Oh, please, die discussie is al zo oud... Miyamoto heeft bewust voor deze stijl gekozen omdat het meer in de buurt lag van de originele Zelda serie, daarnaast gaf het hem de mogelijkheid Link op een unieke manier neer te zetten en dingen te laten doen zoals in de oude versies.
Met de Cell shaded graphics zie je Link bijvoorbeeld met een kanon afgevuurd worden tegen een muur om vervolgens enkele tientallen meters naar beneden te vallen. Of sneakend in een ton langs een paar baddies gaan, dat zou met een realistische Link zoals die uit de N64 versies alleen maar lachwekkend geweest zijn. De graphics zijn dus zowel effectief als stijlvol.
Bekijk een paar trailers zou ik zeggen, of speel het spel. Zo simpel als dat het er op de screenshots uiziet is het echt niet. En van de hele lage kwaliteit plaatjes in de nieuwe PU moet je bij voorbaat niet uitgaan (even ter vermelding). Kiddy of niet kiddy, leuk is het spel zeker.
Oh, en het het Graphics...nou weet je het weer.
Laatst bewerkt: 20 apr 2003