Werder Bremen-Olympique Lyon 1-3 Olympique Lyon-Werder bremen 1-0 Valencia-Liverpool 2-1 Liverpool-Valencia 2-2 Valencia en olympique lyon door
Yep, Valencia - Liverpool 2-1 Liverpool - Valencia 2-2 waren leuke wedstrijdjes. btw. ik ben Jerooney2
Ja klopt Valencia - Liverpool 2-1 Kwam op 0-1 voorsprong erna twee doelpunten tegen was leuke wedstrijd!! Liverpool - Valencia 2-2 Kwam op 2-0 voorsprong maar in de tweede helft rond de 50e minuut werd verbinding gedisconnect! Heel jammer want toen we tweede helft opnieuw begonnen kwam ik niet meer in het spel! geen kans gehad haast! en kreeg er twee tegen en dat is jammer! Leuke wedstrijd goeie wedstrijd! gr
Viktortje007 - PatersNL08 Atletico Madrid - Arsenal 5-0 21' Aguero 53' Forlan 58' Forlan 66' Banenga 74' Simao Arsenal - Atletio Madrid 0-8 3' Forlan 1-0 21' Aguero 2-0 33' Banenga 3-0 45+2' Forlan 4-0 49' Gallas ROOD 53' Aguero 5-0 81' Aguero 6-0 86' Forlan 7-0 90' Forlan 8-0 aan het einde van de 2de wedstrijd stond er dat Heitinga man of the match was
Chelsea - Bayern Munchen Roma - Manchester City dit zijn de wedstrijden die voor 0:00 gespeeld moeten worden en als er geen reply is met de uitslagen van die wedstrijden kan je na de deadline weer aanmelden voor Chelsea,Bayern,Roma,City.
Ik geloof je maar voortaan a.u.b eerder zeggen, maar kan je dan zo snel mogelijk de wedstrijd spelen tegen de 'nieuwe' tegenstander? @ Don Sloos: Je mag chelsea zijn
volgens mij speel ik niet tegen jou... Voeg je wel toe kunnen we vanaaf spelen rond 11 uur! De organisator moet even zeggen wat we nu gaan doen met deze cup! want moet wel uitkomen met de volgende rondes! Wat zeg die ervan... gr
wat we gaan doen is het volgende: dit zijn de normale wedstrijden: Chelsea - Bayern Munchen Roma - Manchester City.... Hier bij draaien we roma voor chelsea zodat bayern munchen en roma(met geen trainer) tegen elkaar moeten Dus daarom zoek ik weer 2 kandidaten voor roma en bayern munchen, als die wedstrijd ook gespeeld is maak ik de volgende speelronde bekend Edit:Waarom nu niet hé Chelsea – Atletico Madrid Manchester United – Valencia Inter Milan - Manchester City Olympique Lyon - Real Madrid DEADLINE:ZONDAG 27 OKTOBER VOOR 0:00
wat je ook kan doen is mij en alphine door laten gaan! dan heb je geen probleem voor volgende ronde... want heb je twee die door zijn en andere twee niet door
Daar heb je een punt dus daarom: Chelsea – Atletico Madrid Manchester United – Valencia Inter Milan - Manchester City Olympique Lyon - Real Madrid
Ja lekker, ik heb verschillende berichten aan hem gestuurd op Xbox live en gezegd dat ik van vrijdag tot maandag niet kon (ik was weg) en toen ik dat gezegd had heb ik geen antwoord meer ontvangen o.i.d. We waren bijvoorbeeld tegelijkertijd online op woensdag en toen moest hij per sé de COD 5 beta spelen en zei die dat hij 's avonds wel wilde, maar toen kon ik weer niet omdat ik sport had. Toen zei hij dat hij ipv daarvan vrijdag wel kon, toen zei ik dat ik er vrijdag niet ben en het weekend niet, en daar heb ik niets meer op terug ontvangen.
Tja dat spijt me dan verschrikkelijk maar dan had je daar hier op TIJD moeten zeggen en dan niet na de deadline gaan zeuren
Genoeg? Ik noem een bericht negeren/er niet op reageren (is in principe hetzelfde) niet genoeg berichten sturen, maar goed, vriendjespolitiek enzo