1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Sorteren.;)

2. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alles naar Pim Willems ff heel snel doen dan :p
    En zeggen dat de bezorger ook door moet bezorgen :+

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zit ik in het laatste level op het eind van een campaign. Bijna de achievements gehaald die je krijgt als je geen med. packs gebruikt wordt je gehealed door een Ai. :x
    Dat is dan wel weer minder aan de game, want zodra je gehealed wordt kun je geen kant meer op. |:-

4. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan je voorkomen/onderbreken. Voor die achievement moet je zorgen dat ondanks het feit dat je hem niet gebruikt altijd zelf een medic pack hebt. Als een ally je wilt healen dan pak je gewoon zelf je medic pack in je handen. De ally denkt dan dat je jezelf gaat healen en hij stopt dan met jou healen. Het wordt wel strontvervelend op een gegeven moment omdat je om de 3 seconden je med pack moet pakken. Kortom leef op painpills. die mogen wel.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Oh dat van die pain pills wist ik niet! Bedankt voor de tip! :thumbs:

6. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    JEEEUJ! Heb em binnen gekregen vandaag :D

Iedereen, voeg me toe!
    Voeg ook ff MrP NL toe, dat is mijn 18+ gamertag die ik nu misschien dus ook weer nodig heb.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Inclusief de spatie? :)

8. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, inclusief de spatie ;)

Dus:
    Xboxgamernr1 en als die niet werkt, test ik zo, : MrP NL

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ok, voeg je nog even toe.

Wat zitten er ook lamzakken online zeg. Ik probeer iedereen altijd te healen, maar sommige mensen denken echt alleen aan zichzelf. Pakken snel een 2e medkit (1 om direct te gebruiken) zodat een ander niks heeft. En delen? Ho maar. :x

10. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    DAAAAMN!!! Wat een vet spel zeg!
    Net ''No Mercy'' gedaan met Ralluf en nog 2 van die gasten, echt ge-wel-dig!

De statistieken aan het einde waren ook grappig om te zien :p

@Ralluf, thanks for healing me ;)

EDIT: Iedereen die wil spelen, gewoon ff mijn Xboxgamernr1 toevoegen, hij werkt gewoon.
    Toch raar van EA, FIFA werkt niet, Left 4 Dead wél :p
    oftewel: 3+ niet, 18+ wel :p

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    vandaag begonnen met het spel
    damn vette game!!!!!!!!!!!!!!

12. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik me salaris nou ff krijg dan koop ik deze game gelijk!

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog iemand zoekt ofzo, je kan mij ook altijd toevoegen. Ik speel het op normal & op advance en ik moet de witch nog killen met een headshot ( wat niet lukt). Verder heb ik alle campaigns al meerdere malen uitgespeeld.

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dan zou ik hem gewoon op easy zetten en naar the Subway van No Mercy gaan.
    Achter haar gaan staan en als ze je aankijkt en op wil staan killen met een shotgun. :p

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Vandaag binnen en ik ga er zo maar 's aan beginnen. Voeg me maar toe! :)

P.S. Die hoesjes moeten ze hier ook maar gebruiken, relaxt kliksysteem. :thumbs:

16. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil mag mij ook toevoegen, ik speel hem op expert en heb bijna alle achievements . Ik kan alleen nog altijd geen hunter headshotten in de lucht om een of andere achterlijke reden, naja en zombie genocidest en red mist dus nog.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    We kunnen ook gewoon 4 man in totaal regelen om wat Achievements te halen en dan op Expert uitspelen, maar dan moet wel iedereen meewerken.

Laat even je GT achter als je intresse hebt en dan prikken we later nog even een datum/tijd.

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bereid te helpen met eigenlijk alle achievements maar ik kan niet volledig meedoen met de expert achievements omdat ik een profielwerkstuk moet afmaken, om de haverklap tentamens heb en een level van begin tot eind op expert ( dus zonder die glitch die ik eerder gepost heb) kost UREN. Ik heb alle levels op expert gehaald en dat heeft me bijna 16 uur in totaal gekost. Daarna kwam ik erachter dat er een glitch was :{ . Dat is wel weer een pluspuntje, ik kan gewoon ergens halverwege instromen als het nodig is. Ik hoef toch niet op het begin te beginnen, ik heb de achievements al en ga zuiver en alleen nog voor men 55.944 (of hoeveel het er ook zijn) kills.

Nou goed, je mag mij toevoegen voor als je achievement hulp nodig heb. Ik heb alle moeilijkste achievements en weet precies de strategieën hoe je ze kan halen.
    What are you trying to prove, Untouchables, Nothing special, All 4 dead etc
    Gamertag: Cenrail

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oeh oeh ik wil hem ook kopen binnenkort. Can I join?

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, cool. Die glitch heb ik nog niet geprobeerd, maar het schijnt goed te werken en je kan aardig wat Achievements binnenhalen zag ik. Maar goed, anders doen we dat wel gewoon en dan host jij. Idee? :)

Ik probeerde trouwens net wat Versus Achievements, maar dat viel niet echt mee. Moet je daar 8 man voor hebben om het makkelijk te halen?

Sure!

Deel Deze Pagina