Eerst waren er genoeg mensen enthousiast, het concept is goed, de makers hebben het gewoon verknalt...
Na 6 tergende uren zie je de credits. Ik zou dan voor een andere game gaan. Blacksite en Stranglehold zijn ook niet zo lang (meeste SP campaigns van shooters eigenlijk niet), maar die twee zijn wel erg vermakelijk en voor weinig op de kop te tikken.
Er is nu een demo beschikbaar. Maar je moet er een US account voor hebben. Dus niet in NL te krijgen. (wel in België ) Content: Legendary Demo Price: Free Availability: Austria, Belgium, Canada, France, Ireland, Italy, Spain, Switzerland, United Kingdom and United States Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,INTENSE VIOLENCE] Download the demo for Legendary™, a first person shooter where the beasts of mythology have been unleashed on the modern world. Use heavy weapons and special powers to fight werewolves, minotaurs and more in this incredible fight for survival.
Bizar dat NL wordt overgeslagen. Denderend is de game niet, maar ik zie mezelf de demo nog wel een keertje proberen als ie beschikbaar is. Eens kijken of er toch nog iets verbetering in is gekomen, of dat ie nog steeds zo dramatisch is.
Ik heb de game nu bijna uitgsepeeld en vind em best underrated!! je moet geen game zoals gears of war of farcry verwachten inderdaad maar vind em zeker een 7 waard deze game, heb er behoorlijk wat lol mee op dit moment! Gewoon een lekkere shooter die goed wegspeeld, zeker een aanrader als ie straks rond de 30 euro gaat kosten
Wat me echt irriteert bij Legendary is de besturing ! Ik sta gewoon stil en loopt die mafkees 5 meter naar links of naar rechts . Die Deckard gozer doet dingen wat je niet wil . Ook lijken de monsters oneindig te zijn denkt terug bij de level met veel containers waar ik 100x bleef vallen en dat er steeds weerwolven op me af kwamen ... Rond uit geef ik Legendary een 5-6