Sorry, je staat er nu bij. Ik post de wedstrijd maar 1x want ik dacht dat jullie wel zullen begrijpen dat je 2x de wedstrijd moet spelen
Alles staat nu goed. Je kan direct beginnen met de wedstrijden. Gewoon een FR sturen naar je tegenstander...
Het waren leuke potjes remco. Ik had alleen wel veel geluk nodig om door te gaan bij dat laatste potje Ben benieuwd wie mijn volgende tegenstander wordt
Leuk, weer tegen Dyonko Is er een deadline dat alles gespeeld moet worden? Want zijn xbox heeft ring of the dead dusja
Ik heb gespeeld tegen: Sjarr NL en het werd Inter Milan - Barcelona 0-1 Barcelona - Inter Milan 1-3 Dus ik ben door\o/
speel tegen jeroony 2 dit is denk ik ze vriend! Ik wil mijn wedstrijd graag donderdagavond selen als kan! na 5e voor 11e! heb hem een MSG gestuurd! gr
AC Milan - Manchester United: (Exodus wordt de winnaar als Ac Milan niet binnen dag reageert want ook al kan exodus niet op het forum hij heeft genoeg berichten gestuurd) Chelsea - Bayern Munchen Roma - Manchester City Deze moeten nog gespeeld worden dus graag ermee gaan beginnen want er zijn nog maar een paar uur te gaan dus binnen 4uur moet de wedstrijd gespeeld worden en als je hier reageert met dat je wel wilt spelen maar die andere niet reageert neem ik contact op met die gene en geen wedstrijd gespeeld door beide ploegen: dan neemt iemand anders je plek over.