ik ga em toch ook maar nemen over een paar weekjes als k weer geld heb k heb geprobeerd de demo te downen maar k kan em niet vinden.
ik ben met de shotgun achter de witch gaan staan( geen licht aan) toen ze omkeek mijn kant op richte ik op het hoofd en schoot kreeg toen die achievement
Niet als je eerst Havo hebt gedaan. en tja over dat ik 19 ben, ik kon kiezen of een uitgaansverbod of een xbox verbod... nou hoe graag ik ook xbox, niets neemt mij men doorzak avondje af.
moet ze eerst naar je kijken of kan jehet ook ''sneaky'' doen?? en hoever van haar moet je ongeveer staat voordat je schiet?
Het kan niet eens sneaky al zou je het willen. Doe chapter 2 van no mercy, sewers of subway heet die ofzo,Pak de oude shotgun, dus niet de 10 schots auto shotty. Sprint naar haar toe, wacht tot ze overeind komt en tjikieboem.
lol ik kan het sneaky en dat is echt een eitje hoe dan ook ik raad je aan gewoon de auto shotty te pakken hoeft niet persee het eerste schot te zijn.Je kan ook gewoon op der benen staan dat ze niet kan opstaan vervolgens der hoofd vol pompen maar net wat je wilt
Kep de game voeg me ff toe ik wil met een paar nederlanders spellen Speel nu alleen nog maar met een paar fransen en engelsen. Ook wel leuk maar goed wil ook ff een paar achievements halen die ik niet aan die gasten kan uitleggen
Nice ! Ik schiet niet echt op met mijn achievements aangezien ik ook iedere keer in het midden van de lvl kom. Dus ik mis dan ook altijd een witch of een tank
5 pogingen achterelkaar gedaan om de witch te killen zonder succes. Als ik in de buurt sta staat ze sowieso al op ( licht is uit) en dan komt ze op mij af. Ik schiet haar dan uiteindelijk wel dood maar de headshot lukt niet. Op een afstand met een shotgun op haar hoofd schieten helpt ook niet.
voor de mensen die ik heb laten toevoegen door een aantal van mijn vrienden om te helpen met acheivements in verband met mijn eigen xbox verbod. Is het allemaal gelukt enzo?
je moet ook in 1 keer op haar aflopen niet bang zijn. zet ehm desnoods op easy loop op haar af en dan als ze opkijkt volpompen echt een eitje.