Net een preview versie ofzo gespeeld.
Damn, wat erg. Je hoort men hier gewoon schreeuwen en vloeken dat het een kutgame is.
Zelf ook even gespeeld. Gameplay is pure bagger. Valt amper te richten. Slecht level design (gfx zien er al helemaal niet uit, alsof je een PS1 game speelt). Moet je over wat containers naar de andere kant, waarbij je 50x eerst steeds weer ergens naar beneden valt. Iemand anders lukte het niet om aan de overkant te komen. Probeerde het even, kwam er eindelijk, viel ik ineens naar beneden, dood.
Zit je beneden na checkpoint opnieuw te proberen, krijg je ineens een vat olie naar je hoofd ofzo, die ontploft, dood. Nog een keer proberen, na veel moeite weet je het monster te doden, die komt nog een paar keer en dat zit je weer vast. Je kan slechts 5cm hoog springen, dus op een krat van een halve meter kom je niet. Kleine box ervoor zetten, kratten proberen kapot te schieten, ik had echt geen idee hoe ik bij de ladder kwam. Toen de hoop ook maar opgegeven.
Als die 24 oktober uitkomt, vrees ik echt voor extreem lage cijfers. Als ik af moet gaan van stuk dat ik net gezien en gespeeld heb, dan komt ie niet boven de 2 uit.
Laatst bewerkt: 17 okt 2008