Dat doe ik eigenlijk alleen als ik uitsluitend met vrienden speel. Normaal wordt dat op xbox live maar heel slecht gewaardeerd.
bij dat riool , kan je er dan nog wel uitkomen? nee toch.. Ik heb het zelf een keertje gedaan bij die lift.
Uuhm Hallo Ik ga morgen left 4 dead halen, Is ie mooi? Is het een leuke Multiplayer ? En Is het ook Druk Op de multiplayer!?
Ik ga deze denk ik ook maar halen Ben overgehaald. Maar hoe zit het met de levels? Is het 1 geheel alá GTA OF zijn het allemaal aparte kleine levels?
Je hebt 4 Campaigns, opgedeeld in 5 chapters. op de makkelijke moelijkheidsgraden loop je er zo doorheen maar op advanced/expert ben je nogal een tijdje bezig. De replay waarde ligt vrij hoog door die methode die ze bij dit spel gebruiken dat die zombies op verschillende plekken spawnen.
Alleen niet als je RT-knopje uit het niets kapot gaat . Zat net lekker te spelen en nu kan ik niet meer schieten en alles...
Zijn hier nog 2 mensen die vanavond rond 19:00 mee willen helpen met Blood Harvest op Expert? We helpen jullie uiteraard ook met andere Achievements!
Nee, lukt wel. We weten hoe het moet, maar de A.I. is niet zo handig op Expert en doet niet wat we willen.
Ik ben toch een beetje terughoudend met dit spel. 36 euro via GameHubs.com, maar wat zitten daar voor nadelen aan vast? Heb gewoon een PAL 360. Krijg ik dan zo'n lelijke Japaneese cover + doos maar met de PAL dvd? Hoe kan het in GODSNAAM 30~35 euro schelen met de winkels?
In die landen is het sowieso goedkoper dan hier en je moet ook onze fijne belasting niet vergeten. Maar goed, je krijgt een hoesje met die tekens ja en een NTSC/J disc. Werkt prima aangezien het regiovrij is en ik stoor me niet aan het hoesje. In tegendeel, ik vind import items juist wat hebben.
ik wil wel meedoen PS: ik weet niet wat er de vorige keer gebeurde maar me live viel uit en ik probeerde alles maar hij deed het niet meer .
Haha, ok dan. We vonden het al raar dat je zomaar pleite was, maar goed... kan gebeuren. Gisteren werden wij ook steeds "Disconnected" alleen had dat te maken met de server die overbelast was. Volgens mij verkoopt deze game net iets te goed.
Inderdaad. De cover van bijvoorbeeld Fable 2 is erg cool door zijn Japanse tekens. Veel van mijn games komen tegenwoordig van PA of GH. Ik had Vrijdag trouwens L4D en MK vs DCU in mn hand en heb MK meegenomen, geen spijt van natuurlijk, maar nu heb ik NOG geen L4D gespeeld terwijl ik een huge Valve-fan ben. Word ik nu gestrafd ?