Legend of Zelda: The Wind Waker

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 21 mrt 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    3 mei, exact een jaar na de realease van de cube..

2. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, lijkt wel een nieuwe strend te worden, Microsoft kwam precies een jaar later met XboxLive, Nintendo met Zelda, grote toppers zijn zo bij voorbaad al te verwachten op een bepaalde datum...Halo 2 anyone?

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
  4. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda:The Wind Waker Rulezzzzzzzzzzzzzz8) :D 8) :D 8)

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind dat deze nieuwe Zelda maar rare grafiks (sorry ik weet de correcte spelling nu effe niet) heeft. Ik neem aan dat nintendo van zijn kiddy imago af wil, en brengen ze zelda zo uit. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, maar een vreemde keus van grafiks.

6. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, please, die discussie is al zo oud... Miyamoto heeft bewust voor deze stijl gekozen omdat het meer in de buurt lag van de originele Zelda serie, daarnaast gaf het hem de mogelijkheid Link op een unieke manier neer te zetten en dingen te laten doen zoals in de oude versies.

Met de Cell shaded graphics zie je Link bijvoorbeeld met een kanon afgevuurd worden tegen een muur om vervolgens enkele tientallen meters naar beneden te vallen. Of sneakend in een ton langs een paar baddies gaan, dat zou met een realistische Link zoals die uit de N64 versies alleen maar lachwekkend geweest zijn. De graphics zijn dus zowel effectief als stijlvol. ;)

Bekijk een paar trailers zou ik zeggen, of speel het spel. Zo simpel als dat het er op de screenshots uiziet is het echt niet. En van de hele lage kwaliteit plaatjes in de nieuwe PU moet je bij voorbaat niet uitgaan (even ter vermelding). Kiddy of niet kiddy, leuk is het spel zeker. :9

Oh, en het het Graphics...nou weet je het weer. :)

Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  7. Michiel|GQ.nl

Michiel|GQ.nl GameQube.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is bijna het domste wat ik ooit gehoord heb. Developpers geven juist toe dat Cel-Shaded graphics veel moeilijker te programmeren zijn dan "normale" graphics. Een grafisch hoogstandje is het dus zeer zeker. :)

Ik heb hem al een klein half jaartje geleden bij Nintendo gespeelt en weet er dus niet zo veel meer van, maar ik weet nog dat de game er zwaar goed uit zag. Ik snapte er geen hol van, het was de Japanse, maar voor de rest een erg coole game. :cool:

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wat boeit het nou hoe moeilijk te programmeren de graphics zijn.. als we daar al problemen van gaan maken..

dan zouden alle ps2 games vanzelf goede spellen zijn omdat de ps2 een kutapparaat is om voor te programmeren? lijkt me er weinig mee te maken te hebben..

9. ITNL

ITNL Guest

zelda schijnt wel redelijk te zijn maar niet echt een super game. imo al helemaal niet. Stomme graphics en stomme gameplay (je kan niet eens springen !!!!)
    En GEEN multiplayer!!

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Kun je me een link geven naar waar ik een trailer kan vinden. Dan kan ik mijn mening wat verscherpen.:)

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Link :cool: En check onder The Wind Waker voor allerlei info over de game, veel filmpjes etc. inbegrepen. Of hier om simpelweg filmpjes/screenshots te bekijken.
    Als je wil springen, koop dan een Olympic game, kan je hordelopen...:p Das dus serieus géén argument. De gameplay is IMO en in de ogen van velen overigens juist perfect. En dat grafische heb ik hierboven al uitgelegd. Goed, ieder z'n mening, maar ik denk niet dat dit helemaal jouw soort spel is, als je uberhaupt wel eens een Zelda gespeeld hebt, ik bedoel multiplayer...Zelda...right. Afgezien dan van de GBA versie, voor de smart-asses. :D

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je hem wel eens gespeeld??? Nee, he! Oordeel dan niet!
    Weet je wat stom is? Jij!

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laat hem joh. Verbitterd mannetje... Heeft nog nooit zelda gespeeld.. WHAHAHAHA.

Ik heb besteld en alleen voor zelda een cube in huis gehaald. En wat blijkt.. Er zat metroid bij ;);). Ook nog eens met 50 euro korting dankzij me GBA SP.

Heb net ff trailers bekeken van WW en ziet er echt gaaf uit. Ik voelde me ondanks de GFX weer helemaal in de zelda sfeer.

Tot 3 Mei speel ik wel ff ALTTP op me GBA

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een trailer gezien, en je hebt gelijk. Het spel ziet er in actie totaal anders uit:). Alle acties verlopen soepel en ik heb nietmeer het idee dat de graphics (ik weet het weer :+ ) 'kiddy' zijn. Ik vind dan wel dat die screenshots nogal een vertekenend beeld geven.

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel leuk uit (vind alleen link een b'tje vrouwelijk ;)) maar het is totaal niet mijn game...als de cube nog even in prijs wil dalen en ik zo'n bon op de kop kan tikken ga ik em voor Metroid Prime halen, want die vind ik echt super...

16. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    3 Mei nadert WOEI.

Ben er echt zo benieuwd naar. Ik ben ook zeer benieuwd naar die tweede disc. Ik heb hem Ocarina of Time al uitgespeeld op de N64 maar nu zitten er extra dingen bij ....

TE GEK

17. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    zelda pack, platina cube, zelda the wind waker, en zelda bonus disk, dat allemaal met 50 euro korting. Mjam, 3 mei ,kwijl, kwijl

18. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een vetten game.
    Maar ik heb geen GAMECUBE :'-( :'-( :'-(
    Voor dit spel ga iker een kopen.:)

19. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En dat is je geraden ook. Halen NU

20. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm...nu? Vrijdag zul je bedoelen...;) Ik heb er zeker zin in! Ik kijk evenveel uit naar The Wind Waker zelf als naar de Master Quest. Dit deel schijnt vrijwel identiek te zijn aan The Ocarina of Time, met als uitzondering dat alle dungeons en skulltulla's nu op andere plekken te vinden zijn. Prachtig voer voor de hardcore-Zelda fan, mij dus! :) Oh, en let er op dat hij bij Media Markt in de aanbieding is! 199 voor het Zelda-pack zelf en 52,99 voor The Wind Waker los, ook is de GBA verse dadelijk voor 29,99 te halen...dat je 't even weet.

Laatst bewerkt: 26 apr 2003

Deel Deze Pagina