Dus wanneer de laatste HP film is geweest komt hier ook een 5-7 versie en daarna de 1-7 versie van uit net zoals bij Starwars het geval is gok ik. Either way ik wacht wel lekker af.
Ik speel de laatste tijd wel veel.Komt dat ik een paar nieuwe spellen erbij heb. Een beetje afwisseling is leuk
Nee? Het lijkt me best een tof spel eigenlijk. De trailers zien er grappig uit, LEGO + Harry Potter is natuurlijk een fantastische combinatie. Nu, wakker liggen doe ik ook niet, maar wel jammer dat ie is uitgesteld.
Ik denk dat Red Dead Redemption de leegte goed kan opvullen, vandaar dat ik er niet wakker van lig. Lijkt me natuurlijk nog steeds een erg leuk spel!
Al moet ik zeggen dat de laatste Lego game die ik speelde, Batman, tegenviel. Ik hoop op wel meer geluiden en veel meer humor. Ze beloofden destijds meer humor met Star Wars, maar zoveel zat daar nu ook weer niet in. Met een game als deze hoef je niet echt trouw aan het verhaal te zijn. Je kunt het toch niet blijven omdat het nu eenmaal Lego is.
$69.99 Yes! Meest awesome CE ever! Ik vraag me wel af of die 'Exclusive Behind-the-Scenes Look at Harry Potter and the Deathly Hallows™' over de film of over de game gaat. Ik hoop eigenlijk op de game. Ben benieuwd wat ze daarvan gaan maken.
Ik denk eerder dat het om de film gaat Lijkt me best een leuke game. Niet voor de volle prijs, maar voor een koopje Ze moeten wel wat aan de gameplay doen, want in Lego Batman vond ik het na een tijdje nogal saai worden..
En die van Mass Effect en Oblivion dan? Die van Oblivion was vet. Daar kreeg je een echte munt, extra map enzo bij. Die munt was nog zwaar ook en zag er vet cool uit.