Net vroeg je nog om een HP game. Het is ook nooit goed. Misschien komt er samen met PotC 4 een Lego game uit?
Geinig, jammer alleen dat het maar om de eerste 4 delen gaat. En wat ik zo jammer vind aan Lego games is dat alleen de personages van Lego zijn. Wanneer komen ze nou eens met een Lego game waarin echt alles van Lego is gemaakt, lijkt me veel toffer. En wtf Dulle, gebruik je nu ook al je avatar als logo. Nog even en je maakt je eigen game site
Lego games zien er altijd leuk uit. Net als HP games. Maar ben ik de enige die eerst dacht dat ik een Harry Potter Hitlertje zag? Alsof ie zo een snorretje had. En de topictitel moet dus veranderd worden... @Fii, HP verdient zo een behandeling. Ik heb em ook al op YT gezet, maar met Viddler kon ik dus dat logo toevoegen. Geeft net die extra touch.
Waarom? Ik wacht eerst altijd af of een mod het zelf ziet voordat ik wanhopig PM's ga rond sturen. [yt]J7hnwC9CrM8[/yt] De HD trailer. Nu heb ik em wel 2 keer op mijn YT account staan (HQ en HD), maar och... Je kan nooit teveel HP stuff hebben.
Ben benieuwd hoe het qua gameplay is gesteld. De laatste LegoGames waren echt triest indentiek. Hoop ook dat deze net als vorige voor een speciale maximale prijs van 50,00 euro verkocht zal worden. Ik ben bang van niet, maar hoop het toch.
Ja, wauw! Genoeg materiaal om een groot spel van te maken! Vier boeken / films Harry Potter, veel humor, dit mag niet mislukken!
Wat ik nu nog steeds niet weet is of het free-roaming is (zoals zeg maar de 'echte' HP games), of toch level based. Door punt 1 en 3 zou ik zeggen free-roaming. Mja... Daar hoop ik dan op. VIP sectie van de site: http://games.kidswb.com/official-site/lego-harry-potter/#/uk/vip/ Wachtwoord: Alohomora Daar staat een filmpje over het vliegen op de bezemsteeltjes. Ziet er nu al beter uitgewerkt uit dan in HBP. Is toch leuk hoe Hermelien er totaal niks van bakt. @ Yellow: Ergens in 2010, en nee maak je daar maar geen zorgen over.
Goed nieuws. Ben benieuwd naar deze Lego titel. Misschien haal ik hem deze keer wel. De laatste paar Lego titels vond ik tegenvallen en Indiana 2 haal ik ook zeker niet.