1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Legendary: The Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 jul 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Behind the Scenes:
    [gt]38135[/gt]
    En zo blijft dit een 'twijfel game'. :+
    Dit vind ik er dan wel weer goed uitzien.

Nu maar hopen dat ze beslissen om een demo uit te brengen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    WOW WOW WOW! Ik heb net dit gezien

http://www.gametrailers.com/player/39011.html

En dit ziet er echt verdomd vet uit, echt sfeervol. Die hele stad in puin gewoon, gruwelijk hoe die monsters echt die gebouwen slopen en hoe ze mensen op zeer brute wijze van hun leven ontdoen. Ik vind dat Resistance 2 er zo uit had moeten zien, dit ziet er duidelijk mooier uit...alleen die beesten al. Supervet. Dat monster die gemaakt is van allemaal autos en ander schroot...prachtig.

Ik vind dit echt als een ramp eruitzien (goed bedoeld) , je voelt bijna de paniek als je die video ziet...alles in puin, politiewagen die opgepakt word door zo'n gekke ...kraai? en die cop houdt zich aan die auto vast. Echt verdomd bruut. Ik weet nog dat ik een tijdje geleden een filmpje zag van een Minotaur ..zag er echt niet uit toen...maar nu...wow. Echt een verschil. Het enige wat me een beetje bezorgd maakt is dat deze makers Turning Point gemaakt hebben. Maar dat kan verschillende dingen betekenen.....

Of het is wel dezelfde developer,maar een ander groepje van het team heeft deze game gemaakt en niet TP. OF ze hebben geleerd van hun fouten van TP, of het laatste...TP is gewoon zo'n 'matige' game omdat ze alle aandacht op Legendary hadden. Afwachten nog...maar deze begin ik steeds vetter te vinden, tjonge.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]39439[/gt]

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er wel goed uit, ik ben erg benieuwd...vooral omdat laatst in een interview de makers hebben gezegd dat Turning Point inderdaad een behoorlijk matige game was en meer een uitprobeersel. De kans is heel groot dat ze veel meer gefocust waren op deze toen ze ook met TP bezig waren. Ik hoop dat deze game slaagt :p

6. hakzear

hakzear Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..

Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Die grootschalige gevechten worden erg vet. :D
    Dát is waar je de game voor koopt. Epische gevechten.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind de graphics alleen zo matig en daar koop ik een game ook voor.

Typisch geval van 'reviews afwachten' voor mij :)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]41571[/gt]
    [gt]41573[/gt]
    Niet slecht... :)

En ik vind het wel meevallen met die graphics.
    Natuurlijk is het geen GoW, maar ik heb zeker slechter gezien.

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ziet ik nu ineens,een game wat gaat over Pandora's Box waar ikzelf erg gek op ben.:)
    Nu ben ik totaal geen shooter liefhebber,maar het thema hiervan spreekt me zo aan dat ik er erg nieuwschierig naar ben geworden.

Of ik deze game daadwerkelijk aanschaf weet ik niet als die uikomt,en ik vind de Monsters tot nu toe nog niet angstaanjagend genoeg maar het ziet er bere goed uit.
    Gears of war werd ik na een tijdje spelen beu,maar verveling in shooters slaat bij mij heel snel toe vandaar.
    Maar ik hou deze wel in de gaten,Pandora's Box is gewoon een super onderwerp voor een game.:)

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net een preview versie ofzo gespeeld.
    Damn, wat erg. Je hoort men hier gewoon schreeuwen en vloeken dat het een kutgame is.
    Zelf ook even gespeeld. Gameplay is pure bagger. Valt amper te richten. Slecht level design (gfx zien er al helemaal niet uit, alsof je een PS1 game speelt). Moet je over wat containers naar de andere kant, waarbij je 50x eerst steeds weer ergens naar beneden valt. Iemand anders lukte het niet om aan de overkant te komen. Probeerde het even, kwam er eindelijk, viel ik ineens naar beneden, dood.
    Zit je beneden na checkpoint opnieuw te proberen, krijg je ineens een vat olie naar je hoofd ofzo, die ontploft, dood. Nog een keer proberen, na veel moeite weet je het monster te doden, die komt nog een paar keer en dat zit je weer vast. Je kan slechts 5cm hoog springen, dus op een krat van een halve meter kom je niet. Kleine box ervoor zetten, kratten proberen kapot te schieten, ik had echt geen idee hoe ik bij de ladder kwam. Toen de hoop ook maar opgegeven.
    Als die 24 oktober uitkomt, vrees ik echt voor extreem lage cijfers. Als ik af moet gaan van stuk dat ik net gezien en gespeeld heb, dan komt ie niet boven de 2 uit.

Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Klinkt niet goed. En dat terwijl de previews niet heel negatief waren. :eek:
    Hopen op een demo dan maar.

[gt]41685[/gt]

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Weetniet wat voor ps1 jij had maar wat ik zag was zeker niet die gfx.....Thema/verhaal spreekt mij erg aan en ik ben wel een shooter fan dus ik wacht met smart op een demo....

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb hem gister ontvangen, om te recenseren. Voor de geïnteresseerde, hieronder even een kleine impressie.

Legendary is een aardig spel, al zou ik er niet voor naar de winkel sprinten. Het mythologie gedeelte bied wel wát voor de liefhebber ervan, echter ben ik hier minder fan van maar ik kan het wel waarderen in de game.

De graphics zijn niet over om naar huis te schrijven, hoekige randjes en sommige textures zien er niet geweldig uit. Evenals de gameplay die me deed denken aan Call of Duty. Het was me allemaal net wat té op rails gescript. Neemt niet weg dat het een leuk spel is, en de liefhebber van een FPS game met een vleug mythologie hier zeker geen slechte aankoop doet.

Atari had de game denk ik beter in februari 2009 kunnen uitbrengen, dan hadden ze de tijd gehad om hem op te poetsen en dan zou het spel niet zo ondersneeuwen in al het andere game geweld wat we kennen uit deze maanden.

Op dit moment zou ik het spel belonen met een mooie 75% . De game is gemaakt door de ontwikkelaar achter Turning Point, wat rond uit een schijtspel was. Deze game is beter maar, er zit meer in:D

De punten die 2K hierboven noemt, dat springen bijvoorbeeld, dat is nog steeds. Je kunt niet heel hoog springen. Om een vijand te doden moet je bijna een heel magazijn leegschieten. Van die kleine dingen, die het net verpesten voor deze game. Voor iedereen die de game wilt spelen, check gewoon de bazaar misschien dat je hem daar op vind. Of, wacht gewoon, ik verwacht dat ie binnen nu en drie maanden al voor de helft te krijgen is.

Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    het lijkt mij best een vette game dit, is het een beetje een aanrader als je em voor een leuke prijs kan halen?
    hoelang ben je r ongeveer mee bezig om em uit te spelen?

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand?

ik heb ook gehoord dat het een ontzettend moeilijke game is.. weet iemand daar meer van?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    vriend van me heeft deze game gewonnen met en prijsvraag en zegt dat het echt een bagger spel is, klopt dit?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens de meeste reviews wel, veel grote sites hebben er geen goed woord voor over. Ik ken verder niemand die het spel zelf heeft ,.. (dat zegt op zich ook wel wat, 90 mensen in een friendslist en niemand die deze game de aanschaf waard vind). Topic is ook vrij uitgestorven dus ik denk dat die vriend van je wel gelijk heeft.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Na het lezen van watrecensies ben ik toch wel een klein beetje geinteresseerd geraakt indeze game.. ook omdat het verhaal/game idee me best aanspreekt...

maar ik vroeg me nogwat af.. ik heb gehoord dat de gameplay/moeilijkheidsgraad erg hoog ligt? kan iemand aar miss wat meer over vertellen? en hoelang ben je ongeveer bezig om deze game uit te spelen? (ik zoek nu even een game voor8-10 uur als tussendoortje vooordat ik me op de volgende topper stort)

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel niet eens in de winkel liggen.. Zegt dat wat voor je? 8)
    Ik raad je af om dat spel te kopen, als ik zo eens langs wat recensies vlieg..

Deel Deze Pagina