tis zoals lenny zegt, je kunt beter blijven staan en er goed naar kijken dan er proberen goed voor te gaan staan, als je begrihjpt wat ik bedeol leukst tot nu toe vind ik om als er net een hele golf zombies aan komt rennen de deur in hun neus dicht te doen en als ze er dan door beginnen te breken een molotov neergooien of met je shotgun door de halve deur heen knallen
Het vetste vind ik nog steeds dat ze met z'n alle als een gek achter zo'n bom aanrennen en dan... BOOM!
Op Majornelson.com staat er ook nog niks over, maar het stond wel gepland voor vandaag. Ik weet wel dat deze demo veel gamers gaat overhalen om de game te kopen, want het is echt geweldig gewoon en dat zeg ik niet vaak. Het doet me nog steeds denken aan Condemned die ik geweldig vond (deel 1 alleen dan), maar daar miste ik de actie en het was te afwachtend. Hier kun je tenminste constant knallen… w00t, w00t!
Vanavond maar even met 4 man op advanced/expert door de demo knallen, dan komt het spel pas écht tot zijn recht!
Waar is de demo van Voor dood achtergelaten nou dan? Ik meen me te herinneren het in een artikel gelezen te hebben dat ie zou komen vandaag, maar waar hebben jullie het vandaan dan?
nou hij is best leuk, maar om daar 60 pleuro aan uit te geven?! ik weet niet hoor. Deze game zouden ze eigenlijk voor 30 euro moeten verkopen, tenzij er wel erg veel levels in zitten. Het idee is wel leuk coop maar ik denk dat het geen grote game is!?
GH denk ik. http://www.gamehubs.com/XBOX360/left-4-dead.html Hij is wel sold out, maar ik haal hem toch pas over een maand.
Maar Gamehubs blijft een risico toch? Stel het pakketje word wel aangehouden bij de douane....dan is ie uiteindelijk toch dezelfde prijs als hier?
Niet met registered airmail, en niet vanaf 1dec. Ik zie dat je Gears2, Far Cry 2 en Fallout 3 heb dus tot 1dec kan je best wachten lijkt mij