volgens mij werkt dat niet meer ik ging dat doen voor niet onderkotst worden en dat gebeurde ook niet en toch geen achievement gekregen
ik heb niet kunnen kijken of er al een patch was maar wat er gebeurt kan zijn is 1 ) een van je buddies is ondergekotst 2 ) je hebt schade ondervonden van de boomer ( om een of andere reden telt dit namelijk ook, zelfs slaan en schade door het boomer opblazen etc) 3 ) je was de host en bent niet zelf via het dashboard gejoined
nee niet gebeurd , eerst wel telkens door boomer opblazen onder de kots zitten maar 1 keer niet en toen dacht ik YES maar niet gekregen..
Van Kotaku: Nu eerst mijn 360 maar eens terug, en dan wellicht Left 4 Dead maar eens aanschaffen. http://kotaku.com/5147229/left-4-dead-survival-pack-unveiled
Goed, kan een NIET OMGEBOUWDE 360 dit gewoon spelen? Want ben NU van plan hem te bestellen ... €35,- is niks. - Is de game ENGELS? - Word je niet gepakt? ( gebanned ) - Zitten er nadelen aan?
Zie bovenstaande toegevoegde vragen... wil hier namelijk zeker van zijn. Niet dat ik dadelijk met een spel kom waar ik NIKS aan heb omdat hij in't Japanees gesproken is ofzo?
Waar wil je 'm kopen? De game is gewoon engels hoor, en het enige nadeel is dat het verzenden wat langer duurt dan een game uit NL
alles wat je bij bijv gamehubs koopt is regiovrij en engelstalig, in het ergste geval is de tekst op het hoesje japans en engels. ik heb er een stuk of 10 - 12 gekocht bij gamehubs en allemaal zijn ze engels je wordt NIET gebanned en er zitten voor zover ik weet geen nadelen aan
Daar wordt mee bedoeld dat het binnen 24 uur verstuurd wordt. Levering duurt zo een 7 dagen. Maar daar heeft Gamehubs verder geen macht over.
HEBBEN HEBBEN HEBBEN edit: dus niet gratis zeker voor 360 en ook geen eigen levels maken lijkt me keihard om te doen!
Death Toll en Dead air dus, Wel jammer. Kijk wel uit naar de survival mode, maar als dit alles is hoop ik niet dat het betaald is of tenminste een net prijsje.
Ik zal die strategie eens proberen . Anyway, ik ben benieuwd naar de downloadable content. Zeker de nieuwe mode. Ik moet zelf denken aan een soort Horde als in Gears. Maar het is nog niet bekend wat het inhoudt? 2 nieuwe versus maps = geen 2 nieuwe campaign maps . Ik vind campaign leuker dan versus.