[gt]40135[/gt] Game is ook iets goedkoper dan normaal. Is te pre-orderen bij bv. de Bart Smit voor maar €49.95.
[ign]14247799&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/918/918899/Spyro_Trailer_101008_flvlowwide.flv[/ign] \o/
Ik vind 'm in ieder geval tof. Op zowel audiovisueel als op speltechnisch gebied steekt het spel prima in elkaar. Ook de coöperatieve spelmodus is erg goed uitgewerkt. Heb weliswaar de preview-versie gespeeld, maar die was stabiel genoeg om een goed beeld over het volledige spel te kunnen vormen. Het enige probleem met Spyro is eigenlijk dat het in mijn optiek geen echte toptitel is en volledig ondergesneeuwd wordt door het najaarsgeweld. Ik laat 'm voorlopig dan ook in de schappen staan.
Het enige nadeel vind ik is er dat geen online co-op mode op zit. Omdat het op co-op heel leuk is om te spelen!
Heb de game gisteren gekocht. Erg toffe game! Grafisch bijzonder fraai, toffe gameplay, leuke platform elementen, toffe levels en characters en gewoon erg leuk om te spelen.
Xboxonly.nl: Man, ik houd het gewoon niet meer bij met al die games die ik nog moet spelen. Hopelijk wordt ie snel afgeprijsd zodat Spyro iig al wat minder pijn aan mijn beurs zal doen.
Ok, dit zal wel te veel gevraagd zijn, maar goed daar is XBW voor. Is er iemand die Spyro ook heeft en waar de achievements niet goed unlocken? Er is een achievement waarbij je de Golem moet verslaan zonder dood te gaan. Geweldig als ik ben deed ik dat wel even, maar geen achievement te bekennen? En in co-op krijgt speler 2 geen enkele achievement (ook niet story-based). Ik krijg alles, dus als ze 75 kills met kracht X heeft gemaakt krijg ik weer 5G (ik heb die krachten niet eens), zij maakt dikke combo; *plop* weer 5G erbij. Weird systeem. En ik wil die Golem Wrecker achievement. Heb me er moeite voor gedaan, dus verdien ik em ook.
Andere mensen hier die last hebben van de 99%-"glitch" na alles uitgespeeld, verslagen en verzameld te hebben?
Ik zal de enige zijn die em heeft. Maar nee, ik heb geen last van glitches. Heb de game nu dus ook op 1000/1000 staan. Hoewel... Ik had last van 1 glitch. Bij de eindbaas was Cynder dood gegaan, maar dat game-over animatie dingetje kwam niet. Dus bleef ze de hele tijd bungelen aan die leiband. Volgens mij was ik zelf ook dood, maar ik kon gewoon doorvliegen. Helaas kon ik niet op die manier de baas verslaan. Zijn levensbalkje ging niet meer omlaag.