Kun je deze game ook met z'n twee op splitscreen spelen?? En dan horizontaal verdeeld?? En wordt de game online nog een beetje veel gespeeld??
split screen is horizontaal mogelijk. weet niet hoe actief die online nog is, best redelijk volgens mij. ik moet m zelf ook nog voor een heeel groot deel doen, dus als je wilt mag je me best toevoegen
Helemaal niks over gehoord dus Ze hebben het aangekondigt dat het in Septembert kwam en verder niks nog. Ken net zo goed nog 2 weken duren
ik heb op een andere site gelezen donderdag 9 september, maarja 9 september is het vandaag (woensdag)
Een game die ik volgens mij nooit een eerlijke kans gegeven heb. Ik was altijd te bang dat de game veel te kort was...misschien is dat ook wel zo. Maar als je dit speelt met een groepje mensen die weten wat ze doen...damn, dat lijkt me echt cool. Ik zou kunnen kijken of ik deze nog ergens goedkoop op de kop kan tikken...maar ja....deeltje 2 komt er ook al gauw aan...dus tja.
ach man, groei daar eens overheen. het is altijd dat console bezitters moeten betalen. ook bij cod 4 en andere spellen.
- Possible release date for crash course: September 23rd (no guarantee) - http://twitter.com/ValveNews Lekker handig met ODST releasen, en bedankt he!