1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bend over Ypuh :) Time for me to show you MY Dark Side ;)

Just kidding, ik twijfel nog een klein beetje. Heb deze week zowiezo geen tijd om uberhaupt een game te spelen en als ik tijd heb zal het FIFA zijn. Vind zombies + s'avonds laat nog te freaky haha _O/

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is jammer dat de Demo niet meer te downloaden is, maar dit is gewoon zo'n game die je gespeeld moet hebben. Bij de meeste games speel ik 1 of hooguit 2 keer de Campaign, omdat de lol er van af is. Maar deze game blijft gewoon boeien en ik kan wel 10 keer achter elkaar de Campaign spelen zonder dat het gaat vervelen. Dat komt mede door de A.I. Director waardoor het nooit hetzelfde is. Ik ben iemand die heel erg let op details en als het grafisch iets beter was uitgewerkt, dan had deze game van mij een 10 gekregen. Maar goed, dat heeft verder geen invloed op de gameplay natuurlijk! ;)

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Denk dat ze bewust voor deze stijl gekozen hebben. Net zoals bij die Team Fortress 2. Vind het er persoonlijk wel strak uitzien natuurlijk.

We zullen zien. Ben voor 80% zeker dat ik deze wel ga halen.

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het ligt ook niet aan de stijl, maar ik bedoel meer als je soms ergens dichtbij komt dat het er dan blokkerig uitziet. Maar goed, ik ben een zeikerd op dat gebied. Ik let daar altijd op! 8)

Degene die vanavond mee willen doen, stuur ik een invite om 19:00. ;)

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Tjah, misschien kan de XBox 30 rennende zombies in een GoW2 engine niet aan.

Ook denk ik dat daar het probleem zit, de game is goed zo, mooiere graphics betekend een nieuwere engine, meer tijd en meer onkosten voor slechts dat kleine deel wat op de graphics afknapt.

6. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Heb hem nu binnen En vind hem GEWELDIG :D

7. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat server disconnect komt waarschijnlijk door Phoenix bij jou lethal, althans als die meedeed. Hij heeft daar vaker gezeik mee. Ik ben morgenochtend van een uur of alf 9 tot kwart voor 12 online voor de mensen die hulp nodig hebben en niets beters hebben te doen.

8. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu paar uur geprobeerd op expert vond het zeer moeilijk en had later het probleem dat ik niet meer kon joinen

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het lukt niet echt nee! |:-

10. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    man expert is toch zo makkelijk jongens 8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    praatjes :D

12. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleens van humor gehoord gast?

na uren gespeelt te hebben, nog steeds niet gehaald haha triest :'-(

13. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    straks weer ofnie? :thumbs:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vandaar ook de :D

enige wat jammer is dat je niet kan saven op expert want ik vind het echt heel tof om te doen maar het duurt gewoon te lang om een hele campaign op expert te doen. Ik speel hoogstens 2 uurtjes per avond en daar red je het niet mee (ik niet althans :+)

15. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net hebben we uren met 4man gespeeld, maar lukt niet zo goed, en soms gaat het gewoon irriteren.
    ik zie wel op youtube een paar plekken waar je ken gaan zitten.
    mja wat zeggen ze normaal de aanhouder wint :)

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  16. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat beter als je er meer geoefend in bent en vaker met dezelfe mensen speelt. Maar over het algemeen is de gouden regel om expert te overleven, zoek hoekjes waar je maar uit een kant kan aangevallen worden of waar je iedere zombie met een klap kan raken en dan blijven slaan. Afgezien van hunters is er op zo'n moment dan niets dat een serieus bedreiging vormt.
    Zelfs die hunters kan je nog van je afslaan met de meleeexploit.
    Dan moet je slaan en wapens wisselen tegelijkertijd gebruiken, Y +LT dus, nou je slaat dan 2 keer zo snel.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand enig idee of de demo nog te downloaden is?
    Ik had gehoord dat hij er eerst wel op stond en nu niet meer.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Toevallig hebben we dat gisteren met z’n 2 gedaan met alleen Melee in dat hoekje bovenop de veranda waar je de Tank kan laten vasthangen. Het ging op zich prima en ook alle Special Infected kregen we zonder al te veel moeite dood. Zelfs Boomers sloegen we zo naar beneden zonder onderkotst te worden. Maar goed, je zal het altijd zien… de Tank kwam nu van de andere kant en we konden niet meer levend wegkomen. We waren echt 2 keer zo dichtbij, maar helaas. Met 3 of 4 “echte” spelers lukt het nu denk ik wel alleen is het ook een kwestie van geluk, zeker met de Tank.

Nee helaas, die was slechts tijdelijk te downloaden.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Mochten jullie nog eens op expert willen proberen, wil ik graag meedoen!:)

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben er vanavond sowieso weer bij, want ik geef niet zomaar op! 8)

Deel Deze Pagina