Voeg mij toe als je Left 4 Dead op Expert wil uitspelen of gewoon wil knallen op infected zombies. ADD: I Refresh I
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is de Dashboard glitch eruit gehaald. Feitelijk was uitspelen op Expert niet eens echt moeilijk als je maar wist wat je deed en er de goede mensen bij had. Hij was vooral nuttig voor de "Nothing Special "Achievement. De moeilijkste achievement in het spel naar mijn mening.
Nee,ik wil het niet met die Dashboard-Glitch doen maar gewoon Legit. Het lukt me steeds net niet om het te halen op het eind met die irritante Amerikanen die gaan lopen zeiken,en mij voor de lol gaan neerknallen omdat,ik volgens hun uit Irak kom....
Heb hem gisteren avond een tijd met mijn zusje gespeeld en vanochtend weer. Is toch wel erg tof hoor, lekker simpel zombies neerknallen. Online met Nederlandse gasten is het ook wel tof
Ik had het spel geleend van een vriend, en het is zeker tof. Het werkt goed, de bots doen hun werk en het is altijd leuk om een hoofd van een zombie af te knallen
Versus mode is echt leuk en dan vooral leuk om de Infected te spelen maar,ik verlies wel vaak omdat,ik van die domme teammates heb.
ik niet hoor! veel mensen bij Left 4 dead praten ook wel . Spreek dan gewoon een tactiek af zoals , constante druk dus telkens als een gek op ze af komen. Of maak een mooie hinderlaag met je teammates. Een smoker trekt dan iemand die achter loopt naar zich toe, boomer kotst op diegene en de mensen die hem komen redden moeten dan worden besprongen door de hunters !
Ik doe altijd stiekum alsof ik een zombie ben, ik ga een beetje loos lopen zwalken, biets een paar sigaretten bij andere zombies en loop zo verder. Het zijn net bouwvakkers eigenlijk
Kun je deze game ook spelen als splitscreen en dan nog iemand mee laten doen via live? Dus met z'n drieen, maar 2 op 1 xbox en 1 via live! Dan bedoel ik ook het spelen van de single player game?
21 april komt de content en dan kan ik eindelijk weer het spel uit de kast halen. Ik moet bekennen dat ik het toch een beetje saai begon te vinden uiteindelijk.
Ik snap niks van die puntentelling of wat dan ook bij versus. Je hebt dus humans VS infected. 1 kogel van de humans en je bent als infected als het ware al zo goed als dood. Kan iemand ff uitleggen hoe dat nou precies zit.
Klopt , het is als het ware je taak als infected om zo veel mogelijk schade te doen terwijl de humans van safe room naa safe room proberen te komen. De humans zijn daarbij sterker door hun wapens maar feitelijk kan je door middel van goede tactieken als zombie een heel eind komen. Het team dat uiteindelijk de meeste schade heeft gedaan wint.
Bij versus is het vooral belangrijk dat iedereen een headset heeft, zonder heb je een grote kans dat het helemaal niets wordt. Zo kan de boomer ze bijvoorbeeld onderkotsen, de smoker pakt er dan één en dan springen de twee hunters op twee survivors. Dan heb je direct al weer wat damage en vaak verspreiden de survivors zich daarna en blijven ze minder bij elkaar. Als je een team hebt met bijvoorbeeld vier Nederlanders, of drie anderen waar je vaak mee speelt, dan is het vaak een makkie.