Ik heb em vandaag besteld bij bol, voor € 29,00. Zal hem wel morgen of overmorgen in de bus hebben. Lijkt mij een erg leuk spel die ik in de eerste 'ronde' gemist heb.
Zou vandaag moeten uitkomen volgens een vage twitter ergens, geloof er zelf niet meer in maar we zullen zien
Ah? Dus Left 4 Dead is EINDELIJK afgeprijsd? Hmmm, vind het er nog steeds vet uitzien en online lijkt me ook super ... maar nu komt L4D2 er aan ... nog steeds de moeite waard? Geen zin om 30 euro uit te geven als het gros toch over stapt naar deel 2.
Het spel blijft natuurlijk vet, maar zoals je zelf al zegt zullen de meeste vast wel naar deel 2 overstappen. Bovendien zal het bij deel 1 ook wel vol zitten met gasten die niet meer echt serieus spelen, aangezien ze toch al alle achievements hebben. Speelde het laatst nog, maar was echt geen drol meer aan. Niemand die écht serieus speelde en ze lieten je gewoon liggen als je op de grond lag. Tenzij je het natuurlijk voor de single player wilt halen, maar die heb ik zelf amper gespeeld. Ik zou in ieder geval op deel 2 wachten.
Tenzij je natuurlijk hier een leuk groepje mensen kan vinden die de game nog niet (of nauwelijks) gespeeld hebben, wat nu wat laag drempelig gaat worden sinds het nog 'maar' € 30,00 kost. Ik vrijwillig, wie nog meer
Ik moet nog steeds alle campaigns op expert spelen, dus ik ben bereid om in de avond uren met je mee te doen Rampage
Wat ik me nog steeds afvraag is dat als hij ontworpen is voor 30 min versus (waar ik dus echt geen hol aan vind) hoe kort de campaign zelf wel niet moet zijn
Ik weet niet of ik hem ga halen, lijkt me wel een vette game. Maar deel 2 staat voor de deur, dus twijfel ... twijfel ... twijfel.
Toch besloten om morgen even te gaan kijken voor deze game Lijkt me gewoon vet om te blijven knallen in donkere ruimtes en het schijnt een ERG vermakelijke game te zijn. Liever €20,- neerleggen dan €65,- voor het 2e deel.