1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay goed, we zijn hier even een tijdje mee bezig geweest maar we ( ik en een paar vrienden) hebben een glitch gevonden en uitgeplozen voor de moeilijkste achievements in dit spel.Namelijk , Nothing Special, Untouchables en alle expert achievements + ook nog de pistols only achievement en do not disturb.

Niemand vroeg erom maar ik ga het toch met jullie delen:

Deze glitch stelt je in staat een missie te voltooien door alleen de laatste chapter van een missie te voltooien en toch het spel het te laten registreren alsof je het hele level hebt gedaan en dus ook de expert achievements en eventueel andere achievements zoals pistols only , do not disturb etc te halen.

Okay om te beginnen moet een persoon een friends only match starten en de in zijn eentje beginnen. Op het moment dat deze host in de game zit en daadwerkelijk door de saferoom heen kan lopen moet hij invites versturen naar alle vrienden die hij erbij in wilt hebben.
    OKAY DIT IS BELANGRIJK:
    1: De host mag de saferoom NIET open maken voordat iedereen erbij inzit
    2: De personen die erbij inkomen moeten de game invite vanaf het xbox dashboard accepteren en niet vanuit de game zelf.
    3: de host kan de achievements niet halen tenzij hij ook weer uit de game gaat op het moment dat de andere erin zitten maar je loopt dan het risico dat het spel dan een nieuwe host aanwijst die de achievement niet kan krijgen.

Goed als iedereen binnen is zorg je ervoor dat je alles bij je hebt ( medical packages en dat soort dingen). Je volbrengt dan gewoon het level verder op de normale manier, zorg er alleen voor dat niemand tussentijds joined want die fucked het dan voor iedereen. Nou als je nu normaal het level volbrengt krijg je de achievements die passen bij de manier waarop je het hebt gedaan. Ben je geen witch tegen gekomen zal je "Do Not Disturb" krijgen, heb je het op expert gedaan zal je de expert achievement krijgen en heb je alleen pistols gebruikt krijg je akimbo assassin ook. Doe dit voor alle 4 de campaigns en je krijgt "What are you trying to prove? ".

Goed nou is zelfs de laatste chapter al lastig op expert maar nu zitten er in elke final chapter zogenaamde jesus zones. dat zijn gebieden waar de zombies niet ( kunnen) komen.
    Op No Mercy zijn dat er 2. de eerste is een richel aan de achterkant van de bunker waar ook de radio staat, je moet dan naar het dak, dan is er een stuk prikkeldraad, crouch over dat prikkeldraad naar de muur toe, ga iets van de muur af en je kunt zo naar de achterkant waar een richel zit waar geen zombies kunnen komen behalve de tank die erop kan klauteren als je neit breed genoeg zit of een hunter die naar boven springt, dat zijn kleine problemen want die hunter schiet je zo neer en die tank valt vanzelf weer omlaag. De 2e plek is een jesus room. Dan moet je naar het hoogste punt van het dak, dat is een dak van een gebouwtje met een grote satelliet erop in het midden. Kijk naar beneden en je ziet ergens een metalen trap omhoog lopen naar een dichte deur in het gebouw waar jij bovenop zit. Ga gecrouched op de richel zitten en laat de horde die deur openslaan. Ga naar binnen en ga tegen de muur zitten die het verst bij de deur vandaan is. Loop af en toe naar voren om hordes naar de deur opening te lokken en houd je koest als de tank komt, die verliest vanzelf control en zal verdwijnen. Na de 2e tank sprint je naar de helipad, gooi je een paar pipebombs en de rest moet een makkie zijn

2e missie, een rots helemaal rechts in het water ( rechts gezien vanuit de richting dat je komt aan lopen op het laatste gebouw) Nou goed, camp daar en dezelfde strategie werkt ook hier weer, wachten tot de tanks doodgaan maar hier kan je ze ook neerschieten als je wilt.

Missie 3 . Sla een halve minuut lang tegen de turret die vlak bij de radio staat. Als je dat gedaan hebt spring je erop en maak je gebruik van de turretcharge glitch om bovenop het vliegtuig te komen, zorg dat je hier minimaal met zen 2en zit en begin elkaar te slaan zodat je niet gepakt kan worden door smokers. Op het einde gooi je een pipebomb naar beneden en spring je in het vliegtuig

Missie 4: gewoon in een hoekje op het dak, vlak naast het raam. Ook hier moet je elkaar weer slaan om niet gepakt te worden door smokers. De tank verdwijnt automatisch. Tijdens de hordes moet je met zen allen in de kast gaan zitten.

Nou het is een hoop informatie maar ik wou het toch even met jullie delen voor het geval jullie het ook op expert wouden halen maar gefrustreerd zijn met het ontbreken van de save optie.

2. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk... Achievements boosten....
    Wat is daar nou leuk aan?

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niks, maar na 3 uur lang spelen, tot het einde komen en dan je xbox uit moeten zetten wegens omstandigheden of domweg omdat je al 3 uur bezig bent zonder dat die lui van valve de moeite hebben genomen om een save functie in het spel te stoppen vind ik nog veel minder aan.

4. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel vet *)

ik reeg me namelijk ook hendig op, al 2 keer uren gespeeld op expert en dan moet ik inderdaad stoppen voor iets, dus nu gaat het toch anders gebeuren blijf niet bezig :thumbs:

ik probeer nog 1 x normaal en zoniet dan op jou manier :x

en moet dit online met vrienden of ken ik dit ook doen als ik met de computer ben en alleen de laatste level doe?

Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet minimaal met zijn 2en zijn om dit te doen. Althans op het begin. Je kan de achievements alleen krijgen als je direct vanaf het dashboard in een game joined en iemand moet die game opzetten. De computer doet dat niet uit zichzelf.( je moet echt een game invite krijgen enzo).

Alleen het laatste stuk van het laatste level doen levert je niet de "What are you trying to prove "op. Je moet van elk van de 4 levels het laatste stuk doen op de manier die ik in mijn post op de vorige pagina heb beschreven. Als je alleen het laatste level doet krijg je waarschijnlijk alleen die achievement van "Complete one mission on expert" als je die niet al had.

6. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh zo, ja dan gaat dat zowiezo niet want niemand van mijn bekende het dit spel dus haha.

het is dus wel zo dat je bij alle 4 de levels alleen het laatste stukje hoef te doen he niet hele campaigns dus.

nee die complete one mission on expert heb ik nog niet, die wil ik ook halen

7. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er staan eerder in dit topic wat posts van mensen die dit samen willen doen. Die kan je toevoegen. Als je wilt mag je mij ook toevoegen.

8. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan voeg ik je toe, en als je dan eens online bent en je hebt tijd,
    kunnen we misschien samen die achievements halen, als je wil *)
    mijn is bnc n1 hms

groet arno

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zat nog steeds te twijfelen, maar ik heb de knoop doorgehakt en toch maar besteld. :) De demo vond ik sowieso geweldig dus het zit denk ik wel goed en cheaten/modden kan geloof ik gelukkig ook niet meer. Ik zie jullie wel online als ik 'm heb! :)

10. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die nog niet zeker weten of ze de game gaan kopen.. maar wel van online teamwork houden.. ->Kopen! :)

--

Gisteren het spel voor het eerst co-op gedaan met 2 vrienden. WOW!!! wat een game... gelijk op advance gezet om er niet te snel door heen te lopen en echt moeite te moeten doen... Het idee achter deze game is zo simpel maar ó zo goed!

Wel een beetje jammer dat de 4de speler wel een ai figuurtje bleef die echt super headshots maakt.. net ff iets te goed... zo goed zie ik het niemand ff doen..
    Wat er gelijk weer een beetje voor zorgt dat we een klein beetje kunnen leunen op de ai hulp die we hebben...
    Begrijp me niet vekeerd.. ook de ai speler gaat dood... maar als je bijvoorbeeld gegrepen word door een tong.. draait de ai speler om.. 1 shot.. en hoppa.. headshot...

Voor de rest.. WTF.. Vette game!!! vanavond weer online gamen!!! :D

11. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1

Ik zelf vindt de AI van Left4Dead echt geweldig!:thumbs:

12. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk komt die van mij deze week van PA :)

13. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AI spelers zijn wel handig, wij spelen hem op expert en dan kan het soms gebeuren dat je liever een 4e human speler had in verband met planning, tactiek en het gooien van pipebombs en moltovs ( iets dat de AI niet doet). Maar over het algemeen hebben wij een AI meehobbelen als boomer buster. De AI ziet dingen die wij niet zien en stelt gelukkig ook prioriteite. Hij valt special infected eerder aan dan normale infected. Daar zit dan helaas ook weer een keerzijde aan. Het komt namelijk geregeld voor dat wij met zen allen voorzichtig langs een witch aan het sneaken zijn en dat de AI haar dan even op de schouder tikt om de weg te vragen. Dat zijn de mindere momenten maar goed over het algemeen kan je ze er aardig bijhebben. Als je er 2 or 3 bij je hebt dan verlies je de hele controle en is samenwerking nagenoeg niet meer mogelijk.

14. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    OMG heb ik net alle campaigns op expert uitgespeelt is er een glitch |:-

hoe dan ook als iemand online campaign wil doen kmoet nog aantal zombies doden voeg me toe speel ik mee ;)

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

So? Je hebt de game toch gespeeld zoals ie is bedoeld? Ik vind dat hele achievements boosten maar lame. :p

16. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen, voeg me toe!
    Ik verwacht mijn game deze week binnen te krijgen :D

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb je al in mijn lijst, dus als je 't spel hebt, stuur je me maar een invite. Dan doe ik zeker mee!:)

18. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    Zal ik zeker doen ;)
    Spel is nu 6 dagen onderweg, dus zaterdag of ervoor moet lukken :)
    Moet de TNT wel ff doorwerken :p

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien kom ik hem tegen! Ik werk zelf bij TNT.:cool:

20. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    Wel doorwerken dan he! ;)
    Bezorg je of sorteer je?