Gisteren de hele avond gespeeld op expert met een maat en die 2 kleine leveltjes blijven leuk. Elke keer komen de zombies weer ergens anders vandaan. Het geeft gewoon een kick om zoveel zombies tegelijk op je af te zien komen en ze dan allemaal een kopje kleiner te maken met een auto shotgun. Daarnaast zijn de boomers, smokers en hulks erg gaaf! Of het echter lang genoeg leuk blijft weet ik niet, tijd zal het leren. Ik ga hem full priced zeker niet kopen, maar hij komt wel degelijk in mijn collectie!
Ik den toch dat die wel lang leuk blijft want op hard is die echt pittig en wat ook iedereen zegt de zombies komen iedere keer ergens ander vandaan.
Had de 360 demo even gespeeld toen de pc demo er nog niet was/aan het downloaden was. Leuke game en men pre-order blijft ook gewoon staan. Voelt soms een beetje als een HL2 mod, een goede profesionele mod maar toch, maar met co-op, de modcommunity e.d. voorzie ik een hoop fun met deze game. Niks vetter dan met een shotgun in co-op infected/zombies/locust (Horde GoW2) afknallen.
ik snap de gematigde reacties hier niet zo, ik vind het echt een hele toffe demo. Het feit dat het elke keer weer anders is en dat het echt noodzaak is om samen te werken maken t voor mij een must-have. co-oppen vind ik zowieso al erg tof maar het heeft lang niet altijd toegevoegde waarde om een spel met zn vieren te spelen. Denk bijv aan Halo3 , als je legendary met zn vieren speelt is het een eitje en is het meer vechten om de kills met je maten dan vechten tegen de covenant. in L4d ben je echt afhankelijk van je teamgenoten. Misschien komt het omdat ik de setting en de vijanden gewoon heel leuk vvind dat ik daardoor een beetje door een roze bril naar de game kijk maar ik kijk enorm uit naar de volledige versie. Nu maar hopen dat er genoeg mensen in mn friendslist hetzelfde erover denken. Ben er een beetje bang voor dat iedereen cod5 gaat zitten spelen, was in mijn friendslist ook zo toen TF2 uitkwam. Mensen waren niet weg te slaan van cod4 terwijl imo TF2 leuker is Ik vind de gfx ook niet tegenvallen, vooral omdat het allemaal zo lekker loopt,.. maar dat kan ook weer door die roze bril komen.
Ik sluit me bij je aan D3lphiki, machtige game! Elke keer is het inderdaad weer anders, je weet nooit waar de zombies vandaan komen en als er dan opeens 30+ over je scherm rennen zonder fps drops neem ik de iets mindere gfx wel voor lief. Jammer dat hij bij Gamehubs sold out is
Sowieso ga ik deze game ook halen, maar net als velen wil ik ook nog genieten van Gears en moet ik Fallout ook nog uitspelen
heb net de demo gespeeld met 1 vriend online. En beide vonden we het wel vet . lijkt me helemaal vet met 4 man al die zombies af te slachten. op sommige momenten is het ook best wel creepy met die muziek enzo. ook wel vet dat er echt een hele horde op je afkomt. De graphics zijn niet echt super, maar de fun ligt wel hoog. Kga m vast wel een keertje halen, maar niet op de release.
Net gespeeld, vond hem echt leuk. Speelt lekker, voelt goed aan en is gewoon vet. Dat stuk dat die auto alarm afgaat, pff was echt kicken. Maar ik koop hem niet
Weet niet of iemand het al opgevallen is, maar de eerste review is binnen Official Xbox Magazine: 9,5 Best netjes moet ik zelf zeggen
die is al een tijdje bekent, volgens mij kreeg zo'n beetje elk spel in die issue een 9,5 (gears, fable, fallout, l4d) OXM neem ik nooit zo serieus anyway ben ik al helemaal overtuigd door de demo, deze game koop ik zodra ik de kans heb , volgens weekend ga ik lekker stappen in berlijn maar die dinsdag erna ga ik zeker in de lunchpauze even langs de FRS
Eindelijk een nieuwe game die nog als een zonnetje draait op mijn PC, ik ga daarom denk ik de PC versie kopen. Heb de demo gisteren geprobeerd, vond het echt geweldig! Leuke online co-op gameplay, echt een hele vermakelijke zombie game. Het speelt ook erg lekker!
Had ik de eerste keer ook last van, dacht dat ze me eruit hadde gegooit omdat ik iemand niet hielp ofzo Daarna eigenlijk niet meer gehad
net de demo gespeeld. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet veel aan vind. Het is gewoon knallen, knallen en nog eens knallen. Dead Rising vond ik erg vet, daarin kon je echt alles gebruiken in het winkelcentrum. Maar in Left 4 Dead... nee dit is niet mijn game.
Damn, wat is dit gaaf! Echt onwijs stoer en ook gewaagd van de makers om dit te maken. Ze gooien alles waar de Xbox 360 zich zo stoer mee maakt overboord. Geen mooie graphics, word geen aandacht besteed aan veel verhaal en ook van diepgang is nauwelijks sprake. Maar het is zo heerlijk knallen. En adrenaline als er serieus 100 zombies om je heen staan! Heb er gelijk maar iets over op XBW gezet. http://archief.xboxworld.nl/article/815/