Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het klopt,.maar waar zie je dat aan dan? :p

Add to that...Dead Space, Midnight Club: LA, Fable 2, en Naruto voor PS3.

Maar ik weet nog niet of ik de game wel wil halen, de intro is supertof en je krijgt er echt zin in dan..en dan ineens de gameplay, die me dan wat tegenvalt...ik vind het allemaal wat simplistisch aanvoelen die controls...en ik ben bang dat dit erg gauw herhaaldelijk gaat worden.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor Gamehubs e.d. zijn er andere threads. Dit is er niet één van. Dus gewoon weer over het spel nu.

Ik ga hem sowieso halen. Co-op is tof maar dan wel met vrienden. Via live is het ieder voor zich en dan is het niet echt leuk spelen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vond hem wel tof het blijft gewoon lekker om een machinegeweer leeg te knallen op een groepje. Wat bij mij opviel was dat ik het 5 levels achter elkaar heb gespeeld en dat niet steeds hetzelfde gebeurde dus dat is positief. Wat ik wel jammer vind is friendly fire omdat het soms moeilijk is te zien dus je raakt snel een team mate. Ja de graphics zijn niet super maar echt MP graphics, maar dat neemt niet weg dat het heerlijk knallen. En het echt noodzakelijk is dat je bij elkaar blijft.

Edit: nog een positief punt is dat er lekker veel ammo is dus daar hoef je dan geen zorgen over te maken, ander moet je daar ook nog aan denken.

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb idd wel gemerkt dat ik spellen als Halo te veel heb gespeeld. Ik heb de demo nu bijna 10 keer gedaan. De eerste keer kwam ik buiten en toen zat er een zombie achter de container. Dus bij mijn 2de playthrough ging ik direct naar de container toe en toen zat er niets. Ik ben echt van Halo gewend dat gruntjes e.d. altijd op dezelfde plaatsen zaten. Dat is dan wel leuk om te zien want hierdoor blijf ik alleen de demo al continu spelen.

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week maandag.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net gespeeld met een maat en 2 CPU''s, heerlijke game! :D

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hebben jullie ook vaak dat de verbinding wegvalt in een co-op game?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope geen last van gehad.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee nooit gehad, net met 4man de demo gespeeld :)
    Op expert is het eigenlijk net wat te moeilijk en moet je wel goed op elkaar ingespeeld zijn mocht je uberhaupt willen overleven.

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is deze game een beetje als dead space.. of wat voor soort game/horror is het?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje Resident Evil achtig. Zombies die hard kunnen rennen en en een paar grotere monsters. Het is totaal geen Dead Space. Ik zeg download de demo even of bekijk het filmpje.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Infected, geen zombies. :+

Denk aan 28 hours later / 28 days later.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik speelde de game later vanavond nog even met twee vrienden en toen was het al een stuk toffer, en we hadden echt teamwork en dan is het wel heel nice. Maar of ik hier 60 euro voor ga neerleggen wanneer ook Naruto:TBB, Prince of persia, COD5(misschien) op mijn lijstje staan van 'must buys' ....weet het nog niet,misschien dit keer eens goed op reviews letten..normaal boeien die me totaal niet.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga hem niet halen. Eerste keer met Cookie X het spel gespeeld en vond het toen wel geinig, echter de 2e keer met een kameraad de demo geeneens uitgespeeld.

Het is het soort pc-gameplay waar ik helemaal niet van hou, daarnaast teveel info in het scherm (namen, wapens, kills etc etc), matige graphics (sorry Valve maar die engine kan echt niet meer) en gewoon saaaaaaaie gameplay na een tijdje. Die kameraad maakte terecht de opmerking 'had dit niet een gratis arcade spelletje moeten zijn?'

Dus mijn blik toch maar weer richting Resistance 2 en heel misschien CoD5.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die Hunters/Smokers/Boomers zijn gay, vooral op expert, en je kan er zelf maar weinig aan dioen om een Hunter/Smoker te ontwijken dus moet je weer een teammate hebben die je gaat redden. Of is er een makkelijke manier om een Smoker af te schudden zonder dat je gewurgd wordt door zijn tong of wat het ook maar is :+

@BigKabuto; ik kan op je gamercard kijken ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, maar dat is ook niet de bedoeling. Je wordt gedwongen samen te werken

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Toch wel een teleurstellende demo voor mij, het voelt aan als een Half-life mod, en daar ga ik geen volle prijs voor betalen.

Misschien later eens uit de budgetbak ofzo.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoedenken jullie dat de achieevements voor deze game zijn? is 600+gs een beetje haalaar?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Koop je nou de alleen de game voor de achievements? Want in het Far Cry 2 topic vroeg je het ook al.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan de demo voorlopig nog niet spelen (probs met inet at home). Ben wel benieuwd. Ben er alleen nog niet van overtuigd, met wat ik gezien heb, of de game lang leuk is en niet snel eentonig / repetitief wordt.

Deel Deze Pagina