had behoorlijk gedateerde graphics en was zeker niet bijzonder. Naar mijn idee hadden ze gewoon dit deel 2 als DLC uit kunnen brengen.
gisteren de hele avond COD4 gedaan en dat ging soepeltjes online zonder enige lag etc. Toen ging in de demo doen van L4D2 en ik had toch flink veel lag in de game.. mijn vraag aan jullie of dit ook bij jullie zo is?
Ik heb de demo nu 3 keer online gedaan en iedere keer had ik erg veel lag. De derde keer was het zo erg dat ik maar gestopt ben
Had eerste potje ook lag met de demo. Ergens ging ik dood, omdat zo een tong van een beest me door een hek greep, paar zombies kwamen er aan om me te killen, teammaten deden niets. Potje erna had iemand de settings op local gezet en toen kon ik wel normaal zonder lag spelen (ondanks dat we over Live speelde).
Tip als je veel lag heb probeer op een vroeger tijdstip te spelen. Heb namelijk gister 3 potjes 's middags gespeeld zonder lag . Maar 's avonds was het volgens mij of heel druk of het zat vol met amerikanen want tot 5 keer toe zat het vol met lag . Ben er uiteindelijk maar mee gestopt want je wordt dan echt geraakt door elke charger .
Omg, nogmaals, EDIT GAME SETTING> Dedicated server> LOCAL SERVER. En ja Left 4 dead was absoluut een nieuw concept. Nog nooit is een co-op game zo intens geweest als dit. Je moest bij elkaar blijven om het te overleven, en het level speel je elke keer weer anders. Door de Ai Director.
Halo 1 zeker nooit gespeeld in splitscreen co-op op legendary? The Library, heb er nog nachtmerries van. Alleen die AI director is enigzins nieuw, de rest is al meerdere keren gedaan in andere spellen. Je doet elke keer net of dit een fantastisch spel is met een geweldig nieuw concept, maar dat is het gewoon niet.
Het is wel een fantastisch spel, alleen het concept is inderdaad niet nieuw. Toch vind ik het één van de betere co-op games. Het blijft gewoon heerlijk om hordes zombies om te leggen met vrienden. Halo 1/2/3 vind ik overigens weinig aan, dat komt ook mede door de setting en het creature design. Toen Halo 1 uitkwam was ik nog een fervent PC gamer en had ik een "Been there, done that" gevoel.
Gast , werk je voor Valve ofzo ,.. je zit jezelf steeds weer te verdedigen voor de game.En dan over Uncharted zeggen dat het eentonig is.. je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Maar nogmaals , veel mensen dus veel meningen Life with it ! Je hoeft je zelf niet constant te verdedigen
Halo zuigt offline. Left 4 dead blijft boeien, en is altijd anders. Tuurlijk schieten is niet nieuw, maar om een expert campaign te halen met een paar vrienden/chille Amerikanen/Engelse is gewoon een geweldige ervaring. Ook kun je het niet in je eentje redden, zelfs niet op Easy, zonder een stuk of 10 x dood te gaan. Vandaar dat je meerdere spelers echt nodig hebt eer je het wilt halen. Betere co-op games bestaan er niet. En heb ook nog nooit een game gezien waarin jij de zombies mag besturen, om andere real life survivors uit te schakelen. Dus ja ik blijf het een geweldig spel vinden, en snap sommige mensen niet die het vergelijken met een game als Uncharted 2. Waarom zijn mensen zo graphics geil tegenwoordig? Koop een schilderij en kijk ernaar, als het je niet om de gameplay gaat.
Niet als de gameplay verbetert is, en vele malen uitgebreider is geworden dan zijn voorganger. En wat overigens onmogelijk als DLC uit zou kunnen worden gebracht.
We vergelijken de game absoluut niet met Uncharted 2 althans ik niet (want daar kan geen enkele tegenop nu) , maar kijk naar games in het algemeen.Maar als het jouw ding is Prima toch ! good for you Blij dat er toch nog mensen met deze omstandigheden dat meer als een update aanvoelt/speelt het kopen