Ik vind het best, maar ik koop eigenlijk games als vrienden dat ook doen Is altijd leuker natuurlijk. Dus ben nu ff mensen aan't ronselen. *plopt even een biertje open*
€30 is maar een paar euro minder dan de gamehubs prijs van deel 2, dus ik zou lekker deeltje 2 daar bestellen
Morgen de DLC ! Hier zijn alvast de achievements in de spoilert Spoiler http://www.xbox360achievements.org/news/news-3607-Left-4-Dead-Updated-to-1250.html
Super :b: als hij morgen uit komt ga ik hem meteen halen in de avond, heerlijk na een dag stage \o/\o/\o/
De DLC is er op de US Marketplace : http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/0ccf0002-0000-4000-8000-000045410830?cid=SLink Helaas wel 800 MS Iemand is het aan het broadcasten op justintv http://nl.justin.tv/blindxlink Major Nelson post net op z'n twittert: # It may take a few hours for the correct price to update around the globe. Thanks for waiting.14 minutes ago from Tweetie # Crash Course had was priced incorrectly. It's being updated to be 560 points...so hold off until you see that price before you purchase.15 minutes ago from Tweetie # Checking into the Crash Course pricing. Many people still asleep, so I don't expect an answer until later today.19 minutes ago from Tweetie
Door deze fout kun je goed zien hoe Microsoft denkt aan geld geld geld en nog eens geld! Het zijn "milking bastards". Ik wacht lekker op Left4Dead 2, ik ben namelijk niet naief ;-) Het zijn trouwens maar 2 chapters.
Hij is ook weer offline Weet zelf eigenlijk niet of ik het ga halen, voel me aardig genaait door valve en M$ ($$$$$$)
ik betaalde 560 punten de campaign is erg leuk, wel wat aan de korte kant maarja dat wist ik van te voren. Ik ga het vanavond weer spelen in elkgeval
Eindelijk een update Left 4 Dead (360 dedicated only) * Item density calculation corrected for Versus games * Fixed weapon density in Crash Course * Player controlled special Infected will no longer be trapped if they spawn in rescue closets * Weapons and health kits in cabinets are now correctly respawned in the second Versus round * Fixed a deploment issue on Xbox 360 dedicated servers that resulted in collisions not being properly detected. This issue is a server only issue Hopelijk fixt dit het wel dan. Edit: Net ff wat gespielt en het is zeker betert geworden, ook vrijwel geen lag meer.